Přemýšlíte o vlastním podnikání? Velmi dobře rozjetý a relativně snadno „přenositelný“ byznys představují bankovní a poradenské pobočky Partners market. A k tomu, abyste úspěšně vedli vlastní pobočku, nemusíte být ani experti z oboru! Partners marketům se daří, jejich obraty rostou, franchisanti jsou úspěšní a spokojení – mají dost klientů, s financemi totiž potřebuje pomoci téměř každý!
Partners markety představují velmi úspěšný podnikatelský model. Můžete je nalézt v centrech menších a krajských měst, kde je klienti snadno najdou. Každý člověk má tak příležitost poradit se o svých osobních financích a získat kvalitní finanční službu pod silnou značkou. |
Vše o penězích pod jednou střechou
…tento cíl naplňují bankovní a poradenské franchisy Partners market i v malých městech
„Lidem v menších městech zpřístupňujeme produkty největších finančních společností, jejichž pobočky tu ve velké většině chybí. Uvnitř Partners marketu bývá i bankovní koutek UniCredit Bank a s tím jsou spojeny i veškeré související bankovní služby, které zároveň generují majiteli pěkný pasivní příjem,“ vysvětluje podstatu konceptu ředitel projektu Partners market, Martin Hrůša.
Zavedené Partners markety dnes dosahují měsíčního obratu přes půl milionu korun a potenciál pro další růst je velký
Partners neustále síť svých marketů rozšiřuje
Aktuálně plánují otevřít pobočku
v PLZNI
a hledají vhodné franchisanty, kteří dobře znají právě tento region!
.
Jakým osobnostem se podnikání v Partners marketech daří?
Zájemce o bankovní a poradenskou franchisu Partners market by měl disponovat kapitálem ve výši alespoň 500 tisíc korun, chtít osobně řídit pobočku a umět vést lidi. Nemusí být ale přímo z oboru financí. Velká skupina úspěšných franchisantů přišla odjinud.
Jak franchisor podporuje majitele Partners marketů?
„Franchisantům pomáháme od prvních kroků, s výběrem lokality, pronájmem pobočky, vybudováním bankovního místa. Zajišťujeme marketingovou a IT podporu a také software, stejně tak vzdělávání celého týmu pracovníků. Umíme poradit s náborem zaměstnanců a podpořit při budování klientské základny,“ vysvětluje míru podpory ze strany Partners Martin Hrůša.
Díky podpoře ze strany centrály Partners generují už po roce provozu pobočky průměrný měsíční obrat přes 300 tisíc korun.
Jak hodnotí dosavadní práci Partners marketů za rok 2017 ředitel projektu franchis Martin Hrůša?
„Partners markety v září meziročně výkonnostně rostly o 50 %, a tím překonaly všechny letošní rekordy. Rok 2017 přinesl také to, že jsme na části poboček začali aplikovat nový systém práce, který vede ke zvýšení počtu obsloužených klientů.“
Brněnská franchisantka Stanislava Lišková působila dlouhé roky ve finančním poradenství. Po letech praxe se rozhodla otevřít si bankovní a poradenskou franchisu Partners market.
Stanislavu Liškovou zaujaly na Partners marketech dvě věci:
- zajištění kvalitního servisu všem klientů bez ohledu na to, zda jejich finanční poradce po čase ještě v oboru je nebo není
- profesionalizace a specializace pracovníků v odvětví finančního poradenství
„Projekt Partners marketů představoval před čtyřmi lety zcela unikátní nový koncept kombinující pod jednou střechou to nejlepší z banky a finančního poradenství. Jsem ráda, že se odvětví finančního poradenství profesionalizuje a reaguje tím na požadavky klientů, protože ty se neustále mění. Klienti se již nespokojí s málem, více vědí nebo si informace sami ověří a zjistí. Specializace v oboru finančního poradenství jsou proto správným krokem,“ popisuje plusy franschisového konceptu Partners market Stanislava Lišková.
Jak franchisantka vzpomíná na své podnikatelské začátky?
„Začátky byly náročné jako u každého nového podnikání. Parners market tehdy představoval zcela nový franchisový koncept, kterému jsme pomáhali prošlapat cestu a řadu věcí jsme se tehdy učili za pochodu. Zpětně ale vidím, že jsme měli štěstí na lidi, na náš základní tým, který tvoří jádro naší pobočky a táhne za jeden provaz,“ vzpomíná franchisantka, která se svou pobočkou nyní patří do trojice nejlepších v ČR.
„Dnes už je koncept Partners market zavedený, vyzkoušený praxí a má připravené fungující postupy, které začínajícím podnikatelům cestu velmi usnadní.“
Začátky v době, kdy se franchisa teprve formovala, byly náročnější než jsou dnes. Jak situaci vidí franchisantka nyní – je podpora ze strany Partners přínosná?
„Určitě ano! Podpora centrály je nenahraditelná, bez ní by všechno bylo nesrovnatelně těžší. Jde nejen o naprosto skvělý servis back-office, IT systémů, aplikací, odborné podpory analytiků, právníků a marketingového oddělení. Ty všechny můžeme využívat stejně jako poradci v síti. Výborná je i podpora zaměřená přímo na franchisový projekt jako jsou školení, sdílení know-how, vylepšování procesů, systémů atd.“
V čem jsou zásadní rozdíly mezi klasickým poradenstvím a prací s klienty na pobočce?
Zásadní rozdíl je v tom, že u nás se kolegové specializují na různé oblasti. Ať už jde o oblast neživotního pojištění, hypoték, investic či bankovních služeb. Neznamená to ale, že by daný pracovník rozuměl jen jedné oblasti. Je schopný přesahu, zvládá komplexní služby a finanční plánování. Může ovšem vždy využít znalostí kolegy, který se na danou oblast specializuje. „Skvěle tak funguje synergie know-how a klient tak dostává velmi kvalitní službu,“ vysvětluje funkce specialistů Stanislava Lišková.
Jak vnímají Partners markety poradci Partners? A je spolupráce dobrá nebo vznikají nějaké třecí plochy?
Podle zkušené franchisantky se vzájemná spolupráce neustále zlepšuje: „Od velmi obtížných začátků, kdy finanční poradci vnímali vznik franchis jako konkurenci, jsme se dostali do fáze, kdy chápou naši přidanou hodnotu a rádi nás na využívají na servis, o který se plně nestíhají postarat sami. Spoluprací s námi získává poradce buď prostor pro budování manažerské kariéry, anebo možnost věnovat se nové klientele, budování si širšího a kvalitnějšího klientského kmene, což pro jednotlivce nemusí být vždy reálné.“
Partners markety tak začínají fungovat jako specializované pracoviště. Finanční poradci je využívají na ty služby, ve kterých ocení podporu právě kvůli vlastní efektivitě.
Jak se Stanislavě Liškové a jejímu Partners marketu aktuálně daří?
„V současné době patříme do top trojky ze 70 existujících Partners marketů u nás. S klienty řešíme všechno – hypotéky, pojištění i investice a bankovní služby. Klientský kmen rozšiřujeme akvizicí nových klientů, ať už ve spolupráci s realitní kanceláří, formou leadů z webových portálů, příchozích z ulice nebo na základě doporučení od spokojených klientů. Také servisujeme klienty poradců ze sítě a tam máme práce na roky dopředu.“
V každém městě si lidé zaslouží:
* dostat finanční služby, které přesahují možnosti zavedených bankovních, pojišťovacích, úvěrových institucí či stavebních spořitelen
* potkávat profesionály, kteří skvěle zvládají své řemeslo a dobře jim poradí
* mít všechny finanční produkty pod jednou střechou s otevírací dobou, kterou běžný člověk potřebuje
…to jsou trendy dnešní moderní doby
A to vše umožňuje svým klientům koncept Partners marketů!
Aktuálně se připravuje otevření nové pobočky v Praze, výstavba dalších dvou bude brzy následovat. Chystá se také jedna v Plzni.
Chcete se dovědět o této podnikatelské příležitosti více?
Kontaktujte nás, my se vám brzy ozveme:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!