Historie La Chinata začíná v roce 1932, kdy naši předkové začali lisovat olivy pocházející z okresu Sierra de Gata ve Španělsku. Tehdy se olej získával velmi jednoduchým způsobem. Olivy se vkládaly do kamenných mlýnů, kde se drtily, čímž se získala pasta. Ta se následně lisovala, aby se vytlačil olej.

Dnes v La Chinata  používají nejmodernější systémy mletí a lisování, které přestože jsou stále čistě mechanické, dokážou vylisovat z oliv mnohem větší množství oleje čistým a kontrolovaným způsobem tak, aby se zaručila kvalita extra panenského olivového oleje.

 

V La Chinata si jsou vědomi rostoucího zájmu zákazníků o konzumaci zdravých a přírodních potravin, a proto již několik let vyrábí v rozsáhlém sortimentu řadu produktů, které nabízí pod značkou „La Chinata Selecciones de Gurmets“.

 

Jsou to především produkty vyrobené z našeho nejlepšího extra panenského olivového oleje. K tomuto špičkovému produktu nejvyšší kvality je přidáván ocet, med, různé soli a další výrobky.

 

V La Chinata pokračují v použití olivového oleje antickými civilizacemi a vyvinuli rozsáhlou řadu kosmetických produktů založených na přirozených vlastnostech extra panenského olivového oleje. Obsáhlé zkušenosti – čtyř generací – s výrobou panenského olivového oleje poskytují potřebné know-how a informace o tomto produktu, který využívají i jako ryze přírodní složku pro výrobu  kosmetický výrobků.

Kromě výše uvedeného reagují v La Chinata i na požadavky moderní gastronomie a již mnoho let zkoumají proces smažení na různých olejích. Výsledek tohoto výzkumu uvedli na trh v podobně různých rostlinných olejů pro profesionální použití, které jsou určené k pokrytí potřeb smažení všeho druhu v restauracích a v potravinářském průmyslu.

Roční obrat dosahuje v posledních letech cca 12 milionů eur a vývoz představuje přibližně 10% celkového obratu.

 

La Chinata stáčí v současné době asi 6 milionů litrů oleje (z toho cca. 2,5 milionů extra panenského olivového oleje a asi 3,5 oleje ze semen). Tyto údaje každoročně zveřejňuje Národní asociace podniků stáčejících jedlé oleje (ANIERAC), jejímž členem je i La Chinata.

 

Objem stáčeného extra panenského olivového oleje řadí La Chinatu mezi 10 nejvýznamnějších španělských podniků v tomto segmentu trhu.

 

V současnosti je La Chinata aktivní v 21 zemích (většinou evropských, ale také některých amerických a asijských). Obchodní politika se soustředí na distribuční síť produktů La Chinata. Vždy hledají velmi dobré umístění všech prodejen.  Jsou velmi dynamický, agilní a pružný podnik. Mají velký zájem o neustálé zlepšování a učí se každý den jak od zákazníků, tak od dodavatelů, proto věří, že jsou dobrá investice do budoucna pro jakéhokoliv master franchisového a nebo franchisového partnera, který bude mít zájem s námi spolupracovat.

 

La Chinata – v Česku a na Slovensku:

  • Master franchisant pro český a slovenský trh zahájil činnost v roce 2016.
  • Centrála a vlajková – vzorová – prodejna La Chinata je v Brně, kde se nachází i franchisová systémová centrála.
  • Další prodejna je již více než 2 roky úspěšně provozována v Ostravě.
  • V letošním roce byla podepsána franchisová smlouva na první prodejnu na Slovensku – v Bratislavě. Otevření je plánováno v polovině roku 2019.
  • V přípravě je i internetový prodej sortimentu La Chinata v ČR a na Slovensku.

 

MIMOŘÁDNÁ PŘÍLEŽITOST PRO NOVÉ FRANCHISANTY:

 

Odkoupení zavedené a ziskové prodejny v Ostravě!!!

V rámci rozšiřování franchisové sítě La Chinata nabízí možnost převzetí plně funkční, zavedené a ziskové pobočky pro investora a/nebo nového franchisového partnera v Ostravě.

Po krátkém zaškolení můžete začít podnikat okamžitě!

Zájemce může převzít kompletně zařízenou, plně funkční, před cca. 2 lety otevřenou prodejnu včetně zkušeného a vyškoleného personálu a stávající klientely.

V případě zájmu o tuto prodejnu a nebo více informací kontaktujte:

Ing. Aleš Tulpa: ales.tulpa@avexsystems.eu – Mobil: 724 007 505

 

Co nabízí La Chinata pro franchisové partnery v České a Slovenské republice:

  • Kompletní know-how zdokumentované v celé řadě příruček a manuálů
  • Územní exkluzivita v daném městě či lokalitě – ve spádové oblasti každé prodejny
  • Poradenství s výběrem správné lokality a optimálním uspořádáním prodejny.
  • Podpora při zařizování (návrh vnitřního designu, vybavení na klíč, apod.)
  • Školení pro prodávající personál i franchisanty – počáteční i průběžné
  • Prodejní a marketingová podpora před a po otevření každé prodejny
  • Marketingová podpora známé značky na trhu a praxí prověřené reklamy (média, internet, PR, aj.).
  • Marketingové materiály – potisky na výlohy a v prodejně, logo, různé brožury, letáky, články.
  • Webové stránky.

 

Kontaktní osoba pro zájemce o franchisové licence:

 

Ing. Aleš Tulpa  –  exkluzivní zástupce pro český a slovenský trh

AVEX systems s.r.o., Praha 4, Písnické zahrady 44

e-mail: ales.tulpa@avexsystem.eu

Mobil: 724 007 505

informace naleznete na internetových stránkách:

www.avexsystems.cz

www.lachinata.cz