… dosáhnete ziskovosti i seberealizace, ale hlavně je vše „CLEAR“!
Bageterie Boulevard je exprès gourmet koncept designových restaurací rychlého občerstvení s nabídkou čerstvých a zapečených baget, připravovaných na objednávku zákazníka. Bageterie Boulevard je výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců a vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.
A jaké jsou tři základní pilíře, jimiž se Bageterie Boulevard při spolupráci řídí?
Největší devizou konceptu Bageterie Boulevard je zájem na prosperitě arozvoji franšízanta, a proto se snaží nastavit franšízovou spolupráci tak, aby značku společně posilovali. Vyznávají proto následující tři motta:
- K Vašim penězům se chováme, jako by to byly naše investice.
- Nákupní ceny jsou transparentní.
- Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6%.
Pan Václav Bečvář spolupracuje se společností Bageterie Boulevard již 6 let. V roce 2011 otevřel svou první franšízovou restauraci Bageterie Boulevard v Metropoli Zličín a nyní provozuje již 6 restaurací, z nichž 2 mají DRIVE.
O možnosti franchisingu však začal uvažovat již mnohem dříve, resp. v roce 1994, kdy hledal novou inspiraci a narazil na prezentaci o tomto způsobu podnikání.
„O franchisingu jsem věděl již předtím, ale tento způsob podnikání pro mě nepředstavoval nic konkrétního a hmatatelného. Zlomový okamžik v mém přístupu k franchisingu nastal právě v roce 1994,“ vysvětluje pan Bečvář svoji cestu k franchisingu a dodává: „Nějaké zkušenosti s vedením vlastního obchodu jsem v té době již měl, byl jsem však omezen jednak výší investice a pak těch zkušeností zase nebylo až tolik.“
Franchising vnímal pan Bečvář jako spolupráci na dlouho dobu
„Znal jsem značku Bageterie Boulevard, její styl komunikace a zejména produkty. A jako zákazník jsem byl nadšený. Když takto vnímáte značku z pohledu zákazníka, můžete si také představit onu smluvní spolupráci na dlouho dobu,“ vysvětluje pan Bečvář své sympatie ke značce Bageterie Boulevard.
Když se proto rozhodoval jakou franchisu si vybrat, věřil, že Bageterie Boulevard tuto možnost nabízí! Poté co zjistil, že ano, tak již žádnou jinou variantu nezvažoval.
Pan Bečvář dodává: „Nevnímal jsem u žádné značky takovou budoucnost a zároveň souznění, jako u Bageterie Boulevard. Pro mě osobně bylo důležité ono souznění, věděl jsem, že musím ve značce vidět potenciál na dlouhou dobu a cítit, že budu pro franšízora opravdový partner.“
Celková smlouva vznikala postupně v rámci přípravy na otevření první franšízové restaurace, ale celou dobu příprav, a přes všechny její aktualizace, má nepostradatelnou základní vlastnost a tu pan Bečvář nazývá „CLEAR“
„Smlouva je sice velmi přísná, ale nic neskrývá. „CLEAR“ pak znamená bez skrytých finančních zátěží, kdy je franšízor připraven jakýkoliv náklad popřípadě doložit. Tuto možnost jsem zatím nikdy nepotřeboval využít,“ vysvětluje pan Bečvář, co představuje v podnikání s Bageterií pojem „CLEAR“.
Franchisa Bageterie Boulevard mi dala příležitost. Pak již bylo na mně a na mém týmu, jak s ní naložím!
A co bylo pro pan Bečváře v začátcích jeho podnikání nejtěžší a jak v těchto chvílích pocítil silnou oporu franchisora? A jak tuto podporu vnímá nyní, po 6 letech spolupráce?
„V začátcích oceníte nejvíce praktické rady spojené s každodenním chodem restaurace, pomoc při financování či marketingovou podporu. Dnes více využíváme srovnání s ostatními a vzájemnou diskusi o důležitých provozních záležitostech, o nových projektech v rámci Bageterie Boulevard atd..“
„Každému franšízantovi se může stát, že mu při expanzi něco nevyjde, a pak je realita horší, než jste si původně mysleli. I my jsme si tímto obdobím prošli a nebýt pomoci franšízora, těžko bychom situaci zvládli sami.“
Pane Bečváři, kdybyste se měl vrátit o 6 let zpátky a rozhodovat se znovu, jestli jít do spolupráce s konceptem Bageterie Boulevard, šel byste do toho? Udělal byste s odstupem času něco jinak?
„Jednoznačné ANO pro Bageterie Boulevard! A o tom, co bych udělal jinak, nepřemýšlím. Jsem zaměřen na budoucnost. U franšízového záměru je důležité, aby vycházel dobře nejen finančně, ale musí Vám především „sedět“ i lidsky, protože to je svazek na dlouhou dobu. A to jsem u Bageterie Boulevard našel.“
Já se řídím radou Sigmunda Freuda: „ V drobných věcech se spolehni na rozum, ve velkých věř srdci,“ dodává Václav Bečvář ke své volbě.
A co by úspěšný franšízant, majitel několika poboček Bageterie Boulevard vzkázal těm, kteří si s myšlenkou franchisingu zatím pohrávají a hledají tu pravou franchisu?
„Pokud chcete spojit svoji budoucnost s franšízou v oblasti gastronomie, není na našem trhu lepší značka, která by dávala takovou příležitost jako Bageterie Boulevard. Jedná se o příležitost k seberealizaci, expanzi, rozvoji značky a v neposlední řadě i k ziskovosti investice.“
Václav Bečvář se franšíze Bageterie Boulevard věnuje od začátku na plný úvazek, a doslova NA PLNO!
Nyní vlastní 6 poboček a v jeho podnikání se mu daří!
Pokud i vy hledáte smysluplný a ziskový projekt, zkuste spolupráci s konceptem Bageterie Boulevard! Věřte, že i v rámci rychlého občerstvení můžete svým zákazníkům dopřát gurmánský zážitek!
Další zajímavé informace o konceptu Bageterie Boulevard získátezde.
V případě zájmu o bližší informace, vyplňte, prosím, kontaktní formulář a my se vám brzy ozveme:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!