Franchisová nabídka značky Subway®

 

 Restaurace Subway jsou místem, kde dostanete přesně to, co si přejete. S rozličnými ingrediencemi pro Vás připravíme sendvič dle Vašeho přání – malý, velký, se spoustou zeleniny nebo s dvojitým masem, s nízkým obsahem tuku, či extra pálivý…prostě Vaše malé mistrovské dílo. A Sandwich Artisti připravují vše přímo před Vámi.  V tomto jsme prostě dobří, koncept takto funguje již více než 50 let!

 

Franchisor licence Subway:

Subway International BV

 

Všechny pobočky Subway jsou vlastněny a provozovány franchisanty.

 

  • 19 restaurací  v  České republice
  • Více než 42.500 provozoven ve světě

 

Franchisa Subway vznikla v Conecticutu v USA

V roce 1965 tehdy sedmnáctiletý student Fred DeLuca otevřel svou první restauraci za 1.000 USD, kterou investoval rodinný přítel Dr. Peter Buck. V restauraci nabízel sendviče, které připravoval přímo před hosty dle jejich přání. Od té doby franchisový koncept Subway rozrostl do multi-miliardového podnikání s pobočkami po celém světě.

 

Franchisová síť Subway má v České republice ambiciózní plány.

 

Hlavním cílem každého dne v Subway je spokojený a profitující franchisant. Značka Subway  se 42.500 restauracemi stojí na špici – je to největší franšízový řetězec poskytující rychlé občerstvení na světě. Díky kombinaci osvědčeného a jednoduchého provozního systému a flexibilitě v uspořádání prostoru je značka pravidelně vysoce hodnocena samotnými franchisanty.

 

Franchisa Subway je celosvětově respektována:

  • V počtu restaurací –  je otevřeno 42.500 restaurací na světě
  • V širokém výběru skvěle chutnajícího jídla
  • V jednoduchosti provozu
  • V silném systému podpory pro franchisanty
  • V efektivitě, což opakovaně franchisingový velikán Subway dokazuje po celém světě.
  • Téměř 70% nových franchis Subway si pořizují již stávající provozovatelé restaurací, což podtrhuje efektivitu systému

 

 

Subway  Vám ukáže cestu jak podnikat a podpoří Vás:

Od samého začátku Vás tým Subway bude doprovázet na každém kroku. Zástupci značky poskytnou veškeré informace a pomohou Vám udělat správné rozhodnutí. Poté pomohou vybrat tu nejlepší lokalitu, navrhnou vnitřní dispozice restaurace a poskytnou kontakty na dodavatele. Před otevřením značka vysílá franchisanta na dvoutýdenní školení a proškolí zaměstnance přímo v restauraci.

Po otevření se podpora soustředí na provoz, servis, čistotu, ale i marketing a další expanzi. Podpora prostě nikdy nepřestane a je  franchisantovi průběžně k dispozici.

 

Jaký by měl být franchisant Subway?

Dobrým startem je povědomí o produktu – sendviči, a ztotožnění se s hodnotami značky. To vždy usnadní rozhodování. Zjednodušeně řečeno značka hledá podnikavé lidi, kteří rádi pracují v týmu v gastronomii, a bude je zajímat, jaké má jejich restaurace výsledky. Budou také ochotni naslouchat tipům, jak zlepšit výsledky či servis, a  sami budou mít chuť dosáhnout lepších výsledků. Značka poskytne mnoho, ale srdcem každé restaurace je franchisant a jeho tým.

 

Počáteční investice

Investici do otevření restaurace ovlivňuje hlavně její velikost, potřebné vybavení a nutnost úprav prostorů.

Kompletní investice začíná na 120.000 EUR. Ta je včetně vstupního poplatku za licenci, který je v ČR 7.500 EUR.

Kompletní výši investice poskytuje společnost na pravidelných seminářích. Zeptejte se svého zástupce na nejbližší termín a zjistěte si o Subway franchise opravdu vše!

 

Chopte se šance a otevřete si vlastní restauraci. Kontaktujte nás ještě dnes.

Subway CEE

ce_europe_sales@subway.com

+420 233 310 135

 

Kontaktní osoba:

Dana Fürstová

Develepment Specialist

Více informací získáte na www.subway.cz nebo nás kontaktujte:

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace