Značka NATURHOUSE oslaví letos 25 let od svého vzniku ve Španělsku. V době jejího vzniku se jednalo o průkopnický počin, kdy výživové poradenství a produkty určené k podpoře hubnutí byly situovány pod jednu střechu, do jedné výživové poradny.
Metoda NATURHOUSE řeší především příčinu nadváhy, která spočívá v nesprávných stravovacích a pitných návycích
Během 25 let se výživové poradny NATURHOUSE rozšířily do 32 zemí světa s 2 300 pobočkami, v nichž pracuje přes 5 000 zaměstnanců, kteří pomohli více než 6 500 000 klientům váhu snížit a udržet si ji. |
NATURHOUSE již několik let úspěšně pomáhá hubnout lidem také v České republice
O tom, že se u nás konceptu NATURHOUSE daří, svědčí nejen řada spokojených franchisantů, ale také dvě ocenění v soutěži Franchisa roku!
NATURHOUSE získal ocenění Skokan roku za nejvíce otevřených poboček v roce 2016 (celkem 23 výživových poraden) a také získal titul Franchisor roku za nejhodnotnější franchisový koncept.
„Těchto ocenění si velmi vážíme a jsou pro nás vyjádřením našeho dlouhodobého úsilí, poctivé práce a spokojenosti našich koncových klientů i franchisantů. Daří se nám naplňovat naše plány, otevřeli jsme další pobočky a chystáme se zavést novinky do našich poraden, které zajisté rádi přivítají jak franchisanti, tak také koncoví klienti,“ dodává k úspěchu značky Jan Gonda, master-franchisant NATURHOUSE v ČR a SR.
NATURHOUSE má pro své franchisanty i koncové klienty připravenu řadu novinek
„Úspěšně jsme na našich pobočkách zavedli software, který pomáhá majitelům mít lepší přehled o veškerých procesech na svých pobočkách a usnadňuje jim kontrolu. Také dokončujeme testovací provoz nového přístroje na měření potravinových intolerancí, aniž by bylo potřeba brát krev,“ prozrazuje Jan Gonda některé novinky. Další novinky na klienty čekají v podobě nových podpůrných přípravků:
Užijte si léto s COCKTAILEM BERLIN ve stylovém balení
Tento produkt kombinuje výtažky z jablka, bezinek, artyčoku, borůvek a červených hroznů. Je určen pro všechny, kteří mají rádi osvěžení a sladkou chuť pití, ale bez toho, aby si ničili štíhlou linii.
Dalším produktem, který jsme zavedli v rámci udržovací fáze, jsou sáčky KeepFit, jejichž účinnou složkou je africké mango. Po redukční fázi, kdy klienti u nás aktivně hubnou, přichází fáze stabilizace, kdy se učí si svoji štíhlou postavu a nové stravovací návyky udržet. Tento produkt tak skvěle doplňuje naše know how.
Paní Zdeňka Krčálová nalezla ve společnosti NATURHOUSE své první pracovní uplatnění po škole
Filosofie NATURHOUSE Zdeňku doslova okouzlila. Koncept NATURHOUSE si vyzkoušela z obou úhlů pohledů – zaměstnance i klienta. Zhubla s ním totiž celých 27 kilogramů a dva roky (?) byla se společností spjata jako zaměstnanec. Po těchto zkušenostech se rozhodla pustit se s nimi do franchisového podnikání.
Při hledání prvního pracovního uplatnění zaujal paní Zdeňku inzerát na asistentku výživového poradce do výživové poradny NATURHOUSE v Českých Budějovicích. Na inzerát odepsala, zúčastnila se výběrového řízení a byla přijata. Paní Zdeňku práce bavila a díky své pečlivosti a důslednosti byla za půl roku povýšena na výživovou poradkyni.
Avšak do života Zdeňky přišlo stěhování…
Práce v NATURHOUSE však Zdeňku bavila natolik, že se jí nechtěla vzdát. Když se přestěhovala do Prachatic, rozhodla se, že si NATURHOUSE vezme s sebou.
O podnikání formou franchisy slyšela již na škole, nikdy ji však nenapadlo, že i ona bude jednou spokojenou franchisantkou.
„Zhruba po roce jsem se přestěhovala do Prachatic, a protože už mě nebavilo denně dojíždět, tak jsem si říkala, proč si neotevřít vlastní pobočku. Navíc jsem díky NATURHOUSE zdravě a bez hladu zhubla 27 kilo a můj život se stal ve všech směrech lehčí, kvalitnější a radostnější. Tím, že jsem si vyzkoušela na vlastní kůži, co metoda NATURHOUSE obnáší, mám pochopení pro své klienty a současně jim mohu jít zářným příkladem,“ vysvětluje paní Zdeňka, proč by spolupráci s konceptem NATURHOUSE neměnila.
Díky dobré osobní zkušenosti byl pro paní Zdeňku NATURHOUSE jasnou volbou
„Vždy jsem chtěla být nezávislá a něco dokázat, ale nikdy jsem úplně nepřemýšlela o formě, ani oboru. Když jsem však objevila NATURHOUSE, měla jsem jasno!“
A co ji na práci s konceptem NATURHOUSE baví nejvíce?
„Nejvíce se mi líbí fakt, že v oboru výživového poradenství neexistují prakticky žádné „hranice“ ve vědomostech, můžu pomáhat lidem, věnovat se jim, předávat jim kus sebe, a hlavně naopak – pozorovat jejich fantastickou proměnu, kdy se mnohdy z neforemných tlouštíků s mnoha mindráky stávají krásní, zdraví a sebevědomí jedinci. Moc mě ta jejich proměna baví a naplňuje.“
Jako bývalá klientka NATURHOUSU měla pochopení pro přání i obavy svých klientů. S podnikáním však neměla zkušenosti žádné…
Přesto se příležitosti nezalekla, pustila se do podnikání s franchisou NATURHOUSE a má s ní ještě velké plány!
Co pro Vás bylo rozhodující při finálním výběru franchisového partnera?
„Zaujalo mě, že se v NATURHOUSE nekupuje žádná drahá licence, jen se platí roční poplatek ve výši 600 euro.“
Vystihuje podle Vás motto „Podnikejte s námi, nebudete na to sami!“ spolupráci s konceptem NATURHOUSE?
„Ano, určitě. Z centrály máme kompletní podporu. Pomoc byla už v začátcích, při zařizování vlastní poradny. Myslím, že mi nejvíce pomohlo, že jsem byla už dříve zaměstnancem a věděla jsem, jak to chodí a nebála se tolik.“
Máte nějaká doporučení pro naše čtenáře, kteří si nad novým podnikáním lámou hlavu, hledají odvahu nebo vhodného partnera?
„Myslím si, že pokud někdo váhá, je určitě lepší držet se nějakého konceptu, mít nějakou osnovu, jak a co dělat a nebýt od začátku na všechno úplně sám.“
A na co je dobré si při výběru franchisového konceptu dát, podle Vás, pozor?
„Dle mého názoru by si měl každý pečlivě zvážit své možnosti, kapitál, osobní preference a cíle. Být k sobě naprosto upřímný a vědět, že se podnikání chce věnovat, mít reálná očekávání a chápat, že i podnikání stojí určitý osobní čas, vlastní nasazení a poctivý a aktivní přístup. Dobré je získat reference od jiných franchisantů a třeba i jejich zaměstnanců. Každá značka má něco do sebe, nabízí jiné podmínky, zázemí, podporu i ziskovost. Je vhodné oslovit člověka, který se stará o rozvoj pobočkové sítě, sjednat si s ním schůzku. Už z této první schůzky pochopíte určité důležité náležitosti a také poznáte, zda jste s daným člověkem na jedné vlně.“
Zdeňce se v podnikání s franchisou NATURHOUSE opravdu daří. Svědčí o tom i fakt, že chce společně s manželem v rámci několik měsíců otevřít další pobočku NATURHOUSE!
„Můj manžel má k oboru zdravého životního stylu také velmi blízko. Velmi mě v podnikání podporuje a rád sleduje mé úspěchy,“ dodává paní Zdeňka s úsměvem.
Franchisantka konceptu NATURHOUSE věřila, protože si účinky této metody hubnutí pomocí zdravého životního stylu vyzkoušela přímo na sobě!
Přes své mládí a minimální podnikatelské zkušenosti se nebála a dala se na podnikání s franchisou NATURHOUSE – inspirujte se!
Pokud i Vás zaujala možnost franchisové spolupráce s konceptem NATURHOUSE, neváhejte a kontaktujte nás.
Více informací o franchise NATURHOUSE vám rádi zašleme, stačí si říct:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franchis, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!