Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centra ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard, připravuje na tento rok expanzi do zahraničí, ale také rozšíření svých poboček v České republice. V současné době společnost vlastní a provozuje pobočku v  Chotilsku na Slapech, ve výstavbě je Dubaj a na konci léta by měla přibýt Varšava.

 

Společnost prošla během podzimu v přípravách na expanzi celkovou restrukturalizací, jejímž cílem bylo zefektivnit procesy, maximálně využít potenciální synergie a sjednotit značku a její prezentaci pro veřejnost. Od podzimu se tak značka přejmenovala na TEPfactor (původně TEPfaktor), v provozu jsou nové webové stránky www.tepfactor.com  a upraveno bylo i logo.

 

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři a který také prezentace firmy vzbudila na Franchise Expo v Paříži se firma rozhodla pro zahraniční expanzi.

„Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří je Dubaj. V současné době jsme již ve fází stavebních příprav a do Dubaje již dorazily kontejnery s potřebných vybavením. Naše centrum bude stát v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje i turisté míří za zábavou, do nespočetných restaurací nebo na krásnou veřejnou pláž,“ řekl Jan Daneš, ředitel TEPfactor. „Brány centra by se podle plánu otevřou na počátku roku 2018.“

 

Kromě Dubaje se v současné době jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě a společnost je již ve finálních fázích jednání o pronájmu prostor v rámci jednoho z předních varšavských obchodních center.

V plánu je otevřít tuto pobočku na konci letošního léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi Czechtrade.

 

Kromě zahraničí se společnost soustředí také na své aktivity v České republice. Zábavní centrum v Chotilsku bylo nově upraveno a rozšířeno a pro návštěvníky jsou připraveny nové úkoly v rámci hry, ale také lepší možnosti ubytování a stravování.

 

„V Mikulově vlastníme pozemek a po otevření poboček v Dubaji a Varšavě povede naše úsilí právě sem,“ řekl Jan Daneš. „Doufáme, že 2. pobočku v České republice začneme budovat ještě před koncem roku 2018. Vidíme zde velký potenciál, protože pobočka bude strategicky usazena mezi tři velká města, Brno, Bratislavu a Vídeň.“ Zábavní centrum, které vlastnila v Praze Malešicích, nedisponovalo dostatečně velkými prostory a proto se společnost rozhodla použít jeho vybavení pro pobočky v zahraničí.

 

Jako formu financování dalších aktivit v České republice si společnost vybrala dluhopisy, díky kterým se můžete stát součástí plánu na vytvoření nového zábavního centra v Mikulově.

 

Firma předpokládá, že v roce 2020 bude mít moravský projekt roční obrat 20 milionů Kč. Pro  dluhopisy TEPfactor 2. nabízí společnost úrok 7 procent ročně, splatnost mají tři roky.

 

„Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat potřebné finance na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplný způsob, jak lépe vydělat na svých úsporách,“ řekl Jan Daneš.

 

Dluhopisy jsou zajištěny pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele společnosti a majetkem 5 let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat přesahuje 30 mil Kč. Sedmiprocentní roční úrok znamená, že investovaných 100 tisíc Kč přinese každý rok 7 tisíc Kč, za tři roky délky dluhopisů tedy hrubý výnos před zdaněním vyjde na 21 tisíc Kč.

 

O TEPfactoru

 

TEPfactor je dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin. Myšlenka otevřít zábavní centrum ve stylu televizní show Pevnost Boyard napadla majitele a zakladatele Tomáše Chrousta před osmi lety. Další tři roky trvalo, než se ujasnilo, jak by měl projekt vypadat a než se sehnaly potřebné peníze. V srpnu 2012 pak bylo otevřeno první centrum TEPfaktor v Chotilsku na Slapech. Koncept s 21 úkoly, barem a pláží se postupně rozrostl také o konferenční centrum a ubytovací prostory a počet úkolů zaměřených na logiku, trpělivost, paměť, zručnost a fyzickou kondici vzrostl na současných 25.