(Tisková zpráva)

Podnikatelé v tuzemsku se stále více zajímají o pronájem plně vybavených kanceláří.

Koncept, který do České republiky pronikl ze zahraničí, s sebou přináší úsporu vstupních i provozních nákladů. Nyní mohou firmy získat pronájem kanceláře s plným vybavením a již od 200 korun za metr čtvereční. Revoluční cenovou nabídku připravila společnost Scott&Weber.

Kancelářská centra, kde si živnostníci, malé firmy i velké podniky pronajímají za zvýhodněnou cenu plně vybavené kanceláře (tzv. Serviced Offices), jsou v západních státech dobře zavedená. Koncept je založený na jednoduchém principu. Etablovaná nebo začínající společnost si vybere některé z kancelářských řešení, které koresponduje s jejími potřebami. Příkladem je pronájem plně zařízené kanceláře, ve které může firma ihned zahájit své podnikání. Široké spektrum služeb většinou doplňují virtuální sídla nebo pronájem moderních zasedacích místností.DSC_0422

 

Cena jako za nezařízenou kancelář

K předním provozovatelům plně vybavených kanceláří se od roku 2009 řadí společnost Scott&Weber, která své služby pravidelně inovuje a obohacuje o nové možnosti. Udává tak trendy ve svém oboru. Aktuálně připravila pro zájemce o kancelářské prostory revoluční nabídku v žádané pražské lokalitě Garden Eleven v Praze 10. Ceny pronájmu v této moderní kancelářské budově, kde sídlí řada prestižních firem, začínají na 200 korunách za metr čtvereční. Jde o nejnižší cenu na trhu, která odpovídá tradičním nevybaveným kancelářím, do nichž musí podnikatelé investovat, aby je proměnili v reprezentativní prostory.

 

„Cílem zvýhodněné nabídky je snaha přiblížit českým firmám koncept pronájmu plně vybavených kanceláří, který je dobře známý v zahraničí. Nízká cena nejde na úkor služeb, které udržujeme na velmi vysoké a prestižní úrovni,“ uvedl Adam Zvada ze společnosti Scott&Weber.

 

V ceně pronájmu jsou klimatizované kanceláře vybavené moderním nábytkem, ve kterých mohou firmy ihned začít pracovat. Nechybí ani kompletní LAN kabeláž a WiFi síť. K dispozici jsou i telefonní nebo administrativní služby. „Recepční služby působí velmi profesionálně na obchodní partnery. Začínající podnikatelé si většinou nemohou dovolit investovat do recepce, takže tento bonus rozhodně kvitují,“ dodal Adam Zvada.

parking-pro-navstevy

Úspory a maximální komfort

Podnikatelé, kteří si pronajmou plně vybavenou kancelář oceňují úsporu vstupních i provozních nákladů. Při rozjezdu vlastního podnikání nemusí investovat do zařizování kanceláře a nákupu nábytku. Současně se nemusí starat ani o náklady spojené s provozem a údržbou kanceláře. Poplatky za elektřinu, vytápění, vodu, plyn nebo klimatizaci jsou hrazené formou paušálu, takže se na konci zúčtovacího období nestane, že by firmě vznikl výrazný nedoplatek.

Kromě základních služeb je firmám v administrativní budově Garden Eleven k dispozici zasedací místnost s kapacitou až 10 osob. Zařízené kuchyně umožňují neomezenou konzumaci nápojů, v copy centru lze využít moderní multifunkční kopírovací zařízení a myšlenky si podnikatelé utřídí v relaxační zóně.

DSC_1418

Řešení pro začínající podnikatele

Plně vybavené kanceláře v Garden Eleven jsou vhodné především pro začínající společnosti, které hledají lukrativní adresu a reprezentativní prostory. Firmy i jejich obchodní partneři ocení dostupnost kancelářských prostor, které se nachází na Kubánském náměstí v Praze 10.

„Jde o lokalitu v širším centru Prahy, která je skvěle dopravně dostupná. Zastávka tramvaje i autobusu je v bezprostřední blízkosti budovy. Stanice metra A Strašnická je vzdálená asi 5 minut chůze. Ani řidiči nebudou mít problém se ke kanceláři dostat a auto zaparkovat,“ dodal Adam Zvada s tím, že budova je bez problémů dostupná z dálnice D1, D11 i z pražského městského okruhu.

Kromě toho lokalita poskytuje i skvělé podmínky pro práci a obchodní schůzky. Podnikatelé si mohou vyčistit hlavu v parku, který bezprostředně sousedí s administrativní budovou. Občanská vybavenost poskytuje vše potřebné – obchody, restaurace, banky i sportoviště.