Deset let od otevření první pobočky v České republice pokořil NATURHOUSE hranici 100 provozoven.

I přes obtížnou situaci na trhu práce, která rozvoji franchisingu příliš nepřeje, se společnosti NATURHOUSE stále daří otvírat nové prodejny. Potenciálem pro další růst značky jsou menší města, kam nyní směřují jejich další kroky. V malých městech vidí franchisový koncept velkou šanci na úspěch, zejména díky osobním doporučením spokojených klientů. Poradny se totiž mohou pyšnit viditelnými výsledky, které lákají další zákazníky. A co je v podnikání víc, než viditelná pozitivní reference?!

spokojení klienti Naturhouse

Na malých městech si lidé všechno řeknou, a pokud nemáte dobrý produkt, dlouho se tam neudržíte. V NATURHOUSE se prvořadě zaměřují na kvalitu, dlouhodobou spolupráci a spokojenost klientů, proto se malých měst nebojí…

V NATURHOUSE si klienti nic nepředplácí a k ničemu se nezavazují. Přesto do poraden chodí pravidelně rok i déle, než dosáhnou své vysněné váhy a udrží si ji. Díky tomu nepotřebují kvanta nových zákazníků, většina navíc přichází na doporučení. V této situaci může být projekt vysoce ziskový a hlavně dlouhodobě udržitelný i v městech s méně než 10 tis. obyvateli. „V České republice se nám podařilo udržet počet nových klientů, což vzhledem k obsazenosti trhu a větší konkurenci na trhu považujeme za úspěch. Jde nám také o kvalitu a počet nových klientů není pro naše pobočky jediným kritériem obchodního úspěchu. Naopak se soustředíme na kvalitu a více profitujeme z doporučení stávajících klientů a také z retence stávajících. Svědčí to také o kvalitě našich služeb a o spokojenosti našich klientů.  Na Slovensku počty nových klientů vzrostly o 10 % a tímto tempem také rostly naše tržby s porovnáním s rokem 2018. I na tomto trhu se prosazuje naše kvalita,“ vysvětluje důvody pro směřování i do malých měst master-franchisant sítě výživových poraden NATURHOUSE pro ČR a SR Jan Gonda .

NATURHOUSE přichází s novinkou v podobě online koučinku hubnutí.

Také nově spouští e-shop na prodej exkluzivních výrobků NATURHOUSE s bezplatným poradenstvím výživových poradců…

 

„Bude se jednat o jeden z e-shopů s nejširším potrfoliem výrobků na hubnutí a detoxikaci na trhu. Tento projekt jsme již nějakou dobu připravovali a současná situace kolem koronaviru celý proces urychlila. Nyní jsme schopni obsloužit zákazníka, aniž by musel přijít osobně na pobočku. Využíváme k tomu moderní platformy pro online komunikaci, máme nasmlouvané zasílání produktů z prodejen i výrazné slevy na nákup domácího analyzátoru pro pravidelné měření. Dokončujeme také zónu Můj Naturhouse, který významně zjednoduší a zpříjemní komunikaci mezi výživovým poradcem a klientem,“ vysvětluje Jan Gonda důvody pro zavedení e-shopu.

 

Ideální franchisant je pro NATURHOUSE ten, který je připraven se do provozu prodejny aktivně zapojit, má nadšení a pozitivní přístup k řešení problémů.

 

S konceptem NATURHOUSE mohou být úspěšní také lidé, kteří jsou v oboru výživového poradenství úplní začátečníci. Naopak  lidé ze zcela jiných oborů dosahují výrazně nadprůměrných výsledků po stránce terapeutické i ekonomické. Zásadní je zájem o obor a samozřejmě kladný vztah k lidem. Všechno vás v NATURHOUSE naučí, ať se jedná o odborné znalosti, prodejní dovednosti nebo management prodejny a podnikání jako takové. Školení probíhá na několika úrovních. Pro výživové poradce je připravený vstupní třítýdenní kurz. Po jeho absolvování je poradce schopný samostatně pracovat a obsluhovat klienty. Následně probíhají pravidelné online workshopy s různými odbornými tématy. Každý franchisant je také proškolen v oblasti managementu prodejny.

 

NATURHOUSE nabízí svým franchisantům nadstandardní podporu nejen při otevírání provozovny, ale také po celou dobu spolupráce.

„Dokážeme zaškolit i franchisanty, kteří se s podnikáním setkávají poprvé a nemají žádné předešlé zkušenosti. Pomůžeme jim najít vhodný prostor, dojednat s majitelem nájemní podmínky, posoudíme nájemní smlouvu, ale také poradíme s úřady, doporučíme dodavatele apod. Během spolupráce pak poskytujeme podporu např. v oblasti marketingu, kdy máme připravené i různé kampaně, ze kterých si franchisant může vybrat a realizovat v jeho městě, pořádáme pravidelná setkání a výměnu zkušeností s ostatními franchisanty a neustále pracujeme na zlepšování metody,“ vysvětluje k podpoře ze strany NATURHOUSE Jan Gonda.

 

Hranice, které chtějí v NATURHOUSE dosáhnout je

150 prodejen…

Aktuálně hledá NATURHOUSE  partnery pro města Žďár nad Sázavou, Humpolec, Poděbrady, Blansko, Bohumín a další. Prostor pro otevření pobočky je v každém městě nad 7 tis obyvatel, ve kterém NATURHOUSE není.

 

Nabízí také některé zavedené provozovny na prodej ve městech Chrudim, Liberec, Třinec, Kyjov, Chomutov a Nový Bor.

Pokud Vás nabídka franchisového podnikání se značkou NATURHOUSE oslovila, neváhejte a kontaktujte nás. Vaše dotazy rádi předáme zástupcům společnosti NATURHOUSE:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace