Na začátku letošního roku pokořil franchisový koncept NATURHOUSE  hranici 100 poboček v České republice.

Na Slovensku  nyní  NATURHOUSE otevřel v dubnu 36. pobočku v Bratislavě Ružinově.

Celkem tak franchisa NATURHOUSE v rámci obou trhů provozuje 137 výživových poraden.

 

Co všechno se značce NATURHOUSE podařilo v loňském roce a jaké jsou další plány?

 

Vloni otevřeli 5 nových poboček a 9 stávajících poboček nalezlo nové majitele

 

Nové pobočky byly otevřeny v Jesenici, Litomyšli, Praze, Roudnici nad Labem a Valašském Meziříčí. Stávající, již zavedené pobočky, z nichž jedna patřila pod master-franchisanta, si převzali nový franchisanti.

 

Letos otevřel koncept NATURHOUSE 3 nové pobočky v Sušici, Havlíčkově Brodě a Vrbně pod Pradědem a další 4 pobočky jsou v jednání.  Kromě otvírání nových poboček se koncept NATURHOUSE soustředí na přeprodej stávajících poboček.

 

„A právě o odkup již zavedených poboček evidujeme velký zájem. Nový majitel zná historii dané pobočky, přebírá ji s plnou klientelou i zkušeným personálem a nemusí prakticky nic zařizovat,“ říká Jan Gonda, master-franchisant sítě výživových poraden NATURHOUSE v ČR a SR.

 

 

V červnu 2018 získali v soutěži Franchisa roku 2. místo v kategorii Skokan roku

 

Do soutěže bylo přihlášeno 41 konceptů. Koncept NATURHOUSE získal druhé místo se sedmi novými pobočkami.

 

„Letos se soutěže opět zúčastníme, v roce 2018 jsme podepsali celkem 14 nových franchisových smluv, a těšíme se na výsledek,“ dodává Jan Gonda.

 

Metoda NATURHOUSE je stále vylepšována. Také hotová jídla, která byla v loňském roce zavedena, si našla u klientů své místo…

 

„Na propracovanost našich metod a inovaci produktů klademe velký důraz. Hotová jídla, která jsme zavedli v loňském roce, si v jídelníčcích našich klientů své místo našla. Jejich výhodou je trvanlivost při pokojové teplotě a současně fakt, že se jedná o jídla bez obsahu konzervantů, barviv, nadbytku soli a éček. Klienti je využívají ve chvílích, kdy nemají možnost uvařit si čerstvé jídlo, a přitom chtějí dodržovat zásady pestrého a zdravého stravování,“ říká Jan Gonda k novince, kterou koncept přinesl svým klientům.

 

K růstu počtu klientů NATURHOUSE přispělo také zavedení přístroje na měření intolerance potravin

 

Řada klientů přivítala možnost, že si mohou nechat zjistit, které potraviny jejich tělo nepřijímá. Intolerance potravin totiž může způsobovat nepříjemné pocity jako například nadýmání, plynatost, svědění nebo změny nálad. Když se pak ze stravy vyloučí zjištěná potravina, dojde k výraznému zlepšení stavu a současně také často k úbytku hmotnosti.

 

NATURHOUSE se také soustřeďoval na stabilizaci sítě a propagaci konceptu

 

Franchisor dbá na stabilizaci sítě a neustálé inovace. Kromě vývoje vlastního provozního software klade důraz také na vzdělávání franchisantů a personálu na pobočkách prostřednictvím NATURHOUSE University.

 

V rámci marketingu se NATURHOUSE v  loňském roce poprvé objevil v reklamních blocích na televizních stanicích. A protože měl tento typ marketingové komunikace významný zásah, byla letos v březnu propagace prostřednictvím televize zopakována.

V Česku prošlo od roku 2008 metodou konceptu NATURHOUSE více než 163.500 klientů, jen v roce 2018 to bylo 11.700. Na Slovensku absolvovalo od roku 2008 metodu konceptu NATURHOUSE více než 37.400 klientů a loni se jednalo o 5.400 nových klientů.

Dlouhodobým cílem NATURHOUSE je zvyšování spokojenosti klientů včetně spokojenosti franchisantů a personálu na pobočkách a budování značky NATURHOUSE jako kvalitní sítě výživových poraden.

 

Cílem franchisy NATURHOUSE je dosažení hranice 150 poboček v České republice a 50 na Slovensku.

 

Velký potenciál vidí NATURHOUSE pro svůj podnikatelský model také ve městech kolem 5000 obyvatel…

 

Měst, kde NATURHOUSE zatím nepůsobí, je spousta:

 

 Šumperk, Domažlice, Karviná, Blansko, Žďár nad Sázavou, Humpolec, Český Krumlov, Kadaň a další

Koncept NATURHOUSE také nabízí zavedené pobočky k odkupu.

Aktuálně ve městech:

 

Praha, Olomouc, Liberec, Břeclav, Děčín, Chrudim, Klatovy, Kroměříž, Kyjov, Most, Rokycany  a Třinec

Pokud Vás nabídka franchisového podnikání se značkou NATURHOUSE oslovila, neváhejte a kontaktujte nás. Vaše dotazy rádi předáme zástupcům společnosti NATURHOUSE:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace