Nejznámější a nejúspěšnější franchisový koncept z Itálie v oblasti kulinářského umění, který brzy nabídne nejlepší italské gelato i v Česku a na Slovensku!
Firma byla založena v roce 2004. První prodejna byla otevřena v roce 2005. V posledních letech expandoval tento franšízový koncept kromě Itálie například do Španělska, USA, Austrálie, na Dálný Východ a do dalších zemí. V plánu je i vstup na trhy v Německu, Francii, Velké Británie, Rakouska, České republiky a Slovenska.
Exkluzivní zástupce RivaReno pro Českou a Slovenskou republiku:
Informace o konceptu
Země původu |
Itálie |
Oblast podnikání |
Maloobchod/Retail a Gastronomie |
Typy nabízené licence |
Master franchisová licence pro ČR a Slovensko |
Webové stránky |
http://www.rivareno.com |
Rok vzniku |
2004 |
Cena za master licenci |
Bude předmětem jednání |
Cena za jednu licenci |
Bude předmětem jednání |
Počáteční investice do jedné prodejny |
Dle velikosti a umístění prodejny o velikosti cca. 60 – 100 m2 |
Další poplatky |
1 – 1,5 % z čistého obratu |
Stručný popis franchisového konceptu
RivaReno nabízí vynikající prémiové gelato a mražené dezerty vyráběné a prodávané prostřednictvím sítě vlastních a franšízových prodejen.
Vysoce kvalitní ingredience, mimořádné chutě a sametová textura gelata a sorbetů odlišují RivaReno od ostatních nabídek na trhu. Produkty získaly řadu ocenění od znalců potravin, včetně ceny ‚Miglior Gelateria d’Italia‘ (nejlepší prodejna gelato v Itálii) a od asociace potravin a vína Golosaria. Stejně důležité jsou však reference a hodnocení od spokojených zákazníků! RivaReno jim vděčí za to, že tento koncept mohl získat několik certifikátů výjimečnosti například i na portále TripAdvisor a na sociálních sítích.
Gelato je italské pojmenování pro vysoce kvalitní a řemeslným způsobem vyráběnou zmrzlinu.
Italové na rozdíl od zbytku světa nerozlišují termín „gelato“ od termínu „zmrzlina (ice cream)“. Zkrátka v Itálii si nezajdete na zmrzlinu, nýbrž na gelato.
V čem je gelato lepší než zmrzlina?
Gelato se podobně jako zmrzlina skládá z mléka, smetany a cukru. Avšak od zmrzliny nebo mražených krémů se liší hned v několika faktorech. Je méně tučnější = tedy i méně kalorická, takže by se dalo říct, že je zdravější. Obsahuje také podstatně méně vzduchu, tím pádem je daleko hustější a díky tomu pocitově pro zákazníka lahodnější a teplejší.
Jméno, RivaReno, vzdává hold tomu, kde to všechno začalo: městu Bologni, městu, které se nachází u řeky Reno a které má dlouhou, legendární kulinářskou tradici. Jeden ze zakladatelů tohoto konceptu, Leonardo Ragazzi, objevil tajemství jemné výroby gelato; tyto techniky spolu s tradičními a novými příchutěmi stále hluboce ovlivňují způsob, jakým je dnes toto gelato vyráběno. Název RivaReno, který v překladu znamená „břehy řeky Reno“, zvolili zakladatelé tohoto konceptu s odkazem na jejich boloňské kořeny.
Co nabízí franchisový koncept a proč podnikat s tímto franchisovým systémem:
- Jde o velmi kvalitní a praxí prověřený franchisový koncept, který je na trhu již od roku 2005.
- V posledních letech expandoval tento franšízový koncept kromě Itálie například do Španělska, USA, Austrálie, na Dálný Východ a do dalších zemí. V plánu je i vstup na trhy v Německu, Francii, Velké Británie, Rakouska, České republiky a Slovenska.
- Nový master franchisant získá exkluzivitu pro český a slovenský trh.
- Franchisanti mají pak územní exkluzivitu v daném městě či lokalitě – ve spádové oblasti každé prodejny v ČR a na Slovensku.
- Franchisor poskytne poradenství s výběrem správné lokality a optimálním uspořádáním prodejny.
- Současně zabezpečí i maximální podporu při zařizování každé prodejny (návrh vnitřního a vnějšího designu a vybavení na klíč).
- Koncept nabízí i prodejní a marketingovou podporu před a po otevření každé prodejny.
- Kvalitní a atraktivní webové stránky pro český a slovenský trh.
- Velmi dobře vybraný sortiment oblíbených a kvalitních produktů pro každou prodejnu.
- Optimálně organizovaná logistika – způsob objednávání a dodávek sortimentu zboží na místo určení, tj. do prodejen franchisových partnerů (pokud výroba nabízeného sortimentu produktů není realizována v prodejně samotné).
- Příprava na franchisové podnikání budoucích master franchisantů a franchisantů – před a po zahájení činnosti, jakož i další podpora a rozvoj prodejen formou velmi dobře připraveného konceptu školení a vzdělávání.
- Pro každou prodejnu poskytne RivaReno rozsáhlý, promyšlený a v praxi vyzkoušený marketing a různé marketingové nástroje pro realizaci marketingové strategie v České a Slovenské republice.Budoucí master franchisový partner v ČR a na Slovensku bude mít velkou podporou centrály franchisora, včetně podrobné a kvalitní přípravy na zahájení aktivit na obou trzích.
Bližší informace o konceptu RivaReno
získáte také na webových stránkách: www.avexsystems.eu.
Franchisový systém RivaReno je v České a Slovenské republice exkluzivně zastoupen společností AVEX systems, která pro něj hledá MASTER FRANCHISOVÉHO A FRANCHISOVÉ PARTNERY pro obě země.
V případě, že Vás franchisa RivaReno zaujala, neváhejte a kontaktujte nás: