K bankovnictví franchising UCB Partners Marketfinančnictví se dostal hned po vysoké škole. Začal v ČSOB jako běžný bankéř, kde se přes pozici bankéře pro firemní klientelu s vyššími obraty propracoval až na lektora obchodního vyjednávání. Toužil ale po větší kreativitě a možnosti vést větší tým lidí, což mu tehdejší zařazení v korporátním sektoru neumožňovalo. Rozhodl se tedy začít hledat jinou cestu pro realizaci svého snu o vlastním podnikání a s pomocí několika přátel našel to, co hledal.

… Franšízu Partners market a partnerství s UniCredit Bank

V roce 2013 si Vlastimil Gereg otevřel v Jindřichově Hradci bankovní a poradenskou pobočku Partners market. Ve své franšízové pobočce úspěšně zúročuje obchodní zkušenosti z bankovního sektoru. Jako samostatný podnikatel vede vlastní tým lidí a o pracovních prioritách si rozhoduje sám. Využil totiž do detailů propracovaný franšízový koncept finančně poradenské společnosti Partners, jehož plusem je i spojení se strategickým partnerem UniCredit Bank.

Franšíza Parnters MarketFranšízanti sice musejí v rámci bankovní a poradenské franšízy respektovat jisté postupy a pravidla daná poskytovatelem franšízové licence, ale za zády mají silnou společnost Partners, která je podpoří při hledání vhodného místa a stavbě pobočky. Pomůže jim s orientací ve financích i vzděláním spolupracovníků a poradí nejen s hledáním dobrého týmu, ale i s oslovením klientů. Navíc mají k dispozici IT systém a software na špičkové úrovni, marketingové oddělení a tým finančních analytiků.

„Vždy jsem říkal, že jednou chci mít vlastní bankuBankovní a poradenská pobočka Partners market v partnerství s UCB  je vlastně splnění takového snu.“ říká  Vlastimil Gereg.

 

Partners se v současnosti stará o osobní finance více než půl milionu klientů a během let vybudovala ověřené obchodní know how
vlastní banka a finanční poradenská kancelář? franchising Partners market a UCBKonceptu Partners market se daří, stále roste a v současnosti funguje na trhu 70 poboček, které se dále rozšiřují po celé republice. Ty nejúspěšnější dnes dosahují obratu půl milionu korun měsíčně, ale čísla rok od roku rostou. Pořizovací náklady Partners marketu se pohybují kolem milionu korun. V podnikání jsou úspěšné ty osobnosti, které mají kapitál, znají dobře svůj region i jeho obyvatele a mají chuť řídit podnikání ve financích. Výhodou je, že nemusejí mít zkušenosti přímo z oboru. Plusem franšízového podnikání je samostatnost, budování vlastního byznysu a využití zavedeného podnikatelského konceptu.

 

Franšízant prostě nemusí složitě vymýšlet, jak na to
Franšíza Partners market umí plně vyřešit rodinné a osobní finance. Její klienti dostávají komplexní finanční služby a profesionální poradenství. Partners markety poskytují čtyři sta finančních produktů z nabídky více než 50 institucí a díky tomu jsou na českém trhu unikátní. Neobvyklá je na české poměry také možnost domluvit si konkrétního termín schůzky ve večerních hodinách nebo o víkendu. Součástí Partners marketů jsou také bankomaty a bankovní služby UniCredit Bank. Bankovní a poradenské pobočky se těší oblibě v menších městech a městských sídlištích, kde mají obyvatelé k dispozici jen několik bank a nabídka finančních produktů je poměrně omezená.

Vlastní banka s Partners můžete mít i vlastní bankovní pobočku Uni Credit Bank (UCB)Pane Geregu, proč jste se rozhodl pro tak velkou změnu? Opustit lukrativní prostředí bankovní korporace a vrhnout se do podnikání, co byl onen rozhodující impuls?

O svém dalším setrvání v bance jsem začal vážně uvažovat v roce 2013. Tehdy jsem se přemýšlel o tom, co víc mohu dát své práci. Měl jsem chuť předávat své obchodní zkušenosti a vést tým kolegů, to ale nebylo na mé pozici reálné. Místo v bance ale mi neumožňovalo dělat rychlé a flexibilní změny, uskutečňovat své představy. Přemýšlel jsem proto, co dál. Bylo mi jasné, že v korporátní firmě budu vždy jen zaměstnanec, který musí plnit příkazy a pohybovat se mezi úzkými mantinely kompetencí. Takové prostředí bohužel brání kreativitě. Vždycky jsem si přál, mít jednou vlastní banku, proto pro mne franšízové podnikání pod značkou Partners znamenalo jasnou volbu pro budoucí profesní cestu.newsletter TF

Vyhovovalo mi, že nebudu muset být zaměřený jednostranně, že nebudu omezený nabídkou jedné banky. Dnes oceňuji možnost vybrat klientovi produkt podle jeho potřeb, poskytnou mu službu na míru, což není v „klasické“ bance úplně možné. V Partners marketu dostane každý komplexní finanční služby – pojištění, spoření, investování nebo hypotéku. Připravíme finanční plán ušitý na míru příjmu a potřebám klientů.

Jak jste se k Partners vůbec dostal, znal jste je předtím, měl jste s nimi před tím nějakou zkušenost?

Z prostředí bankovnictví jsem Partners znal, protože se společností fungovala určitá spolupráce. Na myšlenku franšízové pobočky mě ale ve velké míře přivedli kamarádi.

Proč jste se rozhodl pro spolupráci právě s franšízou Partners a ne s jiným konceptem? Neuvažoval jste třeba o jiném oboru či finančním konceptu?

Neuvažoval jsem o jiném konceptu a o jiném oboru už vůbec ne. Otevřením své finanční kamenné pobočky jsem si splnil svůj sen. Finančnictví jsem navíc částečně spojil s developerskou činností, kde se tyto činnosti setkávají, a obchodně si tak pomáhám z jedné i druhé strany. A proč zrovna Partners market? Jedině koncept Partners společně s UniCredit Bank nabízel příležitost, jak skvěle obsloužit klienta a využít pro to celé spektrum finančních produktů celého trhu.

Jak se cítíte v roli franšízanta? Lépe, než když jste byl zaměstnán?

Svou práci bankéře jsem vždy odváděl více než na sto procent. Dostal jsem se ale do fáze, kdy jsem potřeboval spíše lidi vést a učit je. Franšízová forma podnikání mi to umožnila, dala mi svobodu dělat věci přesně tak, jak chci. Jsem přesvědčen o tom, že bych jako zaměstnanec nemohl nikdy dělat po svém a dosahovat cílů, které jsem si stanovil, to by bylo nemožné.

Vnímáte i nějaká omezení či negativa oproti zaměstnání?

Podnikání s sebou samozřejmě přináší i určitá negativa – zejména je náročné vybrat ty správné kolegy a zaměstnance. Potřebuji, aby byli ochotni vidět věci „mou optikou“, abychom měli podobný pohled na podnikání a služby klientům. newsletter TFTrh práce je dnes trochu omezený, ale scházím se s lidmi z bank nebo finančnictví, pak bývá hledání úspěšné.  Určité negativum, ale s vidinou lepších zítřků, představují vždy začátky podnikání. Musíte mít určité finanční zázemí, protože úspěšná firma se nerodí přes noc, ale prvotní úsilí může trvat nějaký ten rok. To je možná nevýhoda oproti okamžité jistotě zaměstnání.

Je dobré, že nejste sám – máte vedle sebe franšízora, takového staršího a zkušenějšího bratra, a navíc máte šanci si vychovat svůj realizační tým lidí. Franšízu vnímám jako profesionálnější formu podnikání, ale při týmové spolupráci dosáhnete lepších výsledků. Navíc mám dobrý pocit, že mohu vést svůj tým, učit kolegy, to je pro mě důležité.“ Pochvaluje si svou novou profesi Vlastimil Gereg.

franchising v bankovnictví a finančním poradenství Partners Market a UCB

Pane Geregu, vedete si vlastní franšízovou pobočku v Jindřichově Hradci, konečně vedete tým lidí, máte podřízené, co od nich očekáváte?

Nevnímám je jako své podřízené, ale jako kolegy. Nefandím autoritativnímu přístupu, očekávám ale respekt a plné nasazení k pracovním úkolům. Nezáleží na tom, jestli máte zaměstnance, spolupracovníky nebo externí spolupracovníky. Každého se snažím motivovat tak, aby vnímali svoji práci tak, jako by pracovali pro vlastní společnost. Pokud to tak totiž vnímat nebudou, pak naše pobočka nebude nikdy fungovat na sto procent.

Máte nějaké doporučení pro ty, kteří uvažují o profesní změně a franšízing je v jejich hledáčku jako jedna z variant podnikání? Proč jít či nejít do franšízy a případně můžete poradit jak si vybírat vhodný koncept?

Každý by si měl vybrat obor takový, v jakém již podnikal nebo pracoval, aby to pro něj nebyla úplná neznámá. Koncept franšízy bych doporučil zejména proto, že celý podnikatelský model za vás již někdo chytrý vytvořil, sestavil a vyzkoušel. Mám na mysli koncept, systémy a další podpůrné činnosti, které fungují a které pomáhají dosáhnout v úspěchu v podnikání. Koncept Partners je promyšlený, neustále dochází k jeho inovacím a ke zlepšení v rámci konkurenčního prostředí, a to je skvělá výhoda.

Poradenské pobočky Partners markety s bankovními koutky UniCredit Bank se rychle rozrůstají

Potenciál menších měst je v ČR obrovský. Jestli toužíte po samostatném podnikání, ale nechcete se trápit s náročným hledáním díry na trhu, využijte možnosti franšízingu…

tlačítko katalgovový zápis

Chcete si také otevřít vlastní banku nebo poradenskou kancelář? Partnerství společností Partners a UCB pro vás může být zajímavým řešením.

Máte další dotazy k této podnikatelské příležitosti? Můžete se na nás s důvěrou obrátit:

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace

Odesílám...

newsletter TF

 —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? 

Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o toma, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

Sledujte náš KATALOG FRANCHIS, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!

Franchising – odkazy, které se Vám mohou hodit…

Přemýšlíte v čem podnikat? Napadla Vás už možnost začít podnikat ve franchisingu? Lámete si hlavu a nevíte, jak začít podnikat s konkrétní franchisou? Pomůžeme Vám! 

Pokud se o franchisové podnikání zajímáte, ale nemáte úplně jasno v tom, jaké má franchising výhody či nevýhody, přečtete si tento příspěvek. Anebo pořád tápete ve franchisingové hantýrce? Připravili jsme pro Vás krátký příspěvek, kde Vám ve franchisingové terminologii uděláme jasno. Nebo již nákup franchisy delší dobu zvažujete, ale chtěli byste vědět, na co si dát pozor či nač se připravit?

 

V záložce „články“ naleznete veškeré odpovědi na různé otázky v jednotlivých příspěvcích, avšak pokud na našem webu odpověď  na Váš dotaz nenajdete, velmi rádi Vám odpovíme osobně – neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli otázkami či připomínkami! Jsme tady pro Vás.