Předchozí rok a půl se franšízový koncept Bageterie Boulevard věnoval nejen své expanzi, ale také strategickému a sofwarovému rozvoji značky.

Otevřeli další vlastní i franšízové provozovny a byl dokončen také zásadní krok pro koncept v podobě implementace pokladního systému Marvin.

Systém propojuje a usnadňuje všechny kroky – přes objednávku, přípravu až po výdej, a to přímo bageteriím na míru. Také byla provedena remodernizace velké části provozoven.

 

Co ještě čeká koncept Bageterie  Boulevard v letošním roce?

 

Můžete se těšit na první samostatný drive, který bude otevřen na přelomu června a července ulici v ulici Hornoměcholupská na Praze 10…

 

Koncept Bageterie Boulevard plánuje navýšení počtu svých bageterií, ale také rozšíření týmu…

 

„Cítíme, že nyní je ten správný čas posunout Bageterii Boulevard do ostatních měst v České republice, proto kromě lokací hledáme zajímavé talenty, kteří by měli zájem pro Bageterii Boulevard pracovat a to napříč celým konceptem od provozu po centrálu,“ říká Markéta Krejčíková manažerka pro rozvoj a franchising k expanzi konceptu a dodává: „Většina franšízantů se na nás obrací sama, a to na základě osobní zkušenosti s našimi produkty, s našimi bageteriemi. V současné době máme v Čechách sedm velmi kvalitních franšízantů, kteří postupně rozšiřují síť svých provozoven a tvoří tak cca 70% podíl z celé Bageterie Boulevard.“

Pravděpodobně si nyní říkáte, že se přece jedná jen o další řetězec s rychlým občerstvením

 

Věřte, že Bageterie Boulevard představuje trochu jiný koncept – značku se silným příběhem a originálním nápadem.

Jedná se o protipól amerických fastfoodů, Bageterie Boulevard se vyznačuje důrazem na kvalitu a chuť produktu, kterou ladí do posledního detailu. Koncept vychází z tradičních evropských základů gastronomie a jeho snahou je nestát na místě, ale neustále se zdokonalovat a rozvíjet.

 

Co můžete jako franšízant od konceptu Bageterie Boulevard očekávát?

Kromě pomoci a rozvoje ve všech oblastech provozu bageterie jsou vůči franšízantovi dodržovány tři pilíře, na kterých je franšízing značky Bageterie Boulevard postaven:

  1. Co se týká financí franšízantů, zastávají pravidlo „chovat se k nim, jako k penězům vlastním“.
  2. Nákupní ceny jsou transparentní. Motivují franšízanty k jejich neustálému společnému vylepšování.
  3. Pokud franšízant nevydělává, neplatí franšízový poplatek 6%.

 

Bageterie Boulevard se nerozšiřuje pouze na tuzemské půdě, ale míří také do zahraničí…

Byla otevřena provozovna v Dubaji v rámci místní univerzity a chystají se další.

tlačítko katalgovový zápis

Michal Dvorský spolupracuje s konceptem Bageterie Boulevard 3 roky a má již 3 provozovny!

Po vojně začal Michal Dvorský pracovat v potravinářství. Začínal v mastné výrobě a později se stal spolumajitelem a ředitelem firmy, která provozovala maloobchody s potravinami s vlastní výrobou a stravovacím zařízením. Michal Dvorský se také podílel na developerských projektech, které dělal jeho otec. Ke své profesní dráze dodává:

„V roce 2007, kdy táta onemocněl, jsem z potravinářství odešel a převzal jsem tátovu firmu, abych dokončil rozjeté projekty. Byla to obrovská zkušenost a velmi úspěšná, ale můj šálek kávy to nebyl.“

 

Michal Dvorský se proto rozhodl, že se vydá vlastní podnikatelskou cestou v oboru, který mu byl blízký.

 

Věděl, že úspěšné podnikání je o dobrém a zajímavém nápadu… ten však neměl, a tak se rozhodl využít nápadu někoho jiného a začít podnikat formou franšízingu.

 

„Jednal jsem s více společnostmi nabízející franšízu, ale u Bageterie Boulevard se mi líbilo, že je to česká firma, kde si můžu sednout kdykoliv s majitelem a vyříkat si co je potřeba. Nejednám s někým, kdo podléhá zahraničnímu vedení, což může být zdlouhavé.  U Bageterie Boulevard jsem znal jejich restaurace úplně od začátku. Bydlel jsem dříve v Dejvicích, kde se v té době otevřela první bageterie a ihned jsem si toto místo zamiloval. Líbilo se mi, že je koncept ve vývoji, že neustále roste a to jsem  pro investici považal jako klíčové,“ vysvětluje Michal Dvorský důvod, proč se jeho volbou na poli franšízingu stala právě Bageterie Boulevard a s úsměvem dodává: „Bageterii Boulevard beru jako místo kam patřím.“

 

Při volbě té pravé franšízy rozhodlo u Michala Dvorského více faktorů. U Bageterie Boulevard jej oslovilo zejména to, že se jedná o rostoucí českou firmu, jež se může pochlubit stylem, originalitou, produkty a samozřejmě cenou.

 

Co Michalu Dvorskému spolupráce s konceptem Bageterie Boulevard dala a co naopak vzala?

„Dala mi toho spoustu. Hlavně bych asi vyzvedl zkušenosti z řízení procesů v restauraci, kde se snažíme maximálně zefektivnit a zrychlit práci, a také postupy a vůbec uvažování, jak neustále inovovat a přicházet s něčím novým. V tom si myslím, je Bageterie Boulevard hodně vpředu.“

 

Jak zvládal své podnikatelské začátky? Čemu se musel jako franšízant naučit?

„Upřímně musím říct, že pro mě bylo nejtěžší si zvyknout na nové lidi a jiné prostředí. Do té doby jsem pracoval ve vysokém managemetu několika firem a najednou jsem šel jako řadový pracovník do kuchyně s lidmi, kteří byli úplně jiní. S tím jsem se musel vypořádat sám, ale zvládl jsem to docela rychle.“

 

Jak vnímá roli franšízora ve svém podnikání? Představuje pro něj jenom poskytovatele svého know-how nebo mu nabízí podporu v jeho podnikání?

„Práce franšízora je velmi důležitá a pro nás franšízanty toho dělá hrozně moc. Máme obrovskou podporu, řekl bych ve všech ohledech našeho byznysu. Ať už se jedná o marketing, vývoj, IT, personální problémy, ve všem se snaží pomoct. Znám i jiné franšízy a vím, že kolikrát franšízor bere poplatky a o nic se nestará, tady tomu tak není.“

 

Velkým pozitivem spolupráce je osobnost pana Petra Cichoně, majitele Bageterie Boulevard, který má neuvěřitelný cit pro vývoj, inovaci a budoucí vnímání zákazníků.

 

Co by vzkázal těm, kteří by rádi podnikali, ale mají strach z rizik a nejistoty, které s sebou podnikání přináší?

„Jestli máte skvělý a originální nápad, který se líbí i okolí, tak klidně podnikejte. Počítejte s tím, že rozjezd může být výrazně delší a dražší, je hodně velký risk, než bývá u franšízy, která již má zavedené jméno. Franšíza má bezpochyby menší riziko, přesto chce pečlivě vybírat.“

 

Co je podle Michala Dvorského zásadní při výběru franšízového partnera? Na co byste si měli dát pozor při výběru franšízového konceptu?

„Rozhodně bych vybíral franšízu která je mi blízká, kde rád budu pracovat. Neměli byste to brát to jenom jako investici, ale měli byste se zajímat se o historii a o plánovaný rozvoj společnosti. Důležité je seznámit se s vedením, stát se nejdřív zákazníkem a vědět, jak to na mě působí. A samozřejmě je hlavní si to dobře spočítat.“

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Michal Dvorský věděl, že se chce vydat na podnikatelskou dráhu.  Nápad s kterým by na trhu prorazil, mu však scházel.

 

Rozhodl se proto využít nápadu někoho jiného a stal se partnerem Bageterie Boulevard!

 

Díky zkušenostem a popodpoře franšízora se po třech letech může pochlubit třemi pobočkami a plánuje další rozmach svého podnikání.

 

Další články o Bageterii Boulevard najdete zde.

 

Zaujal Vás podnikatelský model Bageterie Boulevard?

Neváhejte a konktaktujte nás, rádi Vám poskytneme více informací:

 

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!