Chcete být součástí konceptu vedeným profesionály s nadšením a zájmem o kulturu bydlení na nejvyšší úrovni?
Chcete svým zákazníkům nabízet nejvyšší kvalitu stínící techniky i designového sortimentu pro bydlení?
DIAMOND DESIGN nabízí svým franšízatům pravidelné meetingy na téma vedení obchodu a managerské vedení týmů, obchodní školení, představování produktů a procesů pro ideální servis klientům.
DIAMOND DESIGN nechce svým franšízantům nabízet postupy, které nemá prověřeny v praxi!
V Brně proto vznikla vzorová franšíza, kde budou všechny nové postupy prověřovány z pohledu franšízanta.
„Nechceme pro naše franšízanty složitý systém, ve kterém se nebudou orientovat. Naší snahou je zjednodušení procesů, které přináší informační systém QI. Ten jako jediní v republice využíváme pro efektivní vedení franšízantů a jejich podnikání,“ říká majitel značky DIAMOND DESIGN, Jiří Rosecký.
Čím je informační systém QI vyjímečný a jaké výhody přínáší franšízantům?
„Přes systém řídíme kontakty na klienty a tím můžeme zajistit, že si naše franšízy v rámci daného území nebudou na zakázkách konkurovat. V roce 2018 jsme měli velkou akci v digitálním marketingu, kdy jsme franšízanty poprosili o jejich názory k tomu, které produkty nebo skupiny produktů chtějí v rámci svojí franšízy propagovat. Naším úkolem, jako franšízora, pak bylo řešit otázku marketingu za ně, aby čerpali pouze výsledky naší práce a podpory. S franšízanty také vedeme pohovory na nové zaměstnance a poskytujeme jim podporu při sestavování týmů.“
V DIAMOND DESIGN chtějí svým franšízantům předávat své zkušenosti a nové pohledy na podnikání.
Franšízanti jsou pro DIAMOND DESIGN důležitými partnery…
„Jsme otevřeni debatám o problémech nebo návrzích na inovace. Chceme získávat zpětnou vazbu k našim krokům a rozhodnutím, abychom všechno dělali efektivně a s maximálním přínosem pro franšízanty. V rámci zjednodušování systému jsme proto vedli se všemi franšízanty jednání, kde si sami mohli říct, co jim dává největší smysl,“ vysvětluje Jiří Rosecký vztah společnosti k franšízantům.
Novými způsoby propagace značky chtějí v DIAMOND DESIGN pomoci svým franšízantům v oblasti marketingu…
„Díky webovým poptávkám klientů, si franšízanti budou moci najít i ty klienty, kteří nenavštíví právě jejich showroom,“ vysvětluje Jiří Rosecký výhody webové komunikace se zákazníky.
DIAMOND DESIGN nenabízí novinky jenom svým franšízantům, ale také zákazníkům…
„Nově jsme navázali spolupráci s novým dodavatelem pergol, všichni společně jsme u tohoto dodavatele strávili několik dní školením a přivezli si nový vítr do dalších zakázek a obchodování. Školení probíhalo v Itálii a i pro neanglicky mluvící jednatele to bylo velmi příjemné, protože celé školení bylo překládáno. Tento nový dodavatel nám zajišťuje územní exkluzivitu, a tím se můžeme v České republice stát špičkou v oboru,“ říká Jiří Rosický k novince, kterou DIAMOND DESIGN přináší svým zákazníkům.
Jako franšízant DIAMOND DESIGN se nemusíte obávat, že budete svázání nařízeními a příkazy!
Budete se moct stoprocentně věnovat svým klientům a jejich požadavkům…
„Na každou žádost o schůzku mimo meetingy reagujeme pozitivně a vždy hledáme co nejrychlejší termín, jak se potkat a situaci řešit,“ vysvětluje Jiří Rosecký podporu, kterou franšízor svým franšízantům nabízí.
Zaujala Vás možnost podnikat s kvalitním zbožím v oblasti stínící techniky i designového sortimentu pro bydlení?
Plzeňský, Liberecký a Středočeský kraj na své franšízanty stále čekají!
Přidejte se konceptu DIAMOND DESIGN i Vy!
Franšízor Vám nabídne ověřené postupy a nadstandardní
podporu…
V případě zájmu nás kontaktujte, Vaše dotazy předáme zástupcům společnosti: