EXPANZE NA REALITNÍM TRHU V ČESKÉ REPUBLICE I V EVROPĚ VE JMÉNU CENTURY 21
Září bylo pro realitní franšízu CENTURY 21 z pohledu expanze mimořádně plodným měsícem. Podařilo se jim totiž uzavřít rekordních sedm podepsaných franšízových smluv – získali do svých řad pět zcela nových franšízantů a další dva spokojení stávající franšízanti CENTURY 21 si v tomto měsíci franšízovou smlouvu prodloužili na další období.
„V předchozích dvou týdnech jsme podepsali 7 franšízových smluv, což se v České republice CENTURY 21 za sedmiletou historii podařilo podruhé. Díky tomu se CENTURY 21 v následujících měsících rozroste o další realitní kanceláře zejména ve velkých městech.“ uvádí generální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice Lubomír Milek.
Koncept CENTURY 21 v České republice nastartoval znovu výrazný růst
Expanze realitní kanceláře CENTURY 21 za posledních 12 měsíců nabírá na obrátkách. Zlom nastal přesně před rokem s příchodem Lubomíra Milka na pozici generálního ředitele. Od té doby se podařilo podepsat franšízovou smlouvu s více než 10 novými franšízovými partnery, zejména ve větších městech.
Na počátku roku měla realitní franšíza CENTURY 21 v Praze již 14 kanceláří, další 3 byly otevřeny v prvním pololetí a minimálně jednu stihne otevřít do konce roku. V Brně působí pod značkou 4 realitní kanceláře a do konce roku otevřou další dvě. V Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích a dalších městech se otevřely nové kanceláře nebo jejich otevření proběhne v následujících měsících.
„I když máme ve velkých městech oproti naší konkurenci tak velký počet kanceláří, otevíráme další s ohledem na lokality našich stávajících obsazených míst a dosažení vedoucího tržního podílu. V Praze, Brně i dalších krajských městech máme prostor pro další franšízy a růst tržního podílu.“ vysvětluje Lubomír Milek.
CENTURY 21 roste nejen v počtu realitních kanceláří, ale nabírá také nové makléře a zvyšuje obrat
CENTURY 21 v České republice zaznamenalo nárůst v počtu makléřů o 9 procent, v produkci stávajících realitních kanceláří, tedy růstu obratu svých franšíz, o více než 25 procent v meziročním srovnání.
Proč je realitní franšíza CENTRURY 21 pro makléře i franšízanty tolik lákavá?
Velký počet realitních kanceláří pod jednou značkou je pro franšízanty a makléře CENTURY 21 výhodný zejména z důvodů společného marketingu, tržní síly a sdílení know-how. Sloučením investic do marketingu si mohou franšízové realitní kanceláře dovolit silnou reklamu, kterou by si samostatná kancelář nikdy dovolit nemohla. Stejně tak je to s vyjednáváním dodavatelských cen nebo sdílením know-how. Za poskytování značky, tréninku, školení, marketingu, IT systému, dodavatelského systému a podpory hradí jednotlivé realitní kanceláře centrále franšízové poplatky.
CENTURY 21 expanduje také výrazně v Evropě
CENTURY 21 se rozšiřuje také do dalších zemí v rámci Evropy. V roce 2012 vstoupila do sousedního Německa a k dnešnímu dni je otevřených 34 realitních kanceláří. V dalších letech by měla síť realitních kanceláří CENTURY 21 obsadit také další okolní země v rámci střední Evropy a severských zemí, kde dodnes ještě nepůsobí. V současné době nejrychleji rostoucími trhy CENTURY 21 v rámci Evropy jsou Francie, Španělsko, Portugalsko, Turecko, Německo a Česká republika. Jedním z hlavních důvodů další expanze je skutečnost, že se značce CENTURY 21 na evropských trzích daří. Ve Francii je lídrem trhu s více než 800 realitními kancelářemi. Vedoucí pozici má také v Belgii s přibližně 170 realitními kancelářemi.