Po celém světě je mnoho krásných motýlích domů a čísla návštěvnosti jasně dokazují, že jde o velmi atraktivní místo pro návštěvníky. V případě těchto domů se však jedná o velice odbornou záležitost, kde jakákoliv odchylka od zaběhnutých schémat může znamenat ohromné riziko.

 

Interiérový motýlí dům, jak lze koncept Papilonia nazvat, veškerá negativa provozu „běžných“ motýlích domů odstraňuje…

Motýlí dům konceptu Papilonia lze celoročně provozovat opravdu kdekoliv od pěší zóny v Miláně přes sklepní prostory v centru Bratislavy až po obchodní centrum na Islandu. Papilonia je koncept výletní atrakce, obsahuje unikátní know-how doslova v celosvětovém měřítku, nežádá si obří počáteční investice, realizovat jej lze prakticky kdekoliv, má úžasně rychlou návratnost a navíc Papilonii může provozovat úplný laik v oboru lepidoptera.

 

A jaké hlavní výhody spolupráce s konceptem Papilonia franchisantům  přinese…

 

  1. Motýlí dům Papilonia může provozovat naprostý laik. Díky tomu, že odbornou část provozu zajišťuje franchisor, je systém plně automatizovaný. Franchisant je pak proškolen v základních bodech provozu.
  2. Papilonia je provozována zcela bez vlivu okolního počasí a klimatu. Mnoho motýlích domů je sezónních, popř. pro zajištění požadovaného prostředí vyžadují obrovské provozní náklady. Při provozování motýlího domu Papilonia nevadí, že je venku -20°C v zimě či +30°C v létě. Celoroční provoz Papilonie je možný kdekoliv a za velmi nízkých provozních nákladů.
  3. Jelikož prostředí v tzv. letové zóně je simulováno uměle, mají motýli každý den totožné a ideální podmínky k životu. To se projevuje na jejich zdraví, vitalitě, aktivitě i průměrné délce jejich života. A pro samotné návštěvníky je jistě přínosné, že Vás nenavštíví např. v době, kdy je aktivita motýlů utlumená z důvodu přicházející bouřky.
  4. Interiérová realizace motýlího domu dává dosud netušené možnosti, kam motýlí dům umístit a kde jej komerčně provozovat. Nyní lze tuto krásnou a žádanou výletní atrakci postavit v centrech měst, v obchodních centrech či na turisticky atraktivních místech. Postačí k tomu 200 až 250 m² jakéhokoliv prostoru.
  5. Motýlí dům Papilonia lze libovolně stylizovat a tím dát hostům k prohlídce jistou přidanou hodnotu. Již se nemusí jednat o běžnou tropickou zahradu, nýbrž interiér lze koncipovat jako dobrodružství v opuštěném chrámu, relax na karibské pláži či jako výpravu do post-apokalyptického světa.

 

Jaké franchisanty koncept Papilonia hledá…

Franchisantem konceptu Papilonia se může stát i naprostý laik, který o motýlech neví vůbec nic. V Papilonii získáte nutná školení a načerpáte konkrétní vědomosti.

Preferování jsou zájemci, kteří se nebojí nových věcí, jsou otevřeni k experimentům, jsou kreativní a v neposlední řadě mají kladný vztah k přírodě. Motýlí dům nelze provozovat bez respektu a úctě vůči motýlům.

 

Jaké výhody svým franchisantům koncept Papilonia nabízí…

 

Na začátku spolupráce franchisant obdrží Manuál, který obsahuje veškeré nutné informace ke zdárnému vybudování interiérového motýlího domu. Budou mu také předány marketingové nástroje, jako např. logo k využití pro reklamní účely a merchandise. Franchisant bude zařazen do páteřních webových stránek i reklamních aktivit společnosti. Samozřejmostí jsou také konzultace, školení a zaučení přímo v motýlích domech. Během provozu franchisy pak budou provozovateli pravidelně dodávány kvalitní a prověřené kukly exotických motýlů, získá pomoc s provozem a budou mu zodpovězeny případné dotazy. Součástí franchisové smlouvy je i exkluzivita licence na daném území.

 

Michael Kučera, jednatel společnosti Motýlí dům s.r.o. k tomu dodává: „Franchisanta naučíme postavit a provozovat interiérový motýlí dům. Během provozu mu pak zajistíme služby, které by pro laika byly problematické. Franchisant může počítat s naší reklamní podporou a pomocí během provozu.“

Na jak velkou investici se v začátku spolupráce musí franchisant připravat…

Výši počáteční investice určujícím způsobem ovlivňuje rozloha tzv. letové zóny. Dle zkušeností společnosti Papilonia musí franchisant pro kompletní realizaci interiérového motýlího domu počítat s investicí 5 – 7 milionů korun. Z této částky činí 1 milion poplatek za licenci, předání know-how, logo manuálu, konzultační činnost, školení a za reklamní kampaň ze strany franchisora. Vybudování letové zóny si vyžádá 3 – 5 milionů, recepce a zázemí pak 500 tisíc a zbytek poslouží jako rezerva na nákup suvenýrů, počáteční reklamu a případnou akontaci nájemného atp.

 

Za jak dlouho se může franchisant dostat do „černých čísel“…

Motýlí dům Karlovy Vary vykázal návratnost investice za pouhé dva roky provozu. Papilonia Praha pak za první dva roky provozu splatila 85 % z celkové výše počáteční investice. Podmínky franchisové spolupráce jsou koncipovány tak, aby návratnost investice nebyla prodloužena o více než rok provozu. Z těchto čísel lze dovozovat, že i při vícenákladech spojených s franchisovou licencí je návratnost investic maximálně 4 roky.

 

Papilonia představuje unikátní projekt v celosvětovém měřítku, s velice rychlou návratností počáteční investice.

 

 Provoz motýlího domu Papilonia je snadný a bezproblémový a pustit se do spolupráce může i naprostý laik.

 

Motýlí dům je opravdu krásné podnikání s minimem strastí a stresů…

Pokud i Vás zaujala možnost spolupráce s konceptem Papilonia, neváhejte a napište nám. Vaše dotazy rádi předáme zástupcům společnosti.

 

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace