I když se Bageterie Boulevard řadí mezi restaurace s tzv. rychlým občerstvením, svým aktivním přístupem k zdravějšímu a zajímavějšímu způsobu stravování vybočuje z řad klasických řetězců.
Bageterie Boulevard je moderní koncept „exprès gourmet“ občerstvení s francouzském stylem, který cílí na městského člověka s vysokými nároky. Kromě standartní nabídky baget, spolupracuje se známými šéfkuchaři, kteří pravidelně připravují speciální řadu Chef menu. Aktuálně to je např. speciální zimní Alpské Chef menu, inspirované tyrolskou kuchyní a připravené šéfkuchařem školy vaření Laboratorio Martinem Kortusem.
Bageterie Boulevard staví svůj koncept na franšízovém podnikání. Na českém trhu se pohybuje už 13. let a od té doby otevřela u nás celkem 28 provozoven. Každý rok hledá nové a zajímavé lokality, kde chce otevřít další pobočku.
Aktuálně hledá nové partnery v Praze, Brně, Plzni, Karlových Varech, Českých Budějovicích či Mladé Boleslavi. Hledá však i zajímavé místa na dálnicích D1, D3, D5, D10 a D11.
Celkový přehled míst v hledáčku Bageterie Boulevard naleznete zde.
Jak se s franšízou Bageterie Boulevard realizovat
Svým partnerům nabízí řetězec realizaci vlastní pobočky v několika typech – Food Court, High Street nebo tzv. Drive. Každý z nich odpovídá jiným minimálním kritériím pro otevření.
Food Court je prostor nacházející se v obchodním centru
…v pasáži s občerstvením či na rohu fasády s možností umístění zahrádky a ideálně vstupu jak z obchodního centra, tak ulice. Minimální rozloha musí být 50 m2 (potřebné jsou dodatečné sklady) a centrem musí projít minimálně 10 000 lidí denně.
Koncept High street je tzv. kamenná provozovna
…umístěná na velmi frekventovaném místě, v přízemí či v patře. Provozovna by měla být rohová, s velkými výlohami, širším vstupem a nepříliš komplikovaným půdorysem. Ideální výměra je od 100 m2.
Třetí možností je podnikat v rámci tzv. Drive
…který může být umístěn jak v budově čerpací stanice nebo jiného objektu, ale také na samostatném pozemku stojícím samostatně nebo v blízkosti čerpací stanice (i stávajícího objektu), případně retail parku. Pozemek by měl mít alespoň 1000 m2,zastavěnná plocha samotné budovy jecca 250 m2. Objekt by se měl nacházet na velmi frekventovaném a strategickém místě (většinou na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace – křižovatky, dálnice, rychlostní komunikace, „výpadovky“, parkoviště obchodních center atp.). Důležitá je průjezdnost minimálně 15 000 aut denně.

MARKETINGOVÉ ODDĚLENÍ BAGETERIE BOULEVAR PRODUKUJE VELMI LÁKAVÉ PROMO MATERIÁLY
Proč Bageterie Boulevard
Za největší výhodu pro nového franšízanta lze považovat kompletní převzetí fungujícího know-how, snadný přístup k informacím a podpora po celou dobu trvání smlouvy. Potenciální franšízant obdrží podrobnou kalkulaci nákladů a výnosů, velikosti a návratnosti investice a způsob financování. Díky tomu předem ví, do čeho jde. Poskytovatel franšízy je tedy v podstatě něco jako průvodce podnikatele. Má potřebné znalosti a zkušenosti, pomáhá s výběrem lokality, získáním certifikací nutných k vedení provozovny či s přípravou potřebné dokumentace. „Své partnery se snažíme pečlivě vybírat a maximálně podporovat. Dodržujeme 3 jasná pravidla spolupráce: Nevyděláváte – neplatíte franšízový poplatek, transparentnost nákupních cen, k investicím franšízantů přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní investice. Náš řetězec má historii a vybudované dobré jméno, takže podnikatel nemusí začínat tzv. od píky. Nastavené procesy jsou mnohokrát ověřeny a stále se zlepšují, podnikatel však musí mít drive, chtít pracovat a rozvíjet se společně se značkou,“ dodává Markéta Krejčíková, ředitelka rozvoje a franšízingu Bageterie Boulevard.
Kromě lokálního trhu se Bageterie Boulevard soustřeďuje také na expanzi do zahraničí, kam hledá schopné spolupracovníky. Otevřené a zavedené pobočky jsou již na Slovensku, konkrétně dvě v Bratislavě, dále provozuje jednu pobočku v Dubaji, ve Spojených Arabských Emirátech. V říjnu 2016 také otevřela první provozovnu v německých Drážďanech a v polovině března tohoto roku otevírá provozovnu v Berlíně v obchodním centru Mall of Berlin. V plánu je otevřít další pobočky, jak v Berlíně a Drážďanech, tak časem i vLipsku. Bageterie Boulevard také připravuje vstup zejména na ruský trh. Aktuálně Bageterie Boulevard hledá také pro slovenský trh tzv. Master Franšízanta, který by se postaral o celý trh v rámci Slovenska nebo jednotlivých částí.
Pokud byste se i vy chtěli dozvědět více informací o franšíze BAGETERIE BOULEVARD, obraťte se na nás a my vám rádi poradíme:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!