Americká franšízová síť RE/MAX se do České republiky dostala, coby první zahraniční hráč mezi českými realitními zprostředkovateli, v roce 2005 díky iniciativě Davida Krajného. Schopného podnikatele, který například po revoluci přivedl do našich končin známé žvýkačky Wrigley. Americkou společnost RE/MAX přivedl David Krajný na český realitní trh, kde v té době převažoval „samoprodej“ a lokálně působily menší realitní kanceláře, a začal velmi intenzivně pracovat na budování první realitní sítě pod zahraniční značkou.
Franchisová síť RE/MAX u nás pod taktovkou schopného master-franchisanta Krajného rostla poměrně rychlým tempem. Nyní, po 12 letech, je stabilní sítí franšízových realitních kanceláří s cca 110 kancelářemi, které vede cca 100 franchisantů. Někteří zkušení franchisanti totiž vlastní i vícenásobné licence tzn. stojí v čele několika kanceláří najednou. David Krajný stojí stále v čele RE/MAXu a věnuje se strategii – rozvoji značky a jejímu posilování na tuzemském realitním trhu a nutno říci, že zřejmě volí správné kroky, síť se nadále rozvíjí a momentálně hledají další partnery do sítě pro volné lokality.
Franchising koncpetu RE/MAX se finančně daří, proto svým franchisantům může nabídnout velkou podporu a propagaci značky
Realitní franchisa RE/MAX má identifikována „bílá místa“, která má v plánu brzy obsadit!
Možná je to příležitost právě pro Vás…
A jaká je hlavní filosofie konceptu RE/MAX?
RE/MAX je společnost, která hodně staví na osobě franchisanta a dává mu velký prostor k podnikání. Primárně mu propůjčujeme značku, pod kterou může podnikat, koncept, know-how a podporuje jej skrz vzdělávání prostřednictvím systému RE/MAX AKADEMIE.
I přes stanovená pravidla a podmínky dané franchisovou smlouvou je cílem franchisy RE/MAX poskytovat svým franchisantům prostor k podnikání tak, aby oni sami vynikali a byli zodpovědní za svůj výsledek, vedení své kanceláře a budování svého týmu makléřů.
Díky propracovanému systému školení RE/MAX můžete být i vy profesionálem v oboru realit!
Cílem franchising konceptu RE/MAX je, aby jej zastupovali profesionální makléři, kteří díky svým zkušenostem a znalostem zvládnou i problematičtější případy v oboru realit.
Vaši klienti tak dostanou to nejlepší na trhu – získají zaručený standard i komplexní službu!
Jaké partnery hledá franchisa RE/MAX pro další rozvoj své sítě?
Možná jste vhodným kandidátem právě vy….
Pro úspěšný start s franchising konceptem RE/MAX nejsou hlavní vaše znalosti realitního trhu! Hlavní je mít podnikatelského ducha, motivaci a soutěživost a být ochoten vzít na sebe riziko podnikání.
„Nejsme zaměřeni na jednu cílovou skupinu. V portfoliu franchisantů máme jak podnikatele z realit, tak lidi, kteří přišli ze spřízněných oborů jako je stavebnictví, finančnictví či pojišťovnictví nebo lidi, kteří ve svém zaměstnání dosáhli určitého vrchu a chtěli, aby se jejich profesní život posunul jiným směrem,“ popisuje skladbu franchisantů v síti výkonný ředitel RE/MAX, Milan Žák, a jedním dechem doplňuje: „Není potřeba mít zkušenosti ale je potřeba mít podnikavého ducha a disciplinu, protože Vám bude 1-2 roky trvat, než se Vám investice vrátí.“
A co může koncept RE/MAX franchisantům nabídnout?
Franchising koncept společnosti RE/MAX může svým franchisantům nabídnout především zavedenou značku. Obrovskou výhodou takového partnerství je pak snazší cesta k zákazníkům, kteří pro své realitní transakce raději využívají osvědčené známé značky. RE/MAX na svém PR systematicky pracuje, na celorepublikové i lokální úrovni. Propracované celorepublikové marketingové kampaně, které by si samostatný realitní makléř nemohl dovolit, centrála RE/MAX spouští aspoň dvakrát ročně v rámci různých silných médií (televize, internet). Lokální kampaně jsou pak řešeny individuálně v jednotlivých lokalitách – díky chytrým marketingovým nástrojům si je jsou schopni franchisanti řešit plnohodnotně ve vlastní režii.
S chytrými marketingovými nástroji zvládne každý franchisant RE/MAX svou marketingovou kampaň hladce „na pár kliků myší“
Prostřednictvím tzv. marketingového centra, které je založeno na bázi e-shopu, může franchisant pod svým profilem tvořit vlastní reklamní plachty či letáčky.
Dalším jejich šikovným marketingovým nástrojem sloužícím ke snadnější lokální propagaci je „proměnitelný“ magazín Resident Art, který si lokální franchisanti mohou přetvořit dle svých potřeb.
„Každý franchisant si jej má možnost upravit podle svých představ a může jej ve svém okolí předávat a dělat si tak svou vlastní reklamu,“ popisuje Milan Žák podporu franchisantů prostřednictvím magazínu Resident Art.
Nemusíte mít obavu, že vás realitní trh převálcuje!
RE/MAX vám pomůže se zorientovat a nabídne vám výhodné podmínky na všech frontách vašeho podnikání!
Svým franchisantům nabízí RE/MAX lepší podmínky u klíčových obchodních partnerů. Jedná se například o realitní inzertní servery, telekomunikační služby či podmínky pro získání operativního leasingu na nákup automobilu s reklamou RE/MAX. U sekundárních služeb jsou to pak např. výhodné nabídky pojištění u nemovitostí.
RE/MAX si zakládá především na tom, aby jeho franchisanti a makléři byli profesionálové!
O profesionalitě makléřů konceptu RE/MAX svědčí fakt, že ze 180 makléřů v České republice, kteří mají ISO certifikaci, jich 120 spadá pod RE/MAX.
RE/MAX poskytuje franšízantům ucelený program vzdělávání a školení
Celý vzdělávací systém probíhá prostřednictvím RE/MAX AKADEMIE, kde probíhá nejen teoretická výuka, včetně domácích úkolů a diskuzí s lektorem, ale také praktické využití získaných vědomostí.
V rámci svého profesního růstu mohou makléři získat ISO certifikaci nebo certifikaci na insolvenční případy. U certifikace na insolvenční případy získají makléři za přispění Komerční banky znalosti, které jim pomohou řešit případy, kdy je nemovitost v insolvenci.
Máte podnikavého ducha a chcete se realizovat ve světě realit a obchodu?
Využijte šanci začít podnikat se zavedenou a lety prověřenou značku!
Franšíza RE/MAX franchisantům nabízí silné zázemí i podporu.
Míst k zahájení spolupráce s franšízou RE/MAX je ještě dostatek
Máte dotazy, chcete vědět více?
Vyplňte kontaktní formulář a zástupce franchisového konceptu se vám brzy ozve:
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!