I když se Bageterie Boulevard řadí mezi restaurace s tzv. rychlým občerstvením, svým aktivním přístupem k zdravějšímu a zajímavějšímu způsobu stravování vybočuje z řad klasických řetězců.

Bageterie Boulevard je moderní koncept „exprès gourmet“ občerstvení s francouzském stylem, který cílí na městského člověka s vysokými nároky. Kromě standartní nabídky baget, spolupracuje se známými šéfkuchaři, kteří pravidelně připravují speciální řadu Chef menu. Aktuálně to je např. speciální zimní Alpské Chef menu, inspirované tyrolskou kuchyní a připravené šéfkuchařem školy vaření Laboratorio Martinem Kortusem.

 

Porici ext den_low

 

Bageterie Boulevard staví svůj koncept na franšízovém podnikání. Na českém trhu se pohybuje už 13. let a od té doby otevřela u nás celkem 28 provozoven. Každý rok hledá nové a zajímavé lokality, kde chce otevřít další pobočku.

Aktuálně hledá nové partnery v Praze, Brně, Plzni, Karlových Varech, Českých Budějovicích či Mladé Boleslavi. Hledá však i zajímavé místa na dálnicích D1, D3, D5, D10 a D11.

Celkový přehled míst v hledáčku Bageterie Boulevard naleznete zde.

 

 

Porici ext noc_lowJak se s  franšízou Bageterie Boulevard realizovat

Svým partnerům nabízí řetězec realizaci vlastní pobočky v několika typech – Food Court, High Street nebo tzv. Drive. Každý z nich odpovídá jiným minimálním kritériím pro otevření.

Food Court je prostor nacházející se v obchodním centru

…v pasáži s občerstvením či na rohu fasády s možností umístění zahrádky a ideálně vstupu jak z obchodního centra, tak ulice. Minimální rozloha musí být 50 m2 (potřebné jsou dodatečné sklady) a centrem musí projít minimálně 10 000 lidí denně.

Koncept High street je tzv. kamenná provozovna

…umístěná na velmi frekventovaném místě, v přízemí či v patře. Provozovna by měla být rohová, s velkými výlohami, širším vstupem a nepříliš komplikovaným půdorysem. Ideální výměra je od 100 m2.

Třetí možností je podnikat v rámci tzv. Drive

…který může být umístěn jak v budově čerpací stanice nebo jiného objektu, ale také na samostatném pozemku stojícím samostatně nebo v blízkosti čerpací stanice (i stávajícího objektu), případně retail parku. Pozemek by měl mít alespoň 1000 m2,zastavěnná plocha samotné budovy jecca 250 m2. Objekt by se měl nacházet na velmi frekventovaném a strategickém místě (většinou na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace – křižovatky, dálnice, rychlostní komunikace, „výpadovky“, parkoviště obchodních center atp.). Důležitá je průjezdnost minimálně 15 000 aut denně.

Franšíza Bageterie Boulevard - menu

MARKETINGOVÉ ODDĚLENÍ BAGETERIE BOULEVAR PRODUKUJE VELMI LÁKAVÉ PROMO MATERIÁLY

Proč Bageterie Boulevard

Za největší výhodu pro nového franšízanta lze považovat kompletní převzetí fungujícího know-how, snadný přístup k informacím a podpora po celou dobu trvání smlouvy. Potenciální franšízant obdrží podrobnou kalkulaci nákladů a výnosů, velikosti a návratnosti investice a způsob financování. Díky tomu předem ví, do čeho jde. Poskytovatel franšízy je tedy v podstatě něco jako průvodce podnikatele. Má potřebné znalosti a zkušenosti, pomáhá s výběrem lokality, získáním certifikací nutných k vedení provozovny či s přípravou potřebné dokumentace. „Své partnery se snažíme pečlivě vybírat a maximálně podporovat. Dodržujeme 3 jasná pravidla spolupráce: Nevyděláváte – neplatíte franšízový poplatek, transparentnost nákupních cen, k investicím franšízantů přistupujeme tak, jako by to byly naše vlastní investice. Náš řetězec má historii a vybudované dobré jméno, takže podnikatel nemusí začínat tzv. od píky. Nastavené procesy jsou mnohokrát ověřeny a stále se zlepšují, podnikatel však musí mít drive, chtít pracovat a rozvíjet se společně se značkou,“ dodává Markéta Krejčíková, ředitelka rozvoje a franšízingu Bageterie Boulevard.

tlačítko katalgovový zápis

Kromě lokálního trhu se Bageterie Boulevard soustřeďuje také na expanzi do zahraničí, kam hledá schopné spolupracovníky. Otevřené a zavedené pobočky jsou již na Slovensku, konkrétně dvě v Bratislavě, dále provozuje jednu pobočku v Dubaji, ve Spojených Arabských Emirátech. V říjnu 2016 také otevřela první provozovnu v německých Drážďanech a v polovině března tohoto roku otevírá provozovnu v Berlíně v obchodním centru Mall of Berlin. V plánu je otevřít další pobočky, jak v Berlíně a Drážďanech, tak časem i vLipsku. Bageterie Boulevard také připravuje vstup zejména na ruský trh. Aktuálně Bageterie Boulevard hledá také pro slovenský trh tzv. Master Franšízanta, který by se postaral o celý trh v rámci Slovenska nebo jednotlivých částí.

 

Pokud byste se i vy chtěli dozvědět více informací o franšíze BAGETERIE BOULEVARD, obraťte se na nás a my vám rádi poradíme:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!