O tom, že se konceptu realitních kanceláří CENTURY 21 daří, nemůže být pochyby. V roce 2016 přivítali ve svých řadách 11 nových franšízantů. V prvních 5 měsících roku 2017 získali již 10 nových franšízových partnerů! Posiluje nejen v Čechách, ale rozvíjí se také na Moravě. Své partnery tak realitní franšíza hledá do velkých i některých menších měst po celé České republice.

Proč byste se novým franšízovým partnerem CENTURY 21 nemohli stát právě vy?!

CENTURY 21 vám hned od začátku nabídne osobní přístup!

Snahou franšízora je naleznout s franšízantem společnou řeč. S každým potenciálním zájemcem o franšízu proto probíhá osobní setkání. Cílem této schůzky je vzájemné posouzení situace zájemce o licenci, jeho motivace a v neposlední řadě také předpokladů uspět. 

„Společně pak posoudíme, zda jsme pro sebe navzájem vhodnými partnery. A přestože máme velký zájem o nové franšízanty, uvědomujeme si, že podnikání v realitách je krom lukrativního byznysu také závazek. Ten má franšízant vůči klientům, vůči franšízorovi, ale také vůči sobě samotnému,“ vysvětluje strategii výběru franšízantů pan Jiří Hruška, obchodní manažer CENTURY 21 pro ČR.

Realitnímu konceptu CENTURY 21 se daří v celém světě, a také v České republice má již vybudovanou silnou pozici. Tu také na trhu franšízových konceptů potvrzuje ocenění České asociace franchisingu – druhé místo v soutěži Franchisa roku 2016, kde byli oceněny nejlepší franšízové značky, které provozují čistý franšízing, dodržují etický kodex a splňují mnoho dalších kritérií (viz. více o soutěži). 

Za velmi důležité považuje pan Hruška dobré a korektní vztahy s franšízanty, jimž se CENTURY 21 snaží v jejich podnikání pomáhat a vycházet vstříc.

O tom, že franšíza CENTURY 21 nenechává nic náhodě a váží si jak franšízantů, tak i svých klientů, přichází letos s novinkou, která pomůže franšízantům lépe pečovat o svou klientelu a maximálně naplňovat jejich potřeby a očekávání. Připravují totiž koncept průzkumu spokojenosti klientů, který se bude nově provádět po každé realizované transakci. Franšízanti, makléři i vedení tak získá okamžitou zpětnou vazbu na kvalitu odvedené práce pod záštitou CENTURY 21. Vždyť podstatou franchisingu jsou jasně dané postupy, které jsou ověřené na mnohých obchodních případech, a které mohou pomoci franšízantům a makléřům dosahovat maximální efektivity své práce, potažmo výdělků.

 „Pro naše franšízanty zdokonalujeme úroveň poskytované podpory neustále. Letos jsme například zavedli bezplatné využívání cenových map pro srovnávací tržní analýzy klientům, nové manažerské školení. Jsme také aktivní v investování do nemovitostí prostřednictvím fondu pro výkup nemovitostí s extrémně rychlým posuzováním vhodnosti každé navrhované transakce,“ dodává k výhodám spolupráce s konceptem CENTURY 21 pan Hruška.

Příklad spokojené franšízantky:

Práce z domu paní Bohuslavovou již nenaplňovala, a tak se rozhodla pro změnu…

Svou podnikatelskou dráhu zahájila již v době mateřské dovolené, kdy začala podnikat v oblasti distribuce a tvorby vlastních křížovkářských časopisů. I přesto, že jí práce naplňovala, stále jí chyběl kontakt s lidmi. „Jednoho dne přišel manžel s otázkou a nápadem, zda by se mi líbilo podnikat v oblasti realit, jelikož sám podnikal v tomto oboru. Jeho myšlenka se mi velice zamlouvala, a tak jsem se začala zajímat o to, co takové podnikání v realitách obnáší,“ vysvětluje svůj vstup do světa realit paní Bohuslavová.

Paní Bohuslavová navázala spolupráci se společností CENTURY 21 právě díky portálu Topfranchising.

Poté, co posbírala veškeré informace, zjistila, že podnikání v oboru realit s sebou nese spoustu rizik a prosadit se v tomto oboru není vůbec jednoduché. O vlastní realitní značce proto přestala uvažovat a hledala jiný způsob, jak si svůj sen splnit.

Manželé se proto shodli, že franšízing bude tou správnou volbou a na portálu Topfranchising nalezli informace, které jim jejich rozhodování usnadnily.

„Prakticky hned na začátku jsme se rozhodli, že naše cesta povede přes franšízing, jen jsme se nemohli rozhodnout pro vhodnou franšízu v oboru realit. Dlouho jsme nad vhodnou franšízou přemýšleli, posbírali veškeré informace přes internet, přečetli spoustu článků, dávali dohromady výhody a nevýhody, a hlavně jsme se osobně setkali se společnostmi, které možnost podnikání v oboru realit nabízí,“ říká paní Bohuslavová.

V květnu 2016 si zakoupila franšízu společnosti CENTURY 21. Následně hledala vhodný prostor pro kancelář a od září 2016 se stala členem sítě se svojí franšízou CENTURY 21 Excellent Reality v Nymburce ve Středočeském kraji.

Těžké začátky nemíjí ani franšízové podnikání… Jak na ně vzpomíná paní Bohuslavová? 

„Je těžké se na začátku prosadit a dokázat, že zrovna Vy dokážete klientům obstarat veškerý servis a úspěšně jim pomoci uzavřít obchod. Já osobně jsem potřebovala mít ihned od začátku jasně stanovená pravidla, připravený etický kodex, postupy atd. Obrovskou výhodou franšízy je, že máte k dispozici veškeré manuály, logo, propracovaný realitní systém, ihned zajištěnou inzerci na realitních serverech, formuláře, marketingové materiály a mnoho dalšího. Líbí se mi, že jsem získala ihned vše potřebné k dispozici a mohla začít podnikat.“ pochvaluje si franšízovou „záštitu“ CENTURY 21 spokojená franšízantka.

Co pro Vás bylo při rozhodování o možnostech franšíz v oblasti realit nejdůležitější?

„Když jsem rozhodovala jakou franšízu si vybrat, rozhodující parametry pro mě určitě byly podmínky a výhody společnosti, síla značky, celosvětovost společnosti, spolupráce mezi ostatními kancelářemi, podpora ze strany franšízového partnera, odborná školení, profesionální a přátelský přístup, elegance a dokonce i vzhled loga. ;-)“ vyjmenovává všechna běžná i méně obvyklá kritéria pro výběr svého ideálního „šéfa“ paní Bohuslavová.

„A to vše jsem nalezla právě u CENTURY 21“

Zvažovala jste franšízy také jiných realitních kanceláří? A proč u vás zvítězil jako franšízový partner právě CENTURY 21?

„S manželem jsme se rozhodovali mezi CENTURY 21 a ještě dalším konceptem, ale právě společnost CENTURY 21 byla pro nás výjimečná a silná. CENTURY 21 nám vyšla v mnoha směrech vstříc, a za to jim patří velké DÍKY.  Co se týká spolupráce a podpory mezi ostatními partnerskými kancelářemi, tak v tomto ohledu též vidím výjimečnost.“

CENTURY 21 zvítězila díky nabízené podpoře ze strany franšízového partnera a jasně stanoveným pravidlům pro každou realitní kancelář.

Co pro Vás bylo v začátcích Vašeho podnikání nejtěžší? A jak se k těmto Vašim problémům či obavám postavilo CENTURY 21?

„Rozhodně nejvíce mi franšízor pomohl ihned na začátku, kdy jsem to nejvíce potřebovala. Bez franšízora bych začátek zřejmě sama nezvládla. Myslím, že začátky jsou těžké pro každého. Proto pomoc a podpora s konkrétními kroky před, během a po otevření kanceláře pro mne měly cenu zlata.“ 

Nejtěžší pro franšízantku byly, podle jejích slov, pochybnosti ohledně komunikace s klienty, zda jim dokáže obstarat veškerý servis a přesvědčit je, že, i když byla v pozici nově otevřené kanceláře, že jsou opravdu na profesionální úrovni a dokáží klientům úspěšně pomoci s prodejem či pronájmem jejich nemovitosti. „Náročné bylo dokázat, že jsme na úrovni a jednáme lidsky.“ dodává nyní již zkušená realitní franšízantka.

„V tomto ohledu mi CENTURY 21 pomohlo odborným školením, kde jsem se naučila, jak to chodí v praxi a také dozvěděla o mnoha zkušenostech dlouholetých franšízantů.“

Další obavy měla novopečená franšízantka také z celkového neúspěchu: „Bála jsem se, že se nám nebude dařit a naše kancelář se na realitním trhu neprosadí. Tyto obavy byly díky častým návštěvám ze strany franšízora zbytečné. Vždy s námi probírá, kde máme přidat, jak a co lépe udělat apod.“

A poslední pochybnost byla, zda vůbec na začátku finančně zvládne vybudovat vlastní kancelář. „V tomto ohledu nám franšízový partner též pomohl a vyšel nám vstříc, tudíž jsme měli dostatek času, než jsme kancelář vybudovali a dali o sobě vědět.“

Bylo něco, co vás v podnikání s CENTURY 21 překvapilo, a to ať už v pozitivním či negativním smyslu?

„Překvapilo mě, jak všechny kanceláře v síti CENTURY 21 spolupracují mezi sebou.“

„Také je pro mne milé překvapení, že když se setkávají všichni franšízanté i makléři na společných akcí, tak je neuvěřitelné, jak jsou všichni přátelští a vstřícní. Můžeme si mezi sebou v mnoha směrech pomoci a vyslechnout si spoustu zkušeností a rad, které nás mohou posunout zase o něco dopředu, ponaučit se, inspirovat se a vzdělat se. Každá kancelář je v něčem výjimečná.“

Při společných setkáních franšízantů a makléřů si mezi sebou pomáháme. Člověk si z takového setkání odnáší spoustu zkušeností a rad.

Využila jste v podnikání s CENTURY 21 své znalosti a zkušenosti nabyté v předchozím zaměstnaní či podnikání?

„Před mateřskou dovolenou jsem pracovala na pozici Office manager, kde jsem se spíše věnovala práci na PC a komunikovala s lidmi, takže bych mohla říci, že jsem měla pouze pozitivní zkušenost v komunikaci s lidmi. Myslím si ale, že to je v případě realitní kanceláře to nejdůležitější.“

Při vedení realitní kanceláře považuji za důležitou vlastnost umět komunikovat s lidmi.

Vrátila se Vám již investice vložená do podnikání?

„Investice se nám ještě nevrátila, ale myslím, že do konce tohoto roku by se nám investice vložené do podnikání měly vrátit. Návratnost tak odhaduji na dobu 1,5 roku.

Co vám podnikání dalo nebo naopak vzalo?

„Tento obor podnikání mi určitě dal mnoho. Především jsem získala sebevědomí, zkušenosti v oblasti práva, dovednost řešit neobvyklé obchodní případy a mnoho dalšího. Díky tomuto podnikání jsem také získala spoustu kontaktů, a hlavně přátel mezi klienty, se kterými se stále stýkám i mimo obchod. Naopak mi podnikání vzalo trochu soukromí a času na rodinu, ale výhodou je, že si čas můžete přizpůsobit podle svých potřeb, i když někdy to je obtížné a musíte udělat kompromis.“

Podnikání mi mnoho dalo, ale také něco vzalo. Člověk se musí naučit hledat kompromisy mezi prací a volným časem.

Pokud byste se měla rozhodovat znovu, šla byste opět do podnikání s franšízou CENTURY  21? Udělala byste v přípravné fázi, rozjezdu, či po něm něco jinak?

„Pokud bychom se měli rozhodnout znovu, tak bychom se rozhodli opět pro podnikání s franšízou CENTURY 21. Zřejmě bych na začátku změnila dobu otevření kanceláře o 4 měsíce později, kdy jsem se mohla všemu na 100 % věnovat. Také bych více investovala do propagace.“

Své rozhodnutí podnikat s franšízou CENTURY 21 bych jistě neměnila.

Komu a proč byste podnikání s franšízou CENTURY 21 doporučila?

„Určitě bych podnikání s franšízou CENTURY 21 doporučila osobám, kteří uvažují o možnosti podnikat v oboru realit, investovat do nemovitostí apod. S franšízou je podnikání rychlejší a bezpečnější.“

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Paní Bohuslavová se rozhodla si svůj sen o podnikání splnit.

Pokud někdy sedíte ve svém zaměstnání a sníte o podobné věci, tak neváhejte a přidejte se k franšíze CENTURY 21!

Nabídne nejen ověřenou značku, ale také tým franšízantů a realitních makléřů, u nichž naleznete vždy dobrou radu a povzbuzení ve vašem snažení.

Více článků týkajících se konceptu CENTURY 21 naleznete zde.

V případě zájmu o bližší informace, vyplňte, prosím, kontaktní formulář a my se vám brzy ozveme:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace


    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!