Pizza Hut, světově nejznámější značka pizzy, se neustále rozšiřuje a hledá motivované franšízové partnery, kteří by se rádi, s vášní a odhodláním stali součástí úspěšného příběhu.

Pizza Hut vznikla v roce 1958 ve městě Wichita ve státě Kansas, kde dva bratři Dan a Frank Carneyovi otevřeli první restauraci. Jejich kapitál byl tehdy pouze 600 dolarů a pocházel z půjčky od matky.

Pouze o 10 let později, fungovalo 310 restaurací, které v té době obsluhovalo ročně milion spokojených zákazníků. Dnes je Pizza Hut  je jednou z pěti nejhodnotnějších značek restaurací na světě s více než 17 000 restauracemi ve 130 zemích světa.

Značka se těší velké popularitě, kterou získala díky unikátním produktům jako je například legendární Pizza na pánvi nebo „sýrové okraje“. Produkty ve vysoké kvalitě jsou charakteristické použitím čerstvých a prvotřídních produktů, které jednoznačně stojí za úspěchem této značky.

Pizza Hut využívá 2 prodejní koncepty:  Delivery nebo Fast Casual restaurace

Pizza Hut má na trhu vynikající postavení díky své pokročilé digitalizaci, příznivým dostupným cenám a komplexní podpoře partnerů.

 

VÝHODNÁ NABÍDKA FRANCHISOVÉHO SYSTÉMU PIZZA HUT

Poskytovatel licence nyní nabízí výhodnou nabídku. Pokud zahájíte provoz do konce roku 2022 můžete získat zpět až 50 000 eur (cca 1 milion Kč) za každou provozovnu v závislosti na počtu otevřených poboček. Využijte tuto jedinečnou příležitost stát se součástí úspěšného a rostoucího týmu.

Značku Pizza Hut vlastní Yum! Brands Inc., jejím výhradním provozovatelem a master-franšízantem ve střední a východní Evropě je společnost AmRest. AmRest je jedním z největších provozovatelů restaurací a franšíz v Evropě. Na trhu s restauracemi působí od roku 1993 a v současné době má více než 2 300 restaurací, z nichž je více než 500 franšízových. AmRest je master-franšízant značky Pizza Hut v několika zemích, a to v Polsku, Francii, Německu, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku, Chorvatsku, Slovensku, Slovinsku, Rusku, Ázerbájdžánu a Arménii. Kromě Pizza Hut provozuje takové značky jako KFC, Burger King a Starbucks.

 

VLASTNÍ PROVOZOVNY

17 635

FRANŠÍZOVÉ PROVOZOVNY

Ve 130 zemích

 

 

INFORMACE PRO FRANŠÍZANTY

PODPORA PRO FRANŠÍZANTY

  • Detailní analýza včetně dodání dat pro výběru nejvhodnějšího místa na podnikání
  • Podpora při vyjednávání nájemních podmínek
  • Přístup k nákupní a dodavatelské síti AmRest s výhodnými podmínkami
  • Rámcová smlouva s AmRest s výhodnými podmínkami
  • Komplexní školení pro partnery a tým
  • Design provozovny (zařízení na klíč)
  • Integrace do online objednávkových, platebních a doručovacích systémů
  • Přístup k nástrojům plánování a řízení lidských zdrojů
  • Nástroje finančního a obchodního plánování, které vám kdykoli poskytnou úplný přehled o vašem podnikání
  • Marketing bude zajišťovat centrála franšízora, aby se zajistila profesionální prezentace značky a méně stresu pro partnera
  • Intenzivní zaškolení s přístupem k centrální databázi AmRest a online nástrojům
  • Cílená podpora partnerů

POTŘEBNÁ POČÁTEČNÍ INVESTICE

200 000 EUR (cca 5,2 mil. Kč)

ZÁKLADNÍ POŽADAVKY

  • Zkušenosti v oboru F&B (Food&Beverage / Jídlo&Nápoje)
  • Podnikatelské myšlení
  • Silná znalost lokálního trhu