Praha 23. 3. 2016 – V říjnu loňského roku otevřela Bageterie Boulevard svou první pobočku v německých Drážďanech a nyní pokračuje dále. Po úspěšném startu směřuje koncept těchto exprès gourmet restaurací do Berlína, kde v druhé polovině března spustí provoz další restaurace ve vyhlášeném obchodním centru Mall of Berlin, jež patří k největším ve městě. V Berlíně chce svoji působnost rozšířit i do dalších zajímavých frekventovaných lokalit a kromě obchodních center se zaměří i na kamenné pobočky nebo nádraží.

BB

Start Bageterie Boulevard v Německu splnil naše očekávání. Berlín bereme jako další metu, protože je to město s vysokými nároky. Otevíráme pobočku v obchodním centru, které má jedno z největších food-courtů. To vše je pro nás velká výzva. Berlín má velký potenciál. Výhledově bychom zde chtěli otevřít další 2–3 pobočky, pokud se nám podaří najít další zajímavá místa. Hledáme však i síťové partnery, se kterými bychom začali spolupracovat na budování franšízové sítě“,vysvětluje Markéta Krejčíková, ředitelka pro franšízu a expanzi Bageterie Boulevard.

V letošním roce je cílem Bageterie Boulevard otevřít exprès gourmet restaurace rovněž v Lipsku, které je ideální i díky tomu, že je univerzitním městem.

Nabídka restaurace bude identická s nabídkou v České republice včetně „vlajkových lodí“ Chef Menu a Fit Calories. Bageterie Boulevard zvažuje rozjet svou síť restaurací také v Rusku, Rakousku nebo Maďarsku. Kromě Německa působí na Slovensku a ve Spojených Arabských Emirátech. Řetězec plánuje v rámci své zahraniční expanze otevřít v každé zemi 3–5 vlastních restaurací a další svěřit do rukou franšízantů. Pro tento krok také hledá vhodné spolupracovníky, kteří se chtějí na úspěchu značky podílet a pracovně se rozvíjet.

 

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

 

Tato úspěšná franšízová síť si na českém trhu vybudovala silnou pozici. První pobočka vznikla v roce 2003 a v současnosti jich Bageterie Boulevard provozuje celkem 32, z toho 23 franšíz.

Svým konceptem dokáže konkurovat i nadnárodním řetězcům. Za projektem stojí největší český výrobce baget Petr Cichoň se svou společností Crocodille, která již v Německu vlastní výrobní závod a v Berlíně vybudovala své depo.

 

tlačítko katalgovový zápis


O společnosti Bageterie Boulevard


Bageterie Boulevard
je moderní, dynamicky se rozvíjející český koncept exprès gourmet restaurací s francouzským šarmem. Křupavé bagety plněné originálními a především kvalitními a čerstvými surovinami jsou vždy upečené a připravené na místě dle objednávky zákazníka. Absolutní prioritu dává Bageterie Boulevard právě čerstvosti a kvalitě výrobků a reaguje také na světové trendy zdravého stravování. Je to restaurace pro zaneprázdněného městského člověka, který přestože pospíchá, nehodlá dělat kompromisy a chce jíst kvalitně.

 

Zajímá Vás Bageterie Boulevard? Zeptejte se nás.

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se