Není pochyb o tom, že Petr Cichoň oplývá podnikatelským talentem, který je korunován dobrými nápady, odhodláním a neskutečným tahem na branku.

Petr Cihoň - Top Franchising.cz

.

Jak se rodí takový úspěšný podnikatel a s ním také dvě silné značky na trhu s rychlým občerstvením, jsme Vám psali na začátku prázdnin. Řeč byla o mladém studentovi z Prahy, Petru Cichoňovi, který z brigády v „hladovém okně“ vybudoval silnou značku, která je dnes synonymem pro rychlé občerstvení na cesty, jenž na Vás lákavě pomrkává z chladniček na každé lepší benzínce, v trafikách, v dobrých bufetech na autobusových a vlakových nádražích anebo jste je možná někdy dostali jako svačinku ve vlaku či dálkovém autobuse. Kdo by neznal sendviče CROCODILLE?!

Příběh Petra Cichoně, který firmu na sendviče Crocodille vybudoval doslova od nuly, byl čtenářsky velmi úspěšný a některé čtenáře dokonce motivoval k tomu odhodit obavy a začít přemýšlet o svém vlastním podnikání…

 

S radostí Vám servírujeme druhou část příběhu o houževnatém podnikateli, který může být vzorem pro mnohé z Vás, kteří si myslí, že na to, začít podnikat, zkrátka nemají (ať už finance nebo odvahu)… Dnes Vám přinášíme skutečný příběh o tom, jak „náhodou“ vzniknul jeho, po Crocodille, druhý podnikatelský projekt – franšíza Begeterie Boulevard, oblíbený fast food s kvalitními bagetami, který nyní velmi úspěšně expanduje také na zahraniční trhy.

 

franchising fast food - Bageterie Boulevard

Franšíza Bageterie Boulevard vznikla „jen tak z legrace,“ dnes, po 12 letech, je BB velmi slušná podnikatelská příležitost v občerstvení v Čechách i  zahraničí

Vznik první bageterie byla ze strany firmy Crocodille spíše recese, než seriózní projekt. Firma si v té době už mohla dovolit otevřít vlastní podnikovou prodejnu, kterou by svým zákazníkům ukázala, že kromě „balených housek“ je schopna vytvořit bagety, které se vyrovnají těm ze zahraničních fast foodů, na které řada našich zákazníků s posteskem poukazovala. Proto jsme na začátku věděli, že nechceme prodávat to samé zboží, které distribuujeme balené. Z tohoto důvodu bylo třeba vytvořit nový zapamatovatelný název, osobitý styl a příběh, který by tento styl charakterizoval.

Boulevard neboli „bulvár“ a jeho „story“ vznikl jako parodie na tehdy nově vznikající „opravdové“ „zdravé“, „originální“,   koncepty, jejichž marketing často přesahoval vlastní hodnotu produktů, které byly (a místy i dodnes jsou) k dostání. Smyšlený příběh o vzniku novinářského bulvárního stylu – jak kdesi ve Francii propuštění novináři našli zaměstnání v pekárně a psali své „postřehy z ulice“ na obaly na pečivo – se náhodou pojí právě s bagetami, byl právě příběhem, kterým Bageterie Boulevard poukazovala na pošetilost tohoto trendu.

 

Bulvár, k tak trochu jinému fast foodu Bageteterie Boulevard, dnes už neodmyslitelně patří a tvoří její nezaměnitelnou „tvář“. Výstřižky z bulvárních novin naleznete na stěnách jejích restaurací, na táccích a kam se podíváte, najdete nejednu zajímavou bulvární hlášku – takže v Bageterii Boulevard si nejen pochutnáte na opravdových bagetách z čerstvých a kvalitních surovin, ale také se dobře pobavíte…

 

občerstvení franchisa Bageterie Boulevard

Franšíza Bageterie Boulevard odstartovala svou osobitou historii bulvární hláškou, že v Dejvicích je bomba

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...Bulvární styl si Bageterie Boulevard vzala za vlastní hned od prvopočátku a využila jej i při otevření své první pobočky bulvár neboli „boulevard,“ kterou provázela hláška, že na kulaťáku v Dejvicích je bomba!! Obchod / restaurace, jenž měla tehdy označení „Boulevard Crocodille,“ které mělo jasně vyjadřovat, že se jedná o podnik firmy Crocodille, byla otevřena v prostorách bývalé spořitelny, naproti restauraci KFC. Toto nádherné místo, kde v létě svítí slunce do oken skrze listy stromů a vytváří kouzelnou atmosféru, bylo důvodem, proč byl styl bageterie laděn více kavárensky než „fastfoodově“.

franšíza v občerstvení, první bageterie Boulevard

První pobočka byla otevřena úvodním článkem „Na Kulaťáku byla nalezena bomba …“. V obchodě pak zákazník z textu na táce vyčetl, že se jednalo o „bombu cenovou“, protože vše bylo tehdy za 50%. „Dodnes diskutujeme, zda-li to bylo rozumné, neboť restaurace byla od prvního dne zavalena zákazníky a my, kteří jsme s tímto druhem podnikání neměli žádné zkušenosti, jsme se pak mohli než omlouvat ve frontách desítky minut čekajícím zákazníkům. Akce vše za 50% skončila, ale zákazníci zůstali a bylo jich stále více.“ Popisuje takřka absurdní začátky bulvární restaurace BB Petr Cichoň, který takový zájem strávníků rozhodně nečekal.

Strategii postavit další fast food co nejblíže konkurenci, by někdo nazval „hlavou proti zdi,“ ale Boulevardu se skvěle osvědčila  

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...A v povídání Petr dál pokračuje: „Tento fakt nás stále více nechával vystaven pokušení tímto směrem firmu dál rozvíjet. Po méně než roce jsme začali hledat další prostor pro naší novou bageterii. Hlavní podmínkou, kterou jsme si pro výběr nového místa dali, bylo být vždy co nejblíže našemu hlavnímu konkurentovi McDonald´s nebo KFC, kterému jsme velmi úspěšně konkurovali v Dejvicích. Takové místo jsme našli v podobě krachujícího textilu ve Vodičkově ulici. Poté co jsme zaplatili jeho dluhy, převzali jsme prostory a začali stavět druhý Boulevard. I přes velmi vysokou konkurenci na této krátké ulici, kde sídlí všichni naši konkurenti, včetně pekařství Panerie, stala se i tato bageterie od počátku velmi úspěšnou. Od té doby jsme věděli, že naším úkolem není jen hledat další lokalitu, ale stanovit si pravidla pro náš „koncept“, to znamená, ujasnit si, jaké mají být ústřední společné prvky našich budoucích bageterií.

Bageterie Boulevard je restaurace pro zaneprázdněného městského člověka, který přestože pospíchá, nehodlá dělat kompromisy. Pro člověka, který si chce vychutnat vyvážený, kvalitní a zdravý produkt v inspirativním

Několik nutných změn franchising koncept Bageterie Boulevard prodělal, ale poslání bylo do detailu zachováno!

Že není radno usínat na vavřínech si franšíza Bageterie Boulevard velmi dobře uvědomuje, proto po letech, od vzniku prvního Boulevardu „na kulaťáku,“ provedla několik změn.

Například v sortimentu restaurací Bageterie Boulevard: „Aby bylo stále něco nového a zákazník se nepřejedl několika druhů baget, pro mlsné jazýčky našich zákazníků vymýšlíme stále nové a lákavé dobroty.“ Sezonní menu, které je k dostání ve všech restauracích franšízy Bageterie Boulevard, připravují věhlasní šéfkuchaři těch nejlepších restaurací, kteří podle nejnovějších gastronomických trendů a dostupných sezonních surovin sestaví takové menu, která jsou opravdový gurmánským zážitkem.

franšízing v občerstvení - Bageterie Boulevard

Našimi náplněmi se snažíme zákazníkovi nabídnout průřez všech evropských kuchyní, nabízíme jak náplně složené pouze ze sýrů (bageta Švýcarská, Caprese, Cottage), ryb (Norská, Tuňáková, Reykjavík, Švédská), nebo tradičních evropských pochoutek rychlého jídla (bageta Bavorská, Frankfurtská).

 

Neříkáme, že jsme „zdraví“. Neříkáme to proto, protože jsme přesvědčeni, že to našemu inteligentnímu zákazníkovi říkat nemusíme, protože je každému z nich jasné, že to co jí, je přirozené jídlo. V našich bageteriích není cítit spálený tuk, protože nepoužíváme fritézy (naše brambory „patatas“ jsou pečené v troubě na sucho). Naše náplně nevozíme mražené, vše je běžně kuchyňsky opracované a přirozeně uchované v chladu.

 

Další změnou, která nastala na začátku tohoto roku je, že se franšíza Bageterie Boulevard oddělila od společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. a došlo k vytvoření společnosti BAGETERIE BOULEVARD a.s.. Důvodem tohoto kroku bylo oddělení dvou nezávislých činností dvou značek, které potřebují mít každá „svůj prostor“. Přesto hlavní hodnoty, sdílené oběma společnostmi, zůstávají zachovány.

 

I když došlo k řadě změn, hlavní poslání franchising koncept Bageterie Boulevard světí a měnit rozhodně nehodlá:

„Naše přesvědčení je, že fast food nemusí být vždy nezdravý kompromis, jídlo, které nám strojená obsluha vnutí a my jej pak rychle zkonzumujeme odcházejíce s výčitkami. Také jsme přesvědčeni, že dobré kvalitní jídlo nemusí být drahé.“ Petr Cichoň, zakladatel franšízy v občerstvení Bageterie Boulevard

 

franšíza Bageterie BoulevardZa rok 2104 získala navíc Bageterie Boulevard skvělé ocenění  Superbrands, kde o franchisingu Bageterie Boulevard napsali: „Tajemství spokojenosti zákazníka Bageterie Boulevard tkví v kontinuální inovaci, originálním produktovém mixu, čerstvých a nutričně kvalitních ingrediencích, přátelském a motivovaném personálu a v neposlední řadě v příjemné atmosféře restaurací tvořené jejích architekturou či hudbou. Alfou i omegou je pro značku Bageterie Boulevard inovativní a chutný produkt, který běžným lidem zprostředkovává gastronomický zážitek.“

 

K dnešnímu dni má franšíza Bageterie Boulevard již přes 20 provozoven v České republice a další již uspokojují gurmány v zahraničí a nové se právě chystají.

Pokud  toužíte po tom, začít podnikat v občerstvení formou franchisingu, nyní máte možnost přidat se k osobité a dynamické společnosti, kde franšízová spolupráce znamená skutečné partnerství – přečtěte si více o možnostech spolupráce s franšízou Bageterie Boulevard.

 

Podnikání s franšízou má smysl i jistoty

Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o toma, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Sledujte náš KATALOG FRANCHIS, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!

Franchising – odkazy, které se Vám mohou hodit…

Přemýšlíte, v čem podnikat? Napadla Vás už možnost podnikat ve franchisingu? Lámete si hlavu a nevíte, jak začít podnikat s konkrétní franchisou? Pomůžeme Vám! 

Pokud se o franchisové podnikání zajímáte, ale nemáte úplně jasno v tom, jaké má franchising výhody či nevýhody, přečtete si tento článek. Anebo pořád tápete ve franchisingové hantýrce? Připravili jsme pro Vás krátký příspěvek, kde Vám ve franchisingové terminologii uděláme jasno. Nebo již nákup franšízy delší dobu zvažujete, ale chtěli byste vědět, na co si dát pozor či nač se připravit?

V záložce „články“ naleznete veškeré odpovědi na různé otázky v jednotlivých příspěvcích, avšak pokud na našem webu odpověď  na Váš dotaz nenajdete, velmi rádi Vám odpovíme osobně – neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli otázkami či připomínkami! Jsme tady pro Vás.