Bageterie Boulevard představuje koncept designových restaurací rychlého občerstvení s nabídkou čerstvých zapékaných i nezapékaných baget, připravovaných na objednávku zákazníka. Tyto bagety tvoří hlavní sortiment značky. Bageterie Boulevard vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.

 

Jako česká společnost rozumí  Bageterie Boulevard svým zákazníků.

Ví však, že zákazníkům je potřeba nejen dávat to, co mají rádi, ale také je překvapovat novinkami…

 

Bageterie Boulevard je tu pro všechny, kteří pospíchají, ale nechtějí při stravování dělat kompromisy. Na výtečném občerstvení si můžete pochutnat nejen v restauracích Bageterie Boulevard, ale také u vás doma nebo v zaměstnání. Stačí si pouze vybrat box nebo boxy, čas a datum doručení.

 

Služba BB BOX se specializuje se na křupavé bagety plněné kvalitními surovinami.

 

Hlavním cílem je zjednodušit a udělat dostupnější firemní catering i menším společnostem – díky konceptu tzv. „smart office catering“, jehož je Bageterie Boulevard v České republice průkopníkem.

„Smart office catering“ nabízí společnostem úplně jiný způsob občerstvení

 

Primární cílovou skupinou, z hlediska příležitostí, jsou firmy a společnosti, do kterých je Bageterie Boulevard schopna dodávat občerstvení na opakující se denní, týdenní či měsíční porady, konference, teambuldingy apod.

 

„Byli jsme si vědomi, že podobná služba v tuzemsku na trhu ještě neexistuje a že celkové pojetí firemního občerstvení osciluje u většiny společností s časovou i finanční náročnosti. U nás jsme dokázali eliminovat obě dvě překážky, a to jak jednoduchostí objednání, rychlostí doručení, tak i velice dostupnými cenami. BB box klientům nyní dovezeme do 120 min. od jeho objednání,“ dodává Levon Ter-Ghazaryan, manažer služby BB BOX.

 

V BB BOXECH naleznete ještě větší sortiment čerstvých baget než je v běžné nabídce Bageterií – například ovocné muffiny nebo saláty, které jsou pravidelně obměňovány.

 

Hlavním cílem BB BOXŮ je poskytnutí co nejširšího sortimentu klientům Bageterie Boulevard, tak aby byly uspokojeny všechny jejich chuťové preference a stravovací návyky – například nejoblíbenějším „Best of  box“, který představuje pestrý mix baget, z nichž si vybere prakticky každý. I tento box je čas od času challengován novinkami, se kterými Bageterie Boulevard přichází.

 

Levon Ter-Ghazaryan  k tomu dodává: „Jsme velice rádi, když se naši franšízoví partneři aktivně zapojují do průběhu vývoje jednotlivého BB BOXŮ. Vždy se snažíme zakomponovat jejích připomínky do daného procesu. Samozřejmě vždy spolu táhneme za jeden provaz a jsme ve shodě, o to je potom vše jednodušší.“

 

Bageterie Boulevard pomáhá svým franšízantům s propagací jejich výrobků…

 

„Jedná se o kombinaci usilovné práce, nadšení týmu a nekonečného procesu inovace, které v celku vytváří z projektu BB BOX „lovebrand“. Konkrétně se jedná o naše obchodní aktivity, PR aktivity, pravidelné online i offline kampaně a samozřejmě o to nejcennější co máme, sdílení pozitivních zkušeností mezi našimi zákazníky navzájem,“ vysvětluje Levon Ter-Ghazaryan  marketingovou strategii Bageterie Boulevard.

 

Bageterie Boulevard je aktuálně v daném segmentu jedničkou na trhu, obliba všech produktů je velká a společnost zaznamenává každoroční stoprocentní nárůst zákazníků.

 

Své franšízové partnery pro koncept DRIVE Bageterie Boulevard hledají především do měst:

Příbram

Chomutov

Tábor

Písek

Mělník

Pokud vás nabídka spolupráce se společností Bageterie Boulevard zaujala, neváhejte a napište si o více informací.

Vaše dotazy ohledně možnosti spolupráce nebo zájmu o konkrétní lokalitu pro otevření pobočky rádi předáme zástupcům společnosti.

 

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace