Téma franšíza a podnikání bylo minulý týden v Praze skloňováno častěji, než kdy jindy. Sjeli se zde totiž zástupci franšízových konceptů i odborníci na franšízové podnikání, školitelé, tvůrci franšízových sítí i odborníci na marketing a podnikání. Přinášíme Vám přehled vystavovatelů, kteří na Mezinárodní výstavě pro podnikání a franchising vyhledávali své nové potenciální franšízanty a naopak – jednotlivci z řad široké veřejnosti sbírali informace o franšízových příležitostech v ČR a vyhledávali mezi franšízovými koncepty pro sebe ten nejvhodnější.

Přinášíme přehled o tom, které franšízy aktivně hledali své nové partnery pro franšízovou spolupráci na Výstavě franchisingu.

 

V případě zájmu o bližší informace k jakémukoliv konceptu nás kdykoliv telefonicky (+420 720 705 511) nebo vyplňte tento formulář s názvem franšízy, o jejíž informace máte zájem, a my Vám informace rádi co nejdříve doplníme či zprostředkujeme. 

 

FRANŠÍZOVÉ KONCEPTY PREZENTOVANÉ NA VÝSTAVĚ FRANCHISINGU

22.-23.4.2015 PRAHA

Franšíza ATALIAN 

 Franšíza AtalianATALIAN je francouzská rodinná společnost zabývající se úklidem již od roku 1944. Naše skupina poskytuje služby tisícům lokálních či síťových zákazníků v zemích téměř celé Evropy, severní Afriky a Blízkého východu. U nás pod názvem ATALIAN najdete původně české společnosti, z nichž některé na odborném úklidovém trhu fungovaly více než dvacet let.  Provádíme běžné pravidelné i jednorázové úklidy i úklidové služby se zvýšeným hygienickým standardem, a to ve všech odvětvích.

V České republice a na Slovensku provozujeme celkem 12 vlastních poboček. Cílem je důsledné pokrytí celého území a díky síti kvalitních a profesionálních partnerů spolehlivé zajištění úklidových služeb v každé lokalitě. Partnerům přinášíme funkční a vyzkoušený koncept, KNOW HOW v poskytování služeb a podporu stabilní mezinárodní společnosti s vybudovaným zázemím.

 

Franšíza bistRAWveg

bistravegZdraví začíná jídlem. Uvědomuje si to čím dál více lidí, ale v každodenním shonu má málokdo z nás čas na obědy v restauracích nebo domácí přípravu odpovídajícího jídla. Řešení nabízí firma „Zdraví začíná jídlem“, jež vytvořila mezinárodní koncept RAW bister pod názvem bistRAWveg. První bistro vzniklo v Liberci, připravují se další města i expanze do zahraničí a také síť distribučních míst „Zelená vidlička“ a rozvoz přímo do firem. V některých z nich probíhají i jednání o tom, že by RAW zařadili do svého firemního stravování.  Přímo v bistru se podávají RAW snídaně a obědy v samoobslužném, tedy velmi rychlém provozu, večer funguje restaurační provoz s obsluhou.  Dát si zde můžete i exkluzivní RAW dezerty. BistRAWveg chystá také vlastní produkty s delší trvanlivostí, např. chleby a krekry.

franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

 

 

Franšíza BodyBody 

Franšíza Body BodyBodyBody je revoluční koncept v oblasti fitness. V dnešní uspěchané době nabízí klientům časově nejefektivnější trénink současnosti, který probíhá v privátním studiu a je založen na tréninkové metodě EMS. Oslovuje náročné klienty a nabízí jim zcela nový zážitek z tréninku.

Jedná se o zajímavou investici pro podnikatele nebo i unikátní příležitost pro osobní trenéry otevřít si své vlastní BodyBody studio.

4 důvody, proč si otevřít BodyBody studio:

  1. BodyBody je ověřený koncept, který úspěšně funguje po celém světě.
  2. Je postavený na inovativní technologii, která je několikrát účinnější než tradiční trénink.
  3. Tréninková jednotka v délce 20 minut je motivací pro širokou cílovou skupinu klientů.
  4. BodyBody se vejde i do mikrostudia – s jedním strojem se do podnikání můžete pustit kdekoliv

BodyBody otevřelo své první studio na konci roku 2013 v Praze na Andělu a od té doby úspěšně expanduje po celé České republice. Momentálně má 7 franšízových studií a hledá partnery ve větších, ale i menších městech České republiky. Zároveň nabízí Master franšízy i mimo Českou republiku. Chceme růst dál – proto podporujeme naše partnery ve všech oblastech; aby byli schopní zavést vlastní studio během krátké doby a s minimálním rizikem.

 

Franšíza CENTURY 21 CZECH REPUBLIC

Franšíza Century 21CENTURY 21 je celosvětová franchisová síť, sdružující přes 7 000 realitních kanceláří v 75 zemích celého světa. Kvalitním poradenstvím pomáháme našim klientům s prodejem, koupí či pronájmem nemovitosti tak, aby každá transakce proběhla v optimální ceně i času.

Hlavní předností společnosti CENTURY 21 je ve srovnání s konkurencí nejvyšší spokojenost klientů, díky které se k nám opakovaně vracejí. Schopnost poskytovat prvotřídní služby nás vede k naší snaze významně expandovat na českém realitním trhu a svými aktivitami jej pozitivně ovlivňovat ve prospěch klientů. Každého našeho franchisanta vnímáme jako rovnocenného partnera. Franchisové obchodní partnerství stavíme na principech poradenství a vzájemných konzultacích.

Společnost CENTURY 21 má zájem přijmout do svých řad nové franchisové partnery, kteří chtějí profitovat z obchodního potenciálu českého realitního trhu. S každým zájemcem o franchisu CENTURY 21 profesionálně zkonzultujeme jak důvody, tak i možnosti případné spolupráce. Obdobně postupujeme i se zájemci o pozici manažera, makléře či telefonisty. CENTURY 21, celosvětová jednička v realitách, je připravena stát se jedničkou také v ČR.

 

Franšíza EXTÉRIA

Franšíza Extériabezpečnost práce (BOZP) a požární ochrana (PO)
EXTÉRIA, s.r.o. je ryze českou společností, která pomáhá podnikatelů a státním institucím se zajištěním komplexního poradenství v zákonné povinné oblasti bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (BOZP) a požární ochraně (PO). Tuto činnost zajišťujeme v různých oborech jako jsou služby, výroba, doprava a logistika, obchodní centra, administrativa, zdravotnictví, školství, úřady, atd. Naším posláním je ochránit podnikatele a státní instituce, před pracovními úrazy a sankcemi ze strany státních kontrolních úřadů.

V České republice provozujeme tři franchisové pobočky a dvě vlastní pobočky. Cílem našeho obchodního franchisového konceptu EXTÉRIA poradenských kanceláří BOZP a PO, je důsledné pokrytí celého území a díky síti kvalitních a profesionálních obchodních partnerů spolehlivě zajistit komplexní služby BOZP a PO v každé lokalitě. Partnerům přinášíme ověřený a jedinečný koncept v ČR,KNOW-HOW nabízí našim pobočkám jedinečnost prodeje BOZP a PO v ČR, které je cenově konkurenční a velmi žádané na trhu v ČR. Dále svým partnerům zajistíme pomoc při otevření pobočky, vč. školení v EXTÉRIA AKADEMII, marketingovou podporu vč. webových stránek zdarma, kvalitní informační systém BOZPIS pro vedení celého obchodního případu. Svým svědomitým podnikáním pod naší značkou EXTÉRIA si můžete do 5 let vytvořit pasivní příjem.

Každý člen sítě EXTÉRIA je samostatný podnikatel, který rozvíjí svoji pobočku pod značkou EXTÉRIA, kterou může předat svým dětem.

 

Franšíza Kaas store s.r.o.

_MG_9835Franchisový systém Kaas met Smaak nabízí mnohaleté zkušenosti z oblasti prodeje sýrů a delikates, silné a snadno zapamatovatelné logo a design provozoven, komplexní systém pro úspěšné vybudování a řízení franchisových prodejen.

Co je Sýrárium Kaas met Smaak?
Jsme síť prodejen sýrů, která ve svém podnikání sází na kvalitu. V našich prodejnách naleznete celou škálu sýrů a jiných gurmánských delikates.

Kdo se může stát franchisantem systému Kaas met Smaak
Začínající podnikatel – Kaas met Smaak mu poskytne know-how, školení a přípravu.
Potenciální franchisový partner ze stejné oblasti podnikání jako franchisor.
Existující společnosti nebo fyzické osoby z jiné nebo blízké oblasti podnikání jako Kaas met Smaak.

 

Franšíza KINEKUS


Franšíza KinekusSpoločnosť KINEKUS
 vznikla v roku 1991, najskôr ako výrobná a od roku 1992 ako obchodná spoločnosť, ktorej hlavnou aktivitou je veľkoobchod a maloobchod s rozsiahlym portfóliom obchodného tovaru – domáce potreby, železiarstvo, ručné aj elektronické náradie, záhradné a stavebné náradie, potreby pre dom, byt, stavbu, dielňu a záhradu, elektrospotrebiče a ďalší doplnkový sortiment.

V roku 2001 spoločnosť KINEKUS s.r.o. otvára svoj prvý Supermarket domácich potrieb v Žiline, ktorý je aj prvým na Slovensku. Postupne pribúdajú ďalšie, „čaromarkety“ so samostatnými oddeleniami záhrady a vykurovania v mestách Ružomberok, Trenčín, Bratislava… Maloobchodný sortiment tvorí viac ako 18 000 druhov tovarov. V roku 2010 sme spísali všetky skúsenosti, ktoré spoločnosť a jej ľudia získali za 20 rokov úspešnej existencie, aby sme sprístupnili náš úspech ďalším ambicióznym podnikateľom. Tým sme začali budovať franchisovú sieť maloobchodných predajní pod hlavičkou KINEKUS , ktorá môže pomôcť v raste aj Vám a Vašej predajni. V rovnakom roku sa nám úspešne podarilo otvorenie pilotnej predajni v Prievidzi, následne o rok na to v Púchove, na jeseň 2012 v Martine a poslednou otvorenou je predajňa v Topoľčanoch, ktorú sme úspešne otvorili v máji 2013.
KINEKUS Vám ponúka prvý „franchisový koncept DOMÁCICH POTRIEB“

Každý člen siete KINEKUS je samostatný podnikateľ, ktorý má možnosť rozvíjať vlastnú prevádzku pod hlavičkou silnej spoločnosti, ktorá mu poskytne podporu, istotu a perspektívu do budúcnosti… bez obáv z budúcnosti.

 

Franšíza MERIGLOBE ADVISORY HOUSE

Franšíza MeriglobeSpolečnost Meriglobe Advisory House vznikla spojením šesti poradenských značek, z nichž nejstarší má více jak patnáctiletou tradici. Působíme na mezinárodním trhu a nabízíme komplexní služby pro podnikatele zaměřené na optimalizaci podnikatelských struktur. Soustředíme se především na snižování rizik podnikání.

Naším cílem je být co nejblíže klientům a proto vytváříme síť poradenských kanceláří Meriglobe Advisory Office formou franchisy. Je to optimální způsob jak zpřístupnit naše zkušenosti a schopnosti zejména v oblasti ochrany firemního a osobního majetku podnikatelům nejen na území České a Slovenské republiky, ale i v zahraničí. Koncept franchisy zahrnuje obchodní model s podporou a servisem pro franchisanty, včetně školení, poradenství a marketingové podpory.

Tento koncept je vhodný pro samostatného člověka s vlastní klientelou, se zkušenostmi v poradenství, který má zájem podnikat v oblasti poradenství pod silnou značkou a ověřeným know-how.

 

Franšíza Mr. KEBAB

Franšíza Mr. KebabZnačka Mr. KEBAB působí na trhu již 10 let a za svého působení zaznamenává stabilně rostoucí zájem konzumentů, ale i potenciálních franchisových partnerů, především ze zahraničí. Zkušenosti z dlouhodobého působení konceptu v praxi jsou zárukou prosperity systému Mr. KEBAB.

Systém Mr. KEBAB přináší na trh fastfoodů – na rozdíl od pizzy, sendvičů nebo hamburgerů – novou kvalitu rychlého občerstvení. Kebab je produkt, se kterým jste se již určitě setkali, ale ještě nikdy nebyl tak dobrý, takový šťavnatý, a hlavně takový chutný jako v mezinárodní franchisové síti konceptu Mr. KEBAB.

Spolu s důsledně vybíranými surovinami a polotovary, připravovanými v duchu zásad zdravého stravování, přinášejí filozofii jednotně laděných fastfoodů. V kombinaci s profesionálním servisem tak máte možnost stát se součástí mezinárodní sítě a přispívat jak ke spokojenosti vašich / našich zákazníků, tak k vaší spokojenosti s dosaženými prodejními a ekonomickými výsledky.

Koncept je určený hlavně pro samostatné podnikatele, budoucí majitele fastfoodů Mr. KEBAB, kteří hledají stabilitu, jistotu a výkonnost podnikatelského záměru bez větších rizik.

 

Franšíza NÁŠ GRUNT

Franšíza Náš gruntNáš GRUNT je značka kamenných farmářských prodejen se širokou nabídkou tradičních českých potravin. Ty pocházejí především od malých a středních tuzemských výrobců a farmářů. Součástí sortimentu jsou poctivé uzeniny a maso, čerstvé pečivo, domácí sýry a mléčné výrobky, sezónní ovoce a zelenina, med, vína, mošty a další. Vznik společnosti odstartovaly dvě myšlenky. Tou první bylo dostat tradiční poctivé potraviny na náš stůl a druhou podpořit malé a střední farmáře a výrobce. Obě tyto myšlenky se spojily právě v konceptu Náš GRUNT. Síť prodejen vzniká kombinací vlastních obchodů a franšíz. První prodejna byla otevřena v roce 2010 v Praze 3, záhy následovaly dalších v ostatních regionech republiky. Jedná se o první koncept farmářských prodejen v ČR. Cílem společnosti je rozšířit kamenné prodejny do všech krajů a nejvýznamnějších regionů ČR. Náš GRUNT přináší franšízovým partnerům vyzkoušený osvědčený koncept a dlouhodobou podporu s budováním a vedením vlastní prodejny. Vzhledem k rostoucímu podílu lokálních dodavatelů a expanzi na Moravu, změnil koncept v roce 2012 název sítě prodejen z původního „Český grunt“ na Náš GRUNT.

 

Franšíza NATURHOUSE 

Franšíza NaturhouseMaster franchisant pro Českou republiku a Slovensko Jan Gonda
NATURHOUSE je světovým lídrem v oblasti služeb a produktů určených pro výživu a dietu. Koncept byl založen v roce 1992 ve Španělsku a od svého založení neustále roste. V současné době do jeho portfolia patří téměř 2.000 dietetických center ve 40 zemích světa. Master franchisovou licenci pro Českou a Slovenskou republiku získala v roce 2008 společnost REDUCCIA, s.r.o.

V současné chvíli působí na českém a slovenském trhu na 90 výživových poraden, které jsou ve valné většině provozovány samostatnými podnikateli – franchisanty. Prestižní portál Franchise Direct každým rokem zařazuje NATURHOUSE na seznam Top 100 globálních franchisingových systémů. Přidaná hodnota konceptu tkví v osobním dietetickém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a vytváření si osobního vztahu.

V každé výživové poradně NATURHOUSE působí speciálně vyškolení odborníci, kteří stanoví pestrý dietní plán na základě osobní studie doplněný exkluzivními produkty z laboratoří Housediet a Kiluva, které vyrábějí všechny produkty. Nejedná se o žádnou drastickou dietu ani užívání pilulek, nýbrž jde o změnu stravovacích návyků. Klienti se učí vyváženému stravování a často dokonce jedí ve větším množství, než byli zvyklí, čímž dochází k trvalé redukci přebytečných kilogramů, zlepšení zdravotního stavu a získání elánu a radosti do života. Více než 4.000.000 osob dosáhly díky NATURHOUSE svého cíle snížit a kontrolovat svou váhu.

 

Franšíza OxalisFranšíza Oxalis

OXALIS je mladá, pružně se rozvíjející, česká společnost s moderním přístupem k zdravému životnímu stylu. Řadí se mezi přední evropské výrobce a distributory sypaného čaje a plantážní kávy, kteří přináší zdraví a potěšení do našich životů. Posláním firmy OXALIS je nabídnout zákazníkovi jedinečnou kvalitu, chuť, požitek a relaxaci u šálku čaje a kávy. Motto firmy je možno vyjádřit takto: „OXALIS – to nejlepší z čaje a kávy.“ Součástí široké nabídky je také rozsáhlý výběr čajového a kávového příslušenství a dárkového balení. Firma nabízí více než 400 druhů čaje (zelené čaje, černé, oolongy, bílé čaje, raritní čaje, rozvíjející se čaje atd.) a 40 druhů kávy. Firma vyvíjí také vlastní receptury.

 

Franšíza PEARLSMILE® ČESKÁ REPUBLIKA

Franšíza PEARLSMILENěmecká značka Pearl Smile je nejen výrobcem profesionální produkce pro kosmetické bělení zubů, ale také poskytovatelem služby PEARLSMILE® ve specializovaných salonech. Síť specializovaných salonů PEARLSMILE® po celém světě je zárukou dokonalé kvality produktů společnosti, efektivity obchodních modelů a stabilní poptávky.

  • Jedna sada vybavení umožňuje obsloužit až 15 zákazníků denně.
  • Cena služby je dostupná opravdu pro každého
  • Sada vybavení nezabere více než 2 m2 prostoru
  • Služba nevyžaduje specializovaný personál
  • Dostupné investice zajistí rychlou ziskovost

Spolupráce s předními laboratořemi v Německu, jakož i vývoj přípravků pro kosmetické bělení zubů, umožňuje značce PEARLSMILE®obsadit vedoucí pozici na světovém trhu.

Staňte se partnerem PEARLSMILE® a objevte nové možnosti pro Vaše podnikání!

Na rozdíl od tradičních metod bělení zubů je kosmetická metoda bělení zubů PEARLSMILE® je :

  • ZCELA BEZBOLESTNÉ OŠETŘENÍ
  • NEPOŠKOZUJE ZUBNÍ SKOVINU
  • VÝSLEDEK JIŽ PO 21 MINUTÁCH
  • BĚLENÍ ZUBŮ AŽ O 9 ODSTÍNŮ!
  • DOSTUPNÁ CENA

Služba kosmetického bělení zubů PEARLSMILE® je 100% kosmetickou procedurou. Tato služba nevyžaduje další stomatologické vybavení a zdravotnický personál, trvá krátkou dobu a je zcela bezpečná.

Franšíza PEARLSMILE je zárukou úspěchu a růstu zisků Vašeho podnikání.

Německá značka PEARLSMILE® nabízí svým partnerům franšízu bez paušálního vkladu a měsíčních poplatků za použití obchodní značky. Staňte se partnerem společnosti a používejte úspěšnou značku s možností zaškolení.

Společnost PEARLSMILE® má strukturovanou základnu smluv pro různé formy spolupráce. Můžete zvolit formu spolupráce v závislosti na dostupných finančních prostředcích k investování.

Uspět se společností PEARLSMILE může každý, avšak lepší bude, když to budete právě Vy!

Krásný perleťový úsměv je snem každého z nás! 

Ujměte se příjemné mise darovat lidem ÚSMĚVY

 

Franšíza Pizza Mizza

Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikl v roce 2003 na Slovensku. První restaurace byla otevřena v roce 2004 v Bratislavě a v současné době patří mezi nejznámější a nejoblíbenější restaurace na Slovensku. V zájmu rozvoje značky expanduje společnost také do velkých obchodních center jako restaurace typu fast food. V souvislosti s tím vytvořila Pizza Mizza v roce 2010 nový gastronomický koncept na bázi lehké italské kuchyně pod názvem Pizza Mizza EXPRES.

Síť restaurací Pizza Mizza a rychlého občerstvení Pizza Mizza EXPRES reprezentuje kvalitní gastronomii z prvotřídních čerstvých surovin, kterou si může dovolit každý. Nabízí nejen chutná jídla z vlastní kuchyně, ale i příjemné prostředí v charakteristickém designu pro širokou škálu zákazníků v každém věku (rodiny s dětmi, studenti, páry, návštěvníci i zaměstnanci OC, aj.). Nabízený sortiment obsahuje i vegeteriánske menu a čerstvé zeleninové saláty. Jídla jsou lehká a všechna vždy čerstvě připravená.

Pizza Mizza a Pizza Mizza EXPRES nyní otevírají první provozovny v České republice a hledají partnery pro další rozvoj. Koncepty jsou vhodné jak pro nové partnery, tak pro stávající restaurace/fast foody, které se chtějí dále rozvíjet a využívat výhod silného partnera v rámci sítě.

 

Franšíza Secret of raw 

Secret of raw je ucelený koncept moderní formy raw stravování a stylu života. Od roku 2013 je v provozu první raw food restaurace v ČR pod naší značkou, od roku 2014 poté raw cukrárna Sweet Secret of raw. Nedílnou součástí projektu je také vlastní kuchařka, portál o raw food a eshop. Franchisovým  partnerům nabízíme možnost licence na restauraci nebo cukrárnu.

 

Franšíza SOLODOOR 

SOLODOOR je historicky prvním systémem vyvinutým pro prodej interiérových dveří a zárubní v podmínkách českého a slovenského trhu. Nabízí know – how získané několikaletým úspěšným provozováním vlastních maloobchodních prodejen v České republice i v zahraničí.

Využijte silného postavení a známosti značky SOLODOOR, která aktivně využívá jeden z nejstarších známkových fondů v České republice odkazující na silnou tradici značky SOLO spojené zejména s dřevařskou a sirkařskou výrobou v Sušici. Dlouhodobé významné postavení výrobce interiérových dveří a zárubní SOLODOOR a. s. v první trojici největších výrobců tohoto sortimentu v České republice je zárukou dlouhodobé perspektivy Vašeho podnikání pod silnou značkou.

Připravíme Vám komplexní návrh dispozičního řešení Vašeho obchodního prostoru s vizualizací cílového stavu. Po vzájemném odsouhlasení projektu Vaší prodejny Vámi ji samozřejmě pomůžeme také kompletně zrealizovat včetně nezbytného vybavení vzorky nabízených výrobků.

Franchisová centrála SLODOOR CENTRUM s.r.o. Brno, Cejl 494/25  poskytuje know-how a služby konceptu spojené s vybudováním, provozem, řízením a dalším rozvojem franchisových prodejen SOLODOOR.
Kromě toho nabízíme poradenství a školení pro členy franchisové sítě SOLODOOR v nejrůznějších oblastech spojených s Vašim podnikáním.

 

TUTTI FRUTTI FROZEN YOGURT

Tutti Frutti Yogurt Trading LTD
„Tutti Frutti Frozen Yogurt“ byl založen v roce 2008 v Jižní Kalifornii. Cílem bylo nabídnout vysoce kvalitní a zdravý jogurt a dát zákazníkům zpět možnost využívat moderní a jedinečný samoobslužný koncept. S 800 obchody ve 48 zemích je „Tutti Frutti“ světovou jedničkou a od startu franchisového programu v roce 2013 má vysoké ambice na evropském trhu. Kombinací mimořádně širokého sortimentu mražených jogurtů, sirupů a polev, optimálního příjmu na čtvereční metr a nízkých osobních nákladů poskytuje franchisantům vysokou ziskovost.

Franšíza Uniglobe Travel

UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s.r.o. je součástí jedné z největších franchisových cestovních agentur se sídlem ve Vancouveru, Kanada. UNIGLOBE má 750 poboček ve více než 55 zemích světa. Pod obchodní značkou UNIGLOBE působí cestovní agentury zaměřené na zajišťování služebních cest. Na základě využívání franchisy UNIGLOBE je možno klientům průměrné cestovní náklady snížit o 10 – 40 %. Údaje jsou na základě statistiky klientů UNIGLOBE. Určujícím faktorem pro snížení ceny jsou moderní technologie. Cestovním kancelářím, franchisovým partnerům, poskytuje podporu regionální kancelář se svým know-how. Pomoc a poradenství poskytují proškolení pracovníci centrály UNIGLOBE. Hlavním cílem franchisy UNIGLOBE je umožnit podnikatelům v business travel dosáhnout výrazně lepších prodejních výsledků oproti konkurenci díky ověřenému know-how, propracovanému franchisovému konceptu a jedinečným technologiím.

 

Franšíza UZENÁŘSTVÍ CHODURA

FRANCHISOVÝ SYSTÉM UZENÁŘSTVÍ CHODURA

– nový profesionální koncept systém provozování vlastního podniku pro aktivity v oboru  řezník -uzenář, vycházející z ověřených zkušeností a praxe globálních franchisových projektů (evropských i mimoevropských) které jsou aplikovány na míru v rámci  prostředí a legislativy České republiky

– ideální pro malé a střední podnikatele, kterým zajišťuje zásadní konkurenční výhody, lepší pozici na trhu oproti “osamoceným” projektům a přináší ekonomickou nezávislost, radost z podnikání, permanentní spokojenost zákazníků, perspektivní budoucnost, progresivní   profit a prosperitu.

Obsahová koncepce systému vychází z mnohaletých praktických zkušeností PETRA CHODURY, pokračujícího velmi úspěšně  v tradici ryze české rodinné firmy, která se věnuje   výrobě originálních a původních masných specialit od roku 1919.

FRANCHISOVÝ SYSTÉM UZENÁŘSTVÍ CHODURA V SEDMI BODECH

– transparentní a do nejmenších detailů  propracovaný koncept

– moderní systém, založený na vysoce kvalitním provozním a marketingovém modelu v segmentu maso – uzeniny

– kvalitní a životaschopný projekt, zaštiťovaný tradiční českou značkou

– nejvyšší jakost  nabízeného sortimentu za dobré ceny

– pečlivý zákaznický servis – “Zákazník vždy na prvním místě”

– elegantní a účelný design interiéru  i exteriéru prodejen

– vedle nákupu masa a uzenářských produktů – CHODURA GRILL –  rychlé a    cenově dostupné občerstvení s originálními  masnými     specialitami  (prodejna a teplý bufet – “dva v jednom”)

 

FRANŠÍZOVÉ KONCEPTY JEDNOTNĚ ZASTUPOVANÉ SPOLEČNOSTÍ AVEX

Know-how a znalosti  AVEX systems jsou získány dlouholetými praktickými zkušenostmi v oblasti mezinárodního franchisingu a ve vrcholovém managementu mezinárodně působících společností, zejména pokud jde o zakladatele a hlavního představitele společnosti Ing. Aleše Tulpu, který působil jako generální ředitel několika velkých nadnárodních společností (OBI, QUELLE, aj.).  Je členem ČAF a v letech 2001-2005 byl i prezidentem této asociace. Je dále kooperačním partnerem mezinárodních organizací Franchise Pool International a SYNCON – International Franchise Consultants. V posledních letech organizuje AVEX systems velmi úspěšné mezinárodní master-franchisové konference v Praze jako součást tzv. Road Show Europe.

AVEX systems nabízí zejména následující služby:

1.  Poradenství ve všech oblastech franchisového podnikání.

2.  Pro zájemce o franchising vyhledává kvalitní a úspěšné franchisové systémy.

3.  Pro české i zahraniční franchisory hledá vhodné kandidáty pro master-franchisu  

     nebo franchisanty.

 

Franšíza ANKER  

Tradiční vídeňská síť pekáren s historií delší než 120 let!

ANKER je velmi úspěšný franchisový recept na podnikání v oblasti prodejen pekárenských výrobků, snacků a nápojů. Tradiční vídeňská výroba pečiva, zejména chleba, byla založena již v roce 1891. Dnes má společnost Ankerbrot AG celkem 140 filiálek, z nichž je 26 prodejen franchisových. V Bratislavě otevřela společnost ANKER první pilotní prodejnu v roce 2013. V současné době je v provozu 5 dalších.Na základě těchto mnohaletých a velmi kvalitních praktických zkušeností je připraven franchisový koncept pro expanzi i do České republiky, kde hledá nové franchisové nebo multi-franchisové partnery (jeden franchisant má více licencí pro několik prodejen).

 

Franšíza Bebedeparis

Atraktivní a velmi zajímavý  franchisový koncept bebedeparis patří k nejúspěšnějším systémům v oblasti internetových obchodů na španělském trhu. Nabízí sortiment atraktivních a speciálně vybraných dárků pro novopečené maminky a jejich děti. Zákazník si může vybrat z více než 200 speciálně připravených dárkových košů nebo boxů, které obsahují dětský sortiment pro období 3 – 6 měsíců nebo personifikované dárky dle konkrétního zadání a představ objednatele. Všechny produkty jsou  vyvinuty  exkluzivně pro tento franchisový koncept a prezentovány pod obchodní značkou bebedeparis. Dodání exkluzivně zabalených dárkových košů a elegantních dárkových boxů zajišťuje společnost na přání i prostřednictvím vlastní uniformované dodavatelské služby. Více než 75% klientů tohoto konceptu tvoří právnické osoby. Bebedeparis hledá master-franchisového partnera pro ČR a Slovensko.

 

Franšíza Burger me

Hamburgry online a trochu jinak

Vtipný a výstižný název mladého a kreativního německého franchisového sytému nenechá nikoho na pochybách o jakou nabídku se jedná. Celý nabízený sortiment je možné si objednat s pomocí mobilu, internetu nebo osobně a nechat si ho dodat domů, do zaměstnání, na oslavu narozenin, na party či pro jakoukoli jinou příležitost. Zákazník si může v on-line nebo telefonické objednávce zvolit kombinaci různých náplní a příloh zcela podle své chuti.

Po nástupu na rakouský a holandský trh plánuje systém expanzi do dalších evropských zemí, mezi nimi i do České a Slovenské republiky, kde hledá především master-franchisového partnera.

 

Franšíza Chi´Chis  

Síť restaurací TEX-MEX s nezapomenutelnou atmosférou

Chi-Chi´s je franchisová síť restaurací s nezapomenutelnou atmosférou původem z USA. Vnitřní designový styl kombinuje jihozápad USA s barvami mexických haciend. Chi-Chi´s nabízí velmi zdařilý mix tradičních jídel z Texasu s vybranými specialitami na grilu z Mexika. Chi-Chi´s hledá v České a Slovenské republice franchisové partnery pro individuální licence nebo i master-franchisanta pro obě země. Partnerem pro spolupráci bude evropská centrála v Belgii, kde jsou úspěšně tyto restaurace již několik let v provozu.

 

Franšíza Clubtan

Unikátní franchisový koncept solárních studií z Dánska
Na český trh přichází nový úspěšný franchisový systém, který provozuje síť solárních studií pod názvem CLUBTAN. Je nejrychleji rostoucím franchisovým systémem v Dánsku se 100 provozovnami a 110.000 členy. V současné době startuje expanzi do vybraných evropských zemí, ke kterým patří i Česká a Slovenská Republika. Absolutní novinkou v porovnání s existujícími solárními kluby je, že se jedná o samoobslužná studia, která nevyžadují přítomnost obsluhujícího personálu. Umožňuje to špičkové, bezpečné a lehce ovladatelné technické vybavení, interaktivní platební systém a 24 hodinová hot-line pro potřebu komunikace s klienty. Clubtan vyvinul unikátní patentovaný přístroj na snímání otisku prstu, který umožňuje jednoduchou registraci klienta, placení členského příspěvku a rezervaci požadovaného času pro opalování. Klient má pak po celou dobu členství neomezený přístup do studia.

 

Franšíza ComForcare

Péče o seniory v domácím prostředí – úspěšný koncept z USA

Franchisový koncept  ComForcare  nabízí úspěšný systém péče o seniory v jejich domácím prostředí. Poskytuje širokou škálu služeb formou komplexní péče. Pečovatelé ComForcare jsou více než obyčejní zaměstnanci, poskytují i rozhovory na různá témata, zábavu a emociální podporu. Jejich péče tak má význam i pro duševní zdraví klientů a podporuje nezávislost, důstojnost a kvalitu jejich života. Služby ComForcare lze využívat buď dlouhodobě nebo jen v případě potřeby, např. v době dovolených nebo pracovního vytížení rodiny klienta. Ta se tak může věnovat vlastním aktivitám a potřebám s vědomím, že o jejich rodinného příslušníka je kvalitně a dobře postaráno. Kromě výše uvedených služeb nabízí ComForcare franchisový systém svým klientům i 24-hodinovou bezpečnostní službu.

 

Franšíza Das Futterhaus

Velmi úspěšný německý řetězec prodejen krmiva pro zvířata a nabídka živých domácích zvířat

Nejznámější a nejúspěšnější franchisový systém v tomto oboru z  Německa  nabízející široký sortiment potřeb pro chovatele zvířecích miláčků a živá zvířata se v posledních 20 letech vyšplhal na přední místo na německém  trhu v této oblasti podnikání. Na rozdíl od klasických menších prodejen jsou prodejny  Das Futterhaus koncipovány jako supermarkety s prodejní plochou od cca. 300 až po 1000 m2. Na této ploše je nabízeno 5 000 až 12 000 produktů. Velká část z nich je prodávána pod vlastní značkou. V současné době zahrnuje síť celkem 320 prodejen, z toho v Německu 290 a v Rakousku 30 prodejen. Z tohoto počtu je 90 prodejen na bázi franchisy. Po vstupu na rakouský trh v r. 2009 se značka Das Futterhaus stala během pouhých tří let druhým největším hráčem v Rakousku v tomto prodejním segmentu. Pro Českou a Slovenskou republiku hledá tento velmi úspěšný franchisový systém master-franchisového partnera. Tento franchisový koncept získal od  svého vzniku v roce 1987 řadu ocenění jako velmi kvalitní franchisový systém.

 

Franšíza Kids & Us

Španělský koncept po letech rychlého a úspěšného rozvoje na domácím trhu (více jak 208 škol) zdařile expandoval do Evropy (Francie, Belgie, Itálie, Česká republika, Andorra, Portugalsko) a do Mexika. Opírá se o vlastní „přirozenou metodu“ výuky cizích jazyků, zejména angličtiny, pro děti od jednoho roku do osmnácti let, kterou se dnes učí více jak 65 000 studentů. Franšíza Kids&Us vyvíjí vlastní pedagogické materiály 100% šité na míru jednotlivým věkovým skupinám. Dalším klíčovým prvkem úspěchu Kids&Us je image, který vyzařuje – prostory učeben jsou prostředím na hony vzdáleným šedi, se kterou se děti setkávají po většinu školních dnů. Franšíza Kids&Us je kvalitní obchodní příležitostí pro podnikavé lidi, kteří milují učitelství a dětský svět. Franšízový model Kids&Us umožňuje franšízantovi založit vlastní společnost s vědomím, že se může spolehnout na podporu a zkušenosti týmu hlavního vedení. Český master-franšízant, který zahájil činnost v září 2014, hledá nové franšízové partnery.

 

Franšíza Mrs. Sporty

Zakladatelky franchisového konceptu Mrs. Sporty jsou Valerie Bönström a Stefanie Graf – bývalá nejlepší tenisová hvězda na světě. Od svého založení v roce 2005 má tento jedinečný tréninkový koncept pro ženy více než 600 klubů a 230.000 členů v 8 zemích Evropy, včetně ČR a Slovenska. Dosažený úspěch je výsledkem přesvědčivé a účinné metody tréningu a stravování. V důsledku stárnutí populace narůstá potřeba služeb v oblasti fitness a zdravotní prevence žen. V březnu 2015 otevřel master-franchisant pro ČR první pilotní klub a hledá další zájemce, kteří by jako franchisanti provozovali tyto mimořádně úspěšné kluby v dalších městech.

Franšíza Tcollege

Švýcarská kvalita vzdělávání a doučování dětí přichází i do České republiky a na Slovensko.

Tcollege – franchisový systém – specialista v oblasti doučování cílové skupiny dětí v základních školách, přichází na český trh po 15 letech pozitivních zkušeností a úspěšného rozvoje ve Švýcarsku. Osvědčený vzdělávací koncept se švýcarskou kvalitou nabízí doučování v malých skupinách 2 – 5 žáků nebo individuální studijní program šitý přímo na míru s vlastním lektorem. Cílem doučování je především pomoci dětem vylepšit školní výsledky, kompenzovat nedostatky školní výuky, zdokonalit potřebné znalosti a v neposlední řadě snížit jejich stresovou zátěž.

 

Franšíza Tiroler Bauernstandl

Franchisový koncept z Alp

Jedná se o jednoduchý, přehledný a srozumitelný obchodní model s nízkou vstupní investicí, se zajímavou výší rentability vloženého kapitálu  a rychlou návratností investic. Formou mobilních prodejních stánků či prodejen je nabízen speciálně vybraný sortiment tradičních specialit z tyrolských regionů Německa, Rakouska a Švýcarska. Mobilní prodejny umožňují operativní přesun a umístění na různá stanoviště, zejména před obchodními centry, na farmářských trzích nebo na různých sportovních, kulturních či společenských akcích. Samozřejmě je možné podle potřeby stánek situovat i uvnitř obchodních komplexů jako stabilní prodejní jednotku (kamenný obchod).Tento franšízový systém se může stát vstupem do samostatného podnikání zejména začínajícím podnikatelům. V listopadu 2014 zahájil v ČR činnost první franchisový partner v Praze. Tiroler nabízí jak master-franchisovou licenci pro ČR a Slovensko, tak individuální licence.

 

Franšíza TUTTI FRUTTI FROZEN YOGURT

Tutti Frutti Yogurt Trading LTD
„Tutti Frutti Frozen Yogurt“ byl založen v roce 2008 v Jižní Kalifornii. Cílem bylo nabídnout vysoce kvalitní a zdravý jogurt a dát zákazníkům zpět možnost využívat moderní a jedinečný samoobslužný koncept. S 800 obchody ve 48 zemích je „Tutti Frutti“ světovou jedničkou a od startu franchisového programu v roce 2013 má vysoké ambice na evropském trhu. Kombinací mimořádně širokého sortimentu mražených jogurtů, sirupů a polev, optimálního příjmu na čtvereční metr a nízkých osobních nákladů poskytuje franchisantům vysokou ziskovost.

 

KONCEPTY JEDNOTNĚ ZASTUPOVANÉ COMMERCIAL SPECIALIST

Jana Ruckerova

Jana Ruckerova, Commercial Specialist
U.S. Commercial Service | American Embassy

Franšíza BrightStar® Care 

je americkou jedničkou v oboru domácí péče. Je jednou z nejrychleji rostoucích franšíz domácí péče a nabízí jedinečnou kombinaci  lékařské i nelékařské péče.

 

Franšíza Chuck E. Cheese’s 

 Chuck E. Cheese‘s je jeden z nejpopulárnějších amerických konceptů zábavních center pro děti a celé rodiny, oblíbené místo pořádání dětských narozeninových oslav.

 

Franšíza Cold Stone Creamery   

Cold CreamerStoney je řetězec restaurací nabízející obrovské množství nejkvalitnějších druhů zmrzliny namíchané s nejrůznějšími ingrediencemi dle Vašeho výběru a k tomu skvělou zábavu.

 

Franšíza Crestcom 

Crestcom International je světovou franšízovou jedničkou v oblasti školení managementu. Crestcom nabízí prostřednictvím svých franšízantů ve více než 60 zemích profesionální školení a koučing především pro vedoucí pracovníky firem všech velikostí.

 

Franšíza Denny’s

Denny’s, restaurační koncept známý již 60 let jako America’s Diner, patří mezi největší americké rodinné restaurační řetězce. V současné době provozuje Denny’s  2 100 restaurací v 10 zemích světa. Denny’s je známý tím, že má otevřeno nonstop, nabízí široký výběr cenově dostupných a kvalitních snídaní, obědů, večeří, nočních jídel a nápojů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

Franšíza Edible Arrangments 

Edible Arrangments je nejúpěšnější americká dárková franšíza. Koncept vykrajování ovoce do tvarů květin nabízí jedinečná jedlá dárková květinová aranžmá. Používá patentované nástroje na vytváření unikátních ovocných tvarů. Úspěšný nízkonákladový koncept dnes provozuje 1200 obchodů ve 14 zemích světa.

 

Franšíza Fuddruckers 

Fuddruckers je sítí restaurací s rychlým občerstvením, která nabízí nejkvalitnější hamburgery. Od ostatních řetězců se liší především tím, že používá pouze čerstvé maso, které není nikdy mražené a připravuje je dle přání zákazníka. Pečivo je denně čerstvě upečené přímo na provozovně a zákazníci si mohou vybrat z nejširší nabídky burgerů a ingrediencí dle svých představ, a to nejen milovníci masa, ale také vegetariáni.

Franšíza PJ’s Coffee of New Orleans 

PJ’s Coffee of New Orleans je oblíbená síť kaváren. Je jedinečná tím, že používá pouze nejlepší 1% kávových zrn kávy Arabica. PJ’s Coffee ochucují svá zrna již během pražení, čímž dosahují unikátní chuti. Kromě kávy poskytují kavárny PJ’s Coffee širokou nabídku kvalitních čajů a nápojů z New Orleans, ale také čerstvé pečivo a sendviče.

 

Franšíza Tilted Kilt 

Tilted Kilt je koncept sportovních barů v keltském stylu s kvalitním provedením interiéru. Bar nabízí více než 30 druhů piv, což vystihuje slogan baru ‚A Cold Beer Never Looked So Good®‘ (Studené pivo nikdy nevypadalo tak dobře). Bary nabízejí celoročně nonstop sledování sportovních přenosů na 30+ HD obrazovkách. Zákazníci se vracejí i kvůli vynikajícímu jídlu, které je známé vysokou kvalitou.

Franšíza WOWcafé American Grill & Wingery 

Wowcafe je sítí restaurací s rychlým občerstvením, která je proslulá autentickým, čerstvým, kvalitním americkým jídlem s nádechem Jižní Louisiany. Čerstvé pečené kuře a kuřecí křidélka jsou podávány s omáčkami specifickými pro Wowcafe, které získaly mnoho ocenění. Koncept je vhodný pro rodiny s dětmi. Jedinečná mezi restauracemi rychlého občerstvení je nabídka dietní alternativy menu. Může mít také provedení jako klasická restaurace s obsluhou.

 

KONCEPTY S JINOU ORGANIZACÍ (NEJEDNÁ SE O FRANCHISOVÉ SYSTÉMY V TRADIČNÍM POJETÍ)

Koncept NU SKIN

Již od roku 1984 demonstruje společnost Nu Skin® osobitě rozdílný přístup  k obchodu. Začali jsme s průkopnickým konceptem prvotřídních produktů  a s jedinečnou a neodolatelnou globální obchodní příležitostí. Tento výjimečný obchodní model z naší společnosti utvořil společnost s více než miliardovým  obratem, která si nadále stojí za svými stěžejními hodnotami.

ZDE JE POUZE NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ UVAŽOVAT O FRANCHISE NU SKIN

  • naše výchozí zásada – tajemství mládí
  • náš příslib – pokračující vědecké inovace
  • příjmy za rok 2013 dosáhly hodnoty 3,177 miliard dolarů
  • 30 let na trhu
  • působící na 53 trzích
  • veřejně obchodovatelná společnost pod symbolem NUS na americké burze New York Stock Exchange (NYSE) svým distributorům vyplatila již 10 miliard dolarů

Koncept MONAVIE

MONAVIE : Nejrychleji rostoucí firma na americkém trhu v oblasti výživových produktů. Výrobková řada je založena na tzv. super ovoci z Amazonie – bobuli ACAI.

Společnost MONAVIE byla založena v roce 2005 v USA v Utahu.  MONAVIE jako jediná firma na světě dosáhla obratu 1 Mld. USD již za 3,5 roku své existence.

Společnost MONAVIEnyní vstupuje na trh České a Slovenské republiky. Tímto se otevírá jedinečná šance a výjimečná pro obchodní příležitost.

 

SYSTÉMY NA PODPORU FRANCHISOVÉHO PODNIKÁNÍ

Smart software  

SmartPOS je univerzální pokladní systém, který je díky unikátnímu systému replikace dat vhodný pro řízení větších obchodních nebo gastro řetězců – systém je vyvíjen pro off-line nasazení ve společnostech s jednotkami až stovkami provozoven.

Pokladní systém SmartPOS snižuje riziko úniku peněz, přispívá ke zvýšení počtu zákazníků, umožňuje pružně reagovat na požadavky trhu a minimalizuje náklady na zaškolení obsluhy. SmartPOS klade maximální důraz na jednoduché ovládání systému obsluhou včetně jejího možného rychlého vystřídání v provozech náročných na rychlost odbavení zákazníka.Snadno konfigurovatelné grafické prostředí pokladního terminálu umožňuje intuitivní, jednoduchou a přitom komfortní obsluhu zejména na velmi žádaném a nasazovaném specializovaném dotykovém terminálu, který lze zcela ovládat pouhým lehkým dotykem prstu. Tím je dána také minimální časová náročnost na zaškolení markujícího personálu.

 

Eurodata GmbH 

Nekupujte drahý software pro řízení vaší franchisové sítě! eurodata Vám nabízí kontrolní a reportní systém, do něhož je zahrnuto více než 10 000 obchodních míst v celé Evropě.

Již více než 20 let nabízí eurodata českým franchisovým sítím a obdobným konceptům jedinečný nástroj pro podporu a řízení franchisových partnerů. Prostřednictvím našeho systému získáte měsíčně účetní data za jednotlivá střediska ve vaší síti v přehledné, srozumitelné a především srovnatelné podobě. Zpracujeme pro vás analýzy, statistiky a srovnání mezi středisky přímo na míru vašemu oboru, které pro vás budou vždy online k dispozici. Poskytneme vám podporu také při práci s obchodním plánem a k archivaci elektronických dokumentů využijete náš online archiv.

V České republice spolupracuje eurodata se sítí daňových kanceláří, které mají dlouholeté zkušenosti s účtováním obchodních sítí a mezi své klienty rády zařadí také vaše franchisanty. Ti získají komfort výrazně přesahující služby běžné účetní kanceláře a to za velmi příznivé ceny, které co do kvality a záběru služeb nemají na českém trhu konkurenci. V ceně účetnictví jsou pro franchisanty zahrnuty výstupy z našeho systému a také odborné poradenství týkající se předmětu podnikání. Pro franchisora je zajištěna vysoká kvalita a především srovnatelnost dat jednotlivých franchisantů, neboť naše daňové kanceláře vedou účetnictví všem podnikatelům z jednoho oboru jednotně. Díky tomu dokážeme nabídnout také anonymní srovnání trhu.

Formu spolupráce však rádi přizpůsobíme vašim požadavkům. Požadované výstupy pro vás zpracujeme také na základě vámi dodaných dat, popř. dat poskytnutých účetními vašich franchisantů v případě, že jim účetnictví nezpracovává daňová kancelář ze sítěeurodata (předpokladem je pouze jednotně vedené účetnictví). Náš systém je flexibilní a pružný a jsme připraveni zohlednit vaše individuální přání a potřeby. S naším systémem vzroste efektivita řízení a rozhodování jak z pozice franchisora, tak v rámci individuálního podnikání jednotlivých franchisantů.

Mezi spokojené uživatele našeho systému v České republice lze zmínit tuzemské i mezinárodní společnosti provozující čerpací stanice, kterých je do našeho systému v současné době zahrnuto více než 250. Rádi dodáme konkrétní reference.

Vaše výhody s kontrolním a reportním systémem >edfis:

  • jednotné účetnictví pro všechny partnery (nezávisle na jejich daňové kanceláři)
  • měsíční analýzy, statistiky a srovnání výsledků jednotlivých středisek
  • obchodní plán a srovnání výsledků minulých let
  • průběžné poradenství pro partnery týkající se oboru podnikání v ceně účetnictví
  • online přístup ke všem datům pro franchisora i franchisanty

Skupina eurodata

Již více než půl století nabízí skupina eurodata ověřená a inovativní softwarová řešení a IT služby speciálně vyvinuté pro jednotlivá odvětví. Vyvíjí produkty na míru obchodním sítím, daňovým kancelářím či malým a středním podnikům, doplněné o implementaci „Smart Services“ pro datovou a procesní integraci.

Vysokou úroveň a široké spektrum služeb podtrhují vlastní výpočetní centra, která patří k nejmodernějším a nejbezpečnějším v Evropě. Inteligentní řešení společnosti eurodata usnadňují řízení a procesy více než 50 000 klientům v desítce evropských zemí, mezi nimiž nechybí ani Česká republika.

Další informace o společnosti, službách a produktech naleznete na webové  www.eurodata.eu.

 

NOVUM, spol. s. r. o.

NOVUM, spol. s r. o. patří do skupiny NOVUM Group a zaujímá od roku 1991 významné místo na českém trhu jako dodavatel prodejního vybavení a pokladních systémů. Díky více než 20letému působení máme nejen potřebné zkušenosti a znalosti z našeho oboru, ale jsme vám k dispozici po celém území ČR. Najít nás tak můžete v Praze, ale také v Brně a Opavě.

Jsme výhradním dovozcem obchodních a průmyslových vah japonské značky DIGI do České republiky. Naší hlavní komoditou jsou také pokladny značky CHD, u kterých taktéž disponujeme výhradním zastoupením. V kategorii softwarů jsme specialisty na pokladní systémy, které lze využít v maloobchodě, velkoobchodě, řetězcích i restauracích. S našimi pokladními systémy garantujeme plnou funkcionalitu vůči elektronické evidenci tržeb. Zabýváme se také aplikačními softwary, kam patří věrnostní program, prezentační nebo kamerové systémy.

V portfoliu společnosti dále najdete váho-skenery, mobilní vážicí systémy nizozemské značky RAVAS, balící zařízení MECAPACK a HENKOVAC, etiketovací stroje, čtečky čárových kódů, pokladní boxy nebo spotřební materiál. O kvalitě výrobků a s nimi spojenými službami svědčí bohaté reference od samostatných prodejních jednotek až po nadnárodní řetězce.

 

Expense Reduction Analysts (ERA)

Expense Reduction Analysts (ERA) – je největší poradenskou společností na světě specializující se na snižování provozních nákladů v oblastech, které nejsou zásadní ve vztahu k základním činnostem firmy (např. kancelářské potřeby, energie, obalové materiály, přeprava, telekomunikace, bankovní služby, úklid, ostraha atd.). Tyto náklady skrývají velký prostor pro úspory, ze kterých pak ERA stanovuje svoji odměnu. Síť ERA v současnosti zahrnuje 700 konzultantů ve 30 zemích světa.

Obchodní model ERA franchisantům nabízí vysoký potenciál příjmů s nízkými režijními náklady, možnost uplatnění na projektech i v zahraničí, nezávislost v podnikání, adekvátní zaškolení, veškerou podporu a jedinečné know-how.

Expense Reduction Analysts na český trh vstoupila v roce 2011. V současnosti tým v České republice čítá 11 členů. S ohledem na rozvoj obchodních příležitostí ERA ČR hledá další partnery – franchisanty.

Kdo se může stát franchisantem Expense Reduction Analysts?

  • Silná osobnost pro získávání klientů a/ nebo
  • Kvalitní projektový manažer a/ nebo
  • Specialista na danou oblast či kategorii nákladů a/ nebo
  • Vše dohromady

Každý partner ERA je samostatný podnikatel, který svou aktivitou přispívá k výkonnosti celého týmu, ale stejně tak těží z přínosů, které mu silný tým odborníků poskytuje. www.expensereduction.eu/cs

 

RNDr. Jiří LOŠŤÁK

Jiří Lošťák vystudoval Přírodovědeckou fakultu UP Olomouc. Franchisingu se věnuje  od roku 1998. V roce 2004 založil poradenskou kancelář v Olomouci. Je členem  Správní rady České asociace franchisingu. Jako poradce se podílí na vývoji  franchisových systémů a také přednáší franchising na VŠ, konferencích, kurzech  a zejména ŠKOLE FRANCHISINGU, kde je odborným garantem. Poradenská kancelář  pracuje na franchisových projektech v ČR i v zahraničí (www.lostak.cz). Klienty  kanceláře jsou např.: Europharm a. s. (PHARMALAND/BENU – lékárny), EFEF  s. r. o. (VÝTOPNA Restaurant), Doktor Klain s. r. o. (DOKTOR KLAIN – optika), MARVEL International (MARVEL Mobilní domy), Kinekus s. r. o. (KINEKUS – hobbymarket Slovensko), POTTEN & PANNEN Staněk (POTTEN & PANNEN COOK  SHOP), OXALIS s. r. o. (OXALIS – prodejny čaje a kávy) a další. www.lostak.cz

 

ŠKOLA FRANCHISINGU

Franchise & Retail Academy a poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka připravli otevření dalšího ročníku úspěšného projektu.

Cíle školy franchisingu:

  • rozvíjet na příslušné úrovni znalosti o franchisingu a schopnosti, které jsou nutné při rozvoji franchisové sítě
  • sjednotit analytický a strategický přístup ve využívání franchisingu
  • poskytnout posluchačům prostor pro diskuse a vzájemnou výměnu zkušeností
  • dát absolventům školy návod, jak zdokonalit nebo vytvořit franchisový koncept pro svou firmu

Profil posluchače:

  • zájemce o franchising (člověk, který chce podnikat formou franchisingu a zajímá se o nabízené koncepty)
  • zaměstnanec/manager franchisingové centrály, který se chce zlepšit ve znalostech o franchisingu, příp. porovnat své znalosti s jinými nebo hledat ve škole nové podněty a inspiraci
  • podnikatel, který zvažuje rozšíření své sítě provozoven formou franchisingu nebo převedení části své sítě na franchisingový koncept
  • student/absolvent VŠ nebo SŠ, který se chce dále specializovat na franchisingové podnikání
  • manažeři bank, právníci, IT specialisté apod., kteří poskytují služby franchisingovým sítím s cílem porozumět více franchisingu a dokázat přizpůsobit nabídku aktuálním moderním trendům ve franchisingu
  • novináři, publicisté, odborní redaktoři,s cílem získat hlubší znalosti o franchisingu
  • všichni, kteří nosí v hlavě zajímavý koncept a hledají vhodnou cestu k jeho realizaci formou franchisingu
  • www.franchising-academy.cz

Pořadatel celoročního projektu VELETRH ŘEŠENÍ. Setkání odborníků s podnikateli, kteří hledají úspěšné a v praxi ověřené nástroje, jak konkrétně zvyšovat efektivitu svých obchodních a marketingových aktivit. Setkání jsou vedena dynamickou formou, kdy účastníci získají za minimální čas maximum informací. Krátké prezentace, dvacetiminutové workshopy a hlavně velký prostor pro individuální konzultace přímo s prezentujícími. Online i offline nástroje pro firmy z B2B i B2C oblasti. Příjemné prostředí a prostor pro seznamování s ostatními účastníky. A navíc sladká tečka v podobě prvotřídních muffin a kvalitní kávy.

 

ČESKÁ ASOCIACE FRANCHISINGU (ČAF)

ČAF je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. ČAF vznikla v roce 1993 a jejími členy jsou jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy.

Česká asociace franchisingu je členem Evropské franchisové federace, kterou společně v roce 1972 založily vyspělé evropské franchisové svazy a asociace mimo jiné z Francie, Velké Británie a Německa. Orgány ČAF jsou vedle prezidenta i správní rada a dozorčí rada.

Poslání asociace

Česká asociace franchisingu je zaměřena na podporu rozvoje stávajících franchisových systémů a vytváření příznivějších podmínek pro rozvoj tohoto způsobu podnikání.

www.czech-franchise.cz

 

Slovenská franchisingová asociácia (SFA)

Slovenská franchisingová asociácia je jediným oficiálním partnerem pro franchisové  podnikání na Slovensku a v tomto smyslu je jediným kompetentním partnerem franchisových  asociací na celém svete. Respektuje Etický kodex franchisingu, který přijala Evropská franchisingové federace.

Poskytuje především svým členům, ale i jiným zájemcům celou řadu služeb, například konzultace, přednášky, semináře, workshopy, klubové diskusní setkání, soustřeďuje nabídku franchisových  konceptů, které zprostředkuje zájemcům, poskytuje jim odborné rady, aby se vyhnuli neověřeným franchisovým konceptům, stará se o kvalitu franchisového  podnikání, utváří podmínky pro rozvoj franchisingu a jeho dobré pověsti, poskytne podnikatelské komunitě a veřejnosti poznatky o franchisingu, členové SFA publikují své poznatky v článcích, učebnicích, monografiích, vedou diplomové práce, spolupracuje s dalšími institucemi jako je např.. Slovenská obchodní a průmyslová komora, svazy podnikatelů a další

www.sfa.sk