To, že je dnešní doba složitější, potvrdí asi každý podnikatel i nadnárodní společnost. Na druhou stranu fakt, že stále více lidí se snaží stravovat zdravě, vede k predikci, že UGU se bude dařit udržet tendenci růstu i nadále. O predikcích a nejen o číslech s námi hovořila šéfka přes čísla, finanční ředitelka, Anna Tuzová.
Ta díky důvěře ve značku UGO přehodnotila už před pár lety své vlastní podnikatelské plány. Kvůli pracovní nabídce, kterou dostala od franšízového konceptu UGO, upustila od svých plánů otevřít si vlastní řetězec kaváren a nastoupila na pozici finanční ředitelky v UGO. V síti Freshbarů UGO má na starost všechno, co lze měřit a spočítat. Přesto Anna Tuzová působí skromně, čiší z ní nezměrné nadšení pro její práci. Rozhovor o vývoji společnosti UGO ani zdaleka není o nudném výčtu čísel.
Když se z hrozby stane příležitost
„UGO roste a poroste díky tomu, že jde o důvěryhodnou značku. Především také proto, že jeho nabídka odpovídá aktuální poptávce po zdravém životním stylu. Zájem o zdravé občerstvení roste a bude tomu tak i nadále,“ odpovídá Anna Tuzová, finanční ředitelka společnosti, na úvodní otázku, jaká je nejsilnější stránka UGO. A dodává: „V začátcích fungování společnosti byl nízký zájem o zdravé stravování hrozbou. Nyní je snaha lidí žít zdravě naopak jedním z nejsilnějších hnacích motorů růstu a ten motor neustále zvyšuje svůj výkon.“
UGO si v průběhu celého logistického řetězce zakládá na čerstvosti každé použité potraviny.
UGO má smysluplné poslání
Čeho si ale Anna skutečně váží, je samotný fakt, že čím větší tržní sílu franšízová společnost UGO má, tím více si uvědomuje svou společenskou a ekologickou odpovědnost. „Samozřejmě, že chceme budovat finančně profitabilní společnost. Nikdy to ale neděláme na úkor ekologie a etiky. Ve firmě je zkrátka nastavená rovnováha mezi komercí a morálkou. A k tomu si velmi zakládáme na tom, aby práce bavila a vnitřně naplňovala celý tým.“
Franšízový koncept UGO má jasně definovanou dlouhodobou vizi. Jejím cílem je znát příběh každé suroviny a zachovat čerstvost produktů v průběhu celého logistického řetězce, který končí až u zákazníka. To vše navíc s důrazem na vytváření inovativních a lahodných receptur.
Zdravé jídlo pro celou rodinu
Svou úctu a důvěru ve značku Anna prokazuje i tím, že produkty nabízené ve franšízových provozovnách UGO pravidelně nakupuje i svým dětem. A má velkou radost, že jim v UGO chutná. „UGO není klasický fast food, který má většinou za cíl rychlé nasycení bez ohledu na kvalitu a dopad na zdraví spotřebitelů. Je nám daleko bližší segment quick-servis restaurací a barů, kde je rychlá obsluha, ale jídlo a pití je zároveň vždy připraveno bez kompromisů v kvalitě. Takže si pochutnáte bez výčitek,“ doplňuje Anna další důležitý bod na seznam konkurenčních výhod této průkopnické společnosti v oblasti zdravého stravování.
UGO má budoucnost. Buďte u toho
UGO je podle jeho finanční ředitelky společností, která bude růst především proto, že v ní lidé pracují srdcem i hlavou, a také díky tomu, že zdravému stravování doba přeje a přát bude. To potvrzuje i zájem o provozování franšízových poboček. Více než polovinu z nich vedou zapálení partneři, kteří pomáhají budovat dobré jméno UGO svou pílí a nadšením.
Chtěli byste si i vy otevřít vlastní pobočku franšízového konceptu UGO a využít tak příležitosti stát se součástí rychle se rozvíjejícího odvětví?
Neváhejte a kontaktujte nás. Vaše dotazy rádi předáme zástupcům společnosti.