O realitní franšíze CENTURY 21 jsme psali již několikrát, nyní Vám přinášíme informace o podnikatelské příležitosti v realitách z jiného úhlu pohledu. Z pohledu českého vedení mezinárodní realitní sítě patřící na světovou špici, pana Ing. Jiřího Hrušky, obchodního ředitele CENTURY 21 pro Českou republiku.

MANAŽER FRANŠÍZOVÉHO KONCEPTU REALITNÍ KANCELÁŘE CENTURY 21 JIŘÍ HRUŠKAPane Hruško, realitní trh je v České republice v jistém ohledu podnikatelský obor s „tak trochu pošramocenou pověstí“. České vedení CENTURY 21 si ale stanovilo poměrně náročný cíl, řekla bych až výzvu: KULTIVOVAT ČESKÝ REALITNÍ TRH. Jak toho chcete dosáhnout?

Naším cílem je dosáhnout na českém realitním trhu pozice jedničky, která nám společně s našimi stávajícími i novými franšízanty pomůže kultivovat český trh zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí. K tomu jsme v tomto roce zahájili řadu akvizičních aktivit a hodláme v nich konzistentně pokračovat. Věříme ve smysl námi poskytovaných služeb a přejeme si, aby se naše síť rozrůstala o partnery, kteří mají zájem nejen na bezpochyby lukrativním realitním trhu osobně uspět, ale také poskytovat svým klientům hodnotné služby tak, jak je tomu zejména v rozvinutých trzích, kde CENTURY 21 působí, zvykem.“


Spokojenost klienta generuje tzv. referenční byznys, a protože drtivá většina transakcí vzniká z doporučení, návod je jednoduchý: pokud děláte realitní činnost jako opravdovou službu pro klienta, máte největší šanci uspět!

Jak se v poslední době daří realitnímu trhu v ČR? A jak se to projevuje na počtu nových zájemců o spolupráci?

Z makroekonomického pohledu zažívá realitní trh v posledních letech převis poptávky hnaný úrokovými sazbami. Z legislativního pohledu stojíme před novelou zákona, díky kterému nebude za nedlouho tato forma podnikání dostupná pro každého. A z pohledu klientů roste podíl těch, kteří se při prodeji své nemovitosti obracejí právě na realitní kancelář namísto toho, aby si svoji nemovitost prodali sami, což nás posouvá blíže k trhům vyspělých zemí. Zájemců o spolupráci je tak logicky o dost více. Dnes se bavíme již s násobně vyšším počtem zájemců o licenci než před rokem.“

Jak se Vám daří rozšiřování franšízové sítě? Jaké máte plány pro letošní rok? Kolik máte franšízových partnerů?

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...Rozšiřování sítě je běh na dlouhou trať. Z tohoto pohledu máme zájem našim potenciálním partnerům pomoci správně se při zvažování o pořízení licence rozhodnout. V tuto chvíli máme, po konsolidaci v minulých dvou letech, 45 franšíz. V červenci budeme otevírat dvě franšízy a další budou následovat tempem 1-2 franšízy měsíčně. Naším dlouhodobým cílem je 150 franšíz v ČR. Ale upřímně, raději jich budeme mít 100 prosperujících než 200 takových, které by nenásledovaly naše hodnoty, jakými jsou kvalita poskytovaných služeb, aplikovaná odbornost a zejména dodržování etických zásad.“

Pro koho je vhodná právě realitní franšíza CENTURY 21?

„Franšíza CENTURY 21 je koncept vhodný pro každého, kdo chce podnikat v oblasti zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí se svojí vlastní realitní kanceláří podle etických zásad.

Pokud bych to měl nějak strukturovaněji rozdělit, vhodní kandidáti pro získání franšízové licence CENTURY 21 jsou:

  • majitelé realitních kanceláří, které nejsou v tuto chvíli součástí žádné sítě,
  • majitelé realitních kanceláří, které naopak již součástí nějaké sítě jsou, avšak nejsou spokojeni s úrovní podpory ze strany stávajícího franšízora,
  • úspěšní realitní makléři, kteří mají zájem své podnikání rozvinout,
  • kdokoli, koho zajímá realitní trh natolik, že v něm chce začít s vlastní realitkou podnikat, ať již jako investor či ve výkonné pozici franšízanta, který franšízu provozuje.“

 

Jaký je přínos pro Vašeho franšízanta, co Vaši franšízoví partneři na spolupráci oceňují nejvíce?

Přínos pro našeho franšízanta je definován několika základními atributy: renomovaná značka světového formátu, léty praxe ověřené know-how, fungující IT systémy, úspora z rozsahu zejména v inzerci ale také v poskytovaných benefitech, obchodní spolupráce napříč sítí, ucelený vzdělávací systém a každodenní podpora centrály ve všech zmiňovaných bodech a jejich využitím v praxi. To jsou důvody, proč se franšízanti pro spolupráci s námi rozhodují…“

V čem spatřujete výhody franšízové spolupráce pro franšízanty naopak vy? Co od Vás franšízový partner může očekávat?

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...Franšízový partner od nás může a musí očekávat v podstatě to, aby se mohl soustředit výhradně na svůj byznys a neztrácel čas a energii budováním značky, nákupem či vývojem IT systémů a složitým hledáním toho jak vlastně onen realitní byznys dělat. Zkráceně má franšízová licence šetřit čas, energii a v konečném důsledku i peníze franšízanta. Ale ten poslední bod bych rád trochu otočil: Díky spojení s franšízovou sítí jako je ta naše, má franšízant daleko větší šanci ve svém podnikání uspět.“

Jako v každém podnikání – někomu se daří, někomu méně. Jak je to u vás v CENTURY 21? V čem vidíte důvody úspěchů či neúspěchů vašich franšízantů?pecet

Snad v každém byznysu naleznete ono známé pareto. Ani my nejsme výjimkou.
Naším cílem však je, aby s námi poskytovanou službou bylo spokojeno co nejvíce zákazníků. Známe z trhu případy, kdy prosperující realitka má vysoké procento nespokojených klientů. A to rozhodně není a nebude náš případ.
My chceme následovat ty země (jako je např. Francie, Belgie nebo USA), kde je CENTURY 21 synonymem kvalitně poskytované služby v oblasti zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí, tak jako se Lux stal synonymem pro vysavač.“

Spokojenost klienta totiž generuje tzv. referenční byznys. Máme ve své síti např. realitku, která je velmi úspěšná a pravidelně obsazuje čelní místa našeho pomyslného pelotonu. A 95 % transakcí této franšízy vzniká z doporučení. Návod je tedy jednoduchý: pokud děláte tuto práci jako opravdovou službu pro klienta, máte největší šanci v naší síti (ale nejen v ní) uspět.

Máte pro nové, potenciální realitní franšízanty nějaké doporučení či motivaci? Proč je dobré využít franšízy v realitách? A proč by měli zvolit z několika realitních franšíz právě CENTURY 21?

Myslím, že výhody franšízového systému jsem již popsal dostatečně. Je pravdou, že mnoho potenciálních zájemců si uvědomuje, že spojení se silným partnerem světového jména dává z dlouhodobého hlediska, obzvlášť v době globalizace, logický smysl. Naše doporučení je prosté: Zajímá vás realitní byznys? Chcete v něm být úspěšní? Potkejte se s námi. Ale upřímně: potkejte se klidně i se zástupci ostatních sítí. My věříme, že v našem přístupu spatříte zřejmý rozdíl.“

tlačítko katalgovový zápis

V případě zájmu o další informace k této podnikatelské příležitosti nás můžete kdykoliv kontaktovat:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace


    Další informace a články o CENTURY 21