Česká asociace franchisingu vyhlásila výsledky soutěže Franchisa roku. Vítězem šestého ročníku v kategorii Franchisa roku se stal franchisový koncept RE/MAX. Asociace dále udělila cenu Úspěšný zahraniční franchisový koncept, kterou obdržel TAB Board, cenu poroty zajímavý franchisový koncept, kterou získal koncept Motýlí dům Papilonia. Ocenění Původní česká franchisová značka patří konceptu Beer Spa a další cenu poroty – za inovativní nápad ve franchisingu obdržel koncept MAXECO.

I letos asociace vyhlásila kategorii soutěže Franchisa roku Cena veřejnosti, která je určena pro všechny fyzické i právnické osoby – franchisory a master-franchisanty. Z 35 nominovaných franchisových konceptů zvítězil, prostřednictvím on-line hlasování, franchisový koncept Partners market. Hlasování se zúčastnilo vice než 1200 hlasujících.

Vítězem šestého ročníku v kategorii Franchisa roku se stal franchisový koncept RE/MAX.

Realitní franšíza RE/MAX se 48 lety zkušeností je nejúspěšnější celosvětovou sítí s 8000 kancelářemi. Stejně tak je i jedničkou mezi realitními franšízovými sítěmi v České republice.

„Naším posláním není jen zprostředkování prodeje realit,“ uvádí Jan Hrubý, ředitel franchisingu RE/MAX a dodává: „Chceme dlouhodobě měnit pohled na to, jak se reality v ČR prodávají a být inspirací i pro naši konkurenci. Proto velkou pozornost věnujeme inovacím a zkvalitňování služeb. Společně s našimi makléři chceme posouvat úroveň a kvalitu realitního podnikání v Čechách. O tom, že se nám to daří, svědčí i dlouhodobá spokojenost našich zákazníků, která převyšuje 97%. Zároveň si uvědomujeme, že minimálně stejnou pozornost musíme obracet i ke svým franšízovým partnerům. Proto jim dlouhodobě poskytujeme velmi silnou podporu v oblastech jako je IT, legislativa, vzdělávání a marketing. Věříme, že kvalitní servis pro naše franšízové partnery se přenáší i do služeb, které oni poskytují svým klientům. Své partnery si vybíráme, ale současně jim maximálně pomáháme nejen při začátku podnikání. Díky tomu je realitní franšíza RE/MAX dlouhodobě úspěšný model.“

 

2. místo soutěže Franchisa roku patří franchisovému konceptu Fruitisimo

Pod značkou Fruitisimo se připravují a prodávají výrobky vlastní produkce (šťávy a ovocné koktejly, ručně vyráběná kopečková zmrzlina, čerstvé saláty a zdravé snídaně, s láskou upečené dorty, čerstvě umletá káva) a z menší části výrobky dodavatelů. Produkty Fruitisimo se připravují pečlivě dle vlastních receptur s využitím čerstvých a vysoce kvalitních surovin přímo před zraky samotných zákazníků.

Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan LIVE WHAT YOU LOVE, tedy zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá. I v tom vidí Fruitisimo svou přednost. „Co je náš tajný recept? Nejsou to rychlejší mixéry ani výkonnější odšťavňovače. Je to o lidech. Milujeme, co děláme, a to poznáte při každé návštěvě,“říká Jan Hummel, zástupce společnosti Fruitisimo.

 

3. místo a Cenu veřejnosti získal koncept Partners Market

 

Partners market je unikátní podnikatelský koncept kamenné bankovní a poradenské pobočky.

„Snažíme se měnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, tvoříme nové koncepty, jsme inovátor na trhu,“ konstatuje Ondřej Němec. „Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu, penzijní společnost a budujeme i vlastní banku. Vizí společnosti je více jak 200 Partners marketů po celé republice s cílem, aby každý klient mohl dostat profesionální a nezávislou finanční službu a náležitý servis. Zaměstnanci Partners marketu poskytují nezávislé odborné finanční služby a vybírají pro klienty to nejlepší z nabídky 50 finančních institucí a 480 finančních produktů. Aktuálně připravujeme expanzi do dalších zemí, konkrétně na Slovensko a do Rumunska.“