K začátku nového roku bilancování našeho života neodmyslitelně patří. Pokud jste se pustili také do bilancování svého profesního života a říkáte si, že by to už konečně chtělo změnu, tak věřte, že franšízing může být tou správnou cestou.

 

Franšíza NATURHOUSE představuje lety prověřený koncept s tradicí…

Staňte se i Vy součástí projektu pro muže i ženy, který je založený především na úpravě stravovacích návyků, doplněný o podpůrné produkty, které pomáhají klientům celý hubnoucí proces mnohem lépe zvládnout.

 

Na to, co rok 2017 znamenal pro koncept NATURHOUSE, jsme se zeptali majitele master-franchise licence Jana Gondy. V jakých oblastech byl rok 2017 pro NATURHOUSE zlomový?

 

„Rok 2017 byl pro NATURHOUSE významný jak z hlediska novinek, tak z hlediska expanze,“ říká Jan Gonda a spokojeně dodává: „Podařilo se nám zavést do pobočkové sítě nový software, který zjednodušuje práci na pobočce, usnadňuje kontrolní systémy, kdy jsou majitelé on-time informováni o chodu a kondici jejich pobočky. Obzvláště hrdí jsme pak na to, že se nám daří zlepšovat kvalitu práce personálu na pobočkách, což se odráží na růstu průměrné návštěvnosti klientů, jejich spokojenosti a terapeutických výsledcích.“

 

I přesto, že byl rok 2017 zaměřen spíše na stabilizaci stávajících poboček, se koncept NATURHOUSE rozrostl o nové pobočky v České republice i na Slovensku

 

Aktuálně funguje v Česku 94 a na Slovensku 29 výživových poraden NATURHOUSE

Po velkém otevíracím boomu v roce 2016 představoval rok 2017 hlavně stabilizaci nově otevřených poboček, další ještě v průběhu roku vznikaly.

V roce 2017 v České republice otevřeli 7 nových výživových poraden a další 3 pobočky se připravují na otevření začátkem nového roku. Na Slovensku se NATURHOUSE podařilo otevřít 5 nových provozoven a 1 přeprodat do rukou franšízantů.

 

Jak po roce fungování hodnotíte spuštění pilotního projektu výživových poraden do nejmenších měst s 5 000 až 10 000 obyvateli s pracovním názvem mikro-mikro, který byl započat v Dobříši?

 

„Po roce fungování této malé poradny můžeme říci, že to byl krok správným směrem. Poradna si brzičko po svém otevření získala stálou klientelu a klienti si poradnu navzájem doporučují. V tomto typu poradny působí pouze výživová poradkyně, je to tedy model vhodný pro samostatné a manažersky zdatné osobnosti. Ideální je pro franšízantku a výživovou poradkyni v jedné osobě, kdy s nízkou investicí a minimálními mzdovými náklady lze dosahoval zajímavých zisků při nižších obratech,“ popisuje ideální franšízantku (franšízanta) pro model mikro-mikro master franšízant Jan Gonda a dodává: „Máme další zájemce o malé i větší výživové poradny, plánujeme expandovat do dalších lokalit, v nichž zatím nepůsobíme, a tím dále zahušťovat pobočkovou síť.“

 

Mikro-koncepty NATURHOUSE představují rentabilní způsob podnikání ve výživovém poradenství, který bez provozních potíží funguje také v malých městech!

A v čem vidí Jan Gonda základ úspěchu mikro-mikro poboček v menších městech?

„Jak ze zkušeností ze zahraničí, tak také u nás vyplývá, že menší koncepty přizpůsobené menším městům si dokáží velice rychle získat klientelu. Na malém městě se doporučení spokojených klientů šíří více méně samo. Když tedy ve výživové poradně působí výživová poradkyně, která dodržuje naše know-how, je tedy například usměvavá, příjemná, umí vyslechnout a současně rozklíčovat nesprávné stravovací návyky, nabídnout individuální řešení a podpoří své klienty, takový člověk se nemusí bát o nedostatek klientely. Lidé si jej navzájem doporučí.“

Také ve Vašem městě chybí výživová poradna?

Změňte to právě Vy!

Pobočky v malých i velkých městech mohou dosahovat vysoké rentability a zisku.

Měst, ve kterých plánuje franšíza NATURHOUSE brzy otevřít výživovou poradnu, je řada…

Využijte aktuální nabídky spolupráce – je zde šance pro franšízanty, kteří si chtějí otevřít vlastní výživovou poradnu v NATURHOUSE v následujících městech:

Šumperk, Karviná, Vsetín, Valašské Meziříčí, Žďár nad Sázavou, Havlíčkův Brod, Český Krumlov, Litvínov, Kadaň a v mnoha dalších. Úplný seznam naleznete na http://www.franchising-naturhouse.cz

 

Jaké plány expanze má franšízing koncept NATURHOUSE na rok 2018? Je v České republice a na Slovensku stále prostor pro další expanzi?

„Rozhodně prostor stále je, i když některé lokality již začínají být saturovány. Plán zní, že na českém trhu nalezne uplatnění až 150 poboček a na Slovenském 50. I přes zahuštěnou síť je stále spousta lokalit, kde lze otevřít vlastní poradnu a podnikat.“

 

A jaké novinky chystáte pro své frašízanty resp. pro klienty NATURHOUSE?

„Jednou z chystaných novinek na rok 2018, kterou teď mohu prozradit, je zavedení přístroje na testování primární intolerance potravin neinvazivním způsobem. Potravinová intolerance je velké a komplexní téma, kdy může potravinová intolerance brzdit celý proces hubnutí. Některé testy na potravinovou intoleranci jsou značně invazivní a stojí i několik tisíc a více korun. V našich výživových poradnách bude možné podstoupit 15minutový primární test ZDARMA, kdy klientům doporučíme vhodný jídelníček a produkty.“

 

Jakou marketingovou podporu dáváte Vašim franšízantům a jak je podporujete v jejich podnikání?

„V dnešní době, kdy většina lidí má přístup k internetu a aktivně zde vyhledává vše možné včetně různých rad na hubnutí, tak dominantním kanálem s přísunem nových klientů se stalo on-line prostředí,“ vysvětluje Jan Gonda: Na podpoře značky pracujeme s centrálním marketingem, jehož hlavním cílem je budování značky. Každý franšízant před zahájením provozu své pobočky od nás dostane manuál na osvědčené fungující tipy na regionální marketing, který nestojí mnoho a přesto je účinný. Každý rok probíhají školení nových i již zavedených franšízantů v oblasti marketingu a také se nám fantasticky osvědčilo, když si na jarním workshopu franšízanti navzájem vyměňovali své zkušenosti s marketingem ve své lokalitě,“ pochvaluje si týmového ducha franšízového konceptu v praxi Jan Gonda.

Proč by se měli zájemci o podnikání přidat právě ke konceptu NATURHOUSE?

„Naše podnikání je o nadstandardním výdělku a současně s přidanou hodnotou v podobě zkvalitňování života klientů. Klienti nejen hubnou, ale oni se přímo mění před očima, roste jim sebevědomí, zlepšuje se jim zdravotní stav a vy je na této cestě doprovázíte. Další výhodou je nízká investice, zajímavá ziskovost a rychlost návratnosti investice, propracované know-how, maximální pomoc z centrály, celoživotní vzdělávání. Učíme klienty o stravě přemýšlet, být samostatnými, vařit z čerstvých surovin dle středomořské stravy, o které je prokázáno, že má léčivé účinky. Klienti mají k dispozici nejširší portfolio produktů a také přátelský a profesionální servis ze strany výživového poradce.“



 

Vyplynulo Vám z novoroční bilance, že

potřebujete profesní změnu?

 

Zajímá Vás zdravý životní styl a chcete pomáhat lidem ve svém okolí k lepší postavě a zdravějšímu způsobu stravování?

 

 

S Vaší pílí a podporou franšízora získáte s konceptem NATURHOUSE zajímavé pracovní uplatnění s možností nadstandardních výdělků

A to přece za to stojí!



Pokud Vás  koncept NATURHOUSE zaujal, inspirujte se příběhy franšízantů.

Můžete se inspirovat příběhem Zdeňky Krčálové, Dagmar Mertové nebo manželů Smetanových.

Pokud chcete získat další, podrobnější informace, vyplňte kontaktní formulář a my se vám brzy ozveme:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!