Vizí společnosti v oblasti Partners marketů je vybudovat síť poboček po celé republice, aby každý obyvatel středního a menšího města měl přístup ke stovkám finančních značek a produktů podobně jako lidé z velkých měst.

 

O tom, že se Partners marketům daří, svědčí nejen rekordní měsíční obraty top poboček, ale tak nárůst jejich počtu.

 

V druhé polovině roku 2018 bylo otevřeno 11 nových Partners marketů!

 

Generální ředitel Partners, Petr Borkovec, k tomu dodává: „Chtěli jsme lidem nabídnout pod jednou střechou banku i komplexní finanční poradenství. Na rozdíl od banky ale dávají naše pobočky klientovi příležitost vybrat si mezi jednotlivými produkty, porovnat si je a dostat finanční plán podle své aktuální situace. Právě v tom jsme v Česku unikátní. Finance řeší každý, proto má naše podnikání smysl i velký potenciál.“

 

V letošním roce chce společnost Partners atakovat stovku poboček. Ta další může být právě ta Vaše…

 

Aktuálně máme již 81 poboček, což je víc, než má většina bank. Jednoznačně tak síť Partners marketů představuje největší finanční franšízu v ČR a stává se pro naše klienty napříč republikou skutečně dostupnou službou. V letošním roce navíc hodláme v expanzi pokračovat a atakovat magickou stovku,“ říká Petr Borkovec k expanzi konceptu Partners marketů.

Partners markety neustále rostou také v oblasti tržeb. Top deset poboček dosahuje měsíčního obratu 1 milion korun, což je o 20 % více než v minulém roce. Největší franšíza dosáhla ročního obratu bezmála 13 milionů korun. To už je opravdu slušně velká firma.

Finálním cílem společnosti Partners je pokrýt službami Partners marketů každé větší město v České republice

 

Vizí společnosti je proto vybudovat 180 až 200 poboček…

 

Nové pobočky tak budou vznikat nejen na Moravě, kde je jejich síť hustší, ale především v Čechách!

 

 

Od začátku letošního roku navíc Partners zahájil spolupráci s jiným silným hráčem na trhu, a to s realitní kanceláří Next Reality

 

Partnerství má oběma společnostem přinést posílení jejich aktivit na českém trhu a možnost další expanze. Realitní kancelář Next Reality patří mezi lídry realitního trhu, svým klientům nabízí širokou škálu služeb ze sféry prodeje a pronájmu nemovitostí. Na trhu spolupracuje s několika stovkami profesionálních makléřů.

A právě oblast franšízového podnikání bude představovat jejich společné pole zájmů. Nové pobočky budou vznikat pod hlavičkou obou firem. Fungovat budou sice samostatně, ale ve svých aktivitách se budou podporovat…

„Propojenost financí s realitním trhem jsme vnímali vždycky, na druhou stranu jsme nikdy nechtěli, aby se naši poradci přímo zabývali realitami,“ uvádí generální ředitel Partners Petr Borkovec.

Generální ředitel společnosti Next Reality, Robert Hanzl, k tomu dodává: „Řada našich klientů řeší při koupi či prodeji nemovitosti otázku financí, a to ať už získání financí na koupi nemovitosti či investování financí v případě prodeje nemovitosti. Makléři tak budou odkazovat na finanční poradce společnosti Partners. Tato spolupráce pak bude pochopitelně fungovat oběma směry, kdy finanční poradci Partners budou moci svým klientům doporučit prověřeného realitního makléře z naší společnosti.“

 

A jaké franšízové partnery společnost Partners do svých poboček hledá?

 

Pro roli franšízanta Partners marketu je důležité, aby zájemce uměl skloubit dohromady dvě věci…

 

Celkové povědomí o fungování finančního poradenství a manažerské dovednosti v oblasti motivace a řízení zaměstnanců

 

Zkušenosti práce s financemi jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro vstup do franšízy. Znalost oboru představuje výhodu a řadu franšízantů tvoří například bývalý bankéři. Velkou skupinu franšízantů Partners marketů však představují lidé z různých manažerských postů napříč všemi obory.

 

Na jak velkou finanční náročnost se jako franšízant  Partners marketu musíte připravit?

 

Vstupní kapitál se pohybuje ve výši 600 tisíc korun na pokrytí prvních šesti měsíců provozu. Platí se nájem za prostory a náklady na jednoho až pět pracovníků pobočky. Vybudování pobočky stojí kolem jednoho milionu korun. Velkou výhodu však představuje, že tuto částku za Vás uhradí společnost Partners a franšízant v průběhu pěti let splácí franšízorovi úvěr.

 

„Najít vhodného franšízanta je asi vždy trochu složité, ale máme čím dále více zájemců i mimo náš obor. Zároveň i více podporujeme vstup více společníků do jedné franšízy, kde spojí své kompetence. Jelikož obrat pobočky míříme k milionu korun provizního měsíčního příjmu, tak zde vzniká prostor pro více partnerů. Náš koncept budujeme již sedmý rok, takže máme ověřené a opakovatelné know-how a franšízanty si vybíráme tak, abychom pro ně i pro nás zvýšili pravděpodobnost úspěšného podnikání,“ říká Petr Borkovec k výběru franšízantů.

 

V Partners nehledají investory, ale chtějí partnery, kteří chtějí využít potenciál finančního trhu a vybudovat si velmi slušný dlouhodobý pasivní příjem.

Máte zkušenosti v oblasti financí nebo jste zkušený manažer a chcete udělat změnu ve svém profesním životě?

 

Partners market pro Vás bude správnou volbou.  Jejich podstatou je poskytování služeb, které lidé ve Vašem okolí zajisté ocení a budou se k Vám vracet jako spokojení klienti…

 

V případě zájmu nás kontaktujte, Vaše dotazy předáme zástupcům společnosti Partners:

 

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace