Rádi byste se vrhli do podnikání, ale nechcete dělat krok úplně do neznáma? Co vsadit na osvědčenou příležitost – bankovní a poradenskou franšízu Partners market? Začít můžete hned. „V současnosti je v různých částech republiky 6 volných expresních míst UniCredit Bank, které Partners převzali,“ vysvětluje Martin Hrůša, nový ředitel pobočkové sítě Partners market

 franchisa-partners-market5

V současnosti vedete projekt, ale původně jste pomáhal přímo rozjíždět jeden z prvních Partners marketů.

Ano, s kamarádem jsme rozjížděli semilskou pobočku. Přímo jsme tak prošlapávali cestu vizi bankovních a poradenských poboček. Vychytávali jsme slabiny, které měl projekt na počátku. Dnes ale přesně vím, jak to celé v praxi funguje – sám jsem na pobočce seděl.

Proč otevírat nové finanční pobočky? Banky lidem nestačí?

Chceme, aby každý člověk ze středního a menšího města měl přístup ke stovkám finančních značek a produktů podobně jako lidé z velkých měst. Mohli si vybrat, porovnat si je. Podobně jako u banky ale může přijít přímo z ulice. Vybírá si mezi produkty šedesáti bank, pojišťoven a investičních společností, navíc dostane zdarma finanční plán podle své aktuální situace.

franchisa-partners-market1

 

tlačítko katalgovový zápis

Jste na trhu od roku 2013. Jak se franšízám Partners market daří?

„Koncept bankovní a poradenské pobočky prošel na začátku klasickými porodními bolestmi, kdy jsme celý model ladili. Dnes už bezpečně víme, jak pobočku postavit, rozjet a řídit. Roste počet poboček i jejich obrat. Máme téměř 70 Partners marketů, zavedené pobočky generují obrat přes půl milionu korun měsíčně.“

Vidíte ještě prostor pro další růst?

„Ano, jak pro růst obratu poboček, tak i pro vybudování nových. Máme vytipováno ještě 80 až 100 lokalit, kde má nový Partners market smysl. Každé pobočce zaručujeme spádovou oblast o 40 000 obyvatelích, kde žádnou další pobočku neotevřeme. Zájemci o franšízu ale mohou převzít už hotovou pobočku. Navíc Partners přebírají část sítě expresních míst UniCredit Bank a část je připravena pro nové majitele. Konkrétně jde například o Dobříchovice, Kadaň, Litvínov, Přelouč, Sokolov nebo Sušice.

Jaký je rozdíl mezi tím, když převezmu již postavenou pobočku, a budu-li si stavět novou na zelené louce?

Převzít již postavenou pobočku, ať se již jedná o stávající franšízu UniCredit Bank Expres nebo Partners market s bankovní pobočkou, znamená neztrácet čas se stavbou a rozjezdem. Nový majitel získá hotovou pobočku, často i tým, klientelu, a pasivní příjem ze stávajícího portfolia. Vstupní náklady bývají také nižší. Ale volných, již vybudovaných poboček není zase tolik. Takže pokud je zájemce z jiné lokality, může pobočku postavit na zelené louce. To se také běžně děje a je to proces, který máme zaběhnutý a se vším pomůžeme.

Kdo je podle vás ideální franšízant?

Úspěšný franšízant Partners marketu by měla být osobnost z regionu. Místo dobře zná, má zde kontakty. A také má zájem o finance a chce se vedení pobočky věnovat.

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Kolik stojí rozjezd pobočky?

Na rozjezd je třeba rezervní kapitál 600 000 Kč. Partners market samotný lze stavět z vlastních zdrojů nebo úvěru, který financujeme my. Náklady jsou okolo milionu. Pro podnikatele je to skvělá šance, jak si otevřít vlastní bankovní a poradenskou pobočku ve svém městě, která generuje zisk již ve druhém roce a má potenciál zančného růstu obratu.

Co vás teď na projetu Partners market nejvíc pálí?

Jsme pořád ve fázi rychlé expanze, takže rosteme neustále v obratu i počtu zaměstnanců na pobočkách i počtu poboček jako takových. Máme statisíce klientů, kterým chceme poskytnout servis, a proto potřebujeme nové pobočky, a na nich více lidí. Navíc na markety dáváme měsíčně přes tisíc leadů, tedy kontaktů na lidi, co hledají řešení pro své finance na internetu. Takže nejvíc nás pálí hledání nových franšízantů a nových bankéřů a poradců na pobočky. Expanze bude pokračovat ještě určitě další dva tři roky minimálně.

 

Napište si o informace:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace


    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

     

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG FRANCHIS, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!