Richard Láník má za sebou už téměř deset let práce v UGO. Ze zaměstnance se stal franšízantem a po úspěšném rozjezdu dvou UGO Freshbarů si jeden z nich ve Zlíně rozšířil na UGO Salaterii. Říká, že pro její provozování ho hodně naučila škola a rugby.
Vedení plnohodnotné restaurace vyžaduje podle Richarda Láníka především týmového ducha, poctivou práci a ochotu tvrdě pracovat.
Richard Láník byl s prací v UGO spokojený jako zaměstnanec.
Při převodu poboček na franšízové věděl, že se chce v UGO ubírat právě tímto směrem…
Richard Láník je důkazem toho, že pokud věříte firmě, ve které pracujete, ona vám důvěru vrátí. Od roku 2008 byl v UGO zodpovědný za otevírání nových poboček, tehdy vůbec prvních u nás. A když se v roce 2010 některé z nich převáděly na franšízové, změnil svou pozici ze zaměstnance na jednoho z prvních franšízantů UGO.
“Dobře jsem znal strategii firmy a byl jsem přesvědčen, že na tuzemském trhu má tato franšíza potenciál. Věděl jsem, kam se celá firma posouvá, tomu směru jsem věřil, a dosud věřím. Kromě toho jsem si byl jistý, že se můžu vždy spolehnout na čestné a férové jednání ze strany UGO,” vysvětluje Richard Láník motivaci pro převzetí první franšízy.
Richard Láník začínal jako franšízant s jedním UGO Fresbarem a časem přibyl další
Oba Freshbary se úspěšně zavedly a investice do nich vložená se Richardu Láníkovi vrátila
Rozhodl se proto před rokem k dalším kroku a jeden z Freshbarů rozšířil na UGO Salaterii…
“Po několikaletém provozování dvou UGO Freshbarů, jsme s přítelkyní před rokem dospěli k názoru, že ve Zlíně chybí typ stravování, který nabízí UGO Salaterie. Proto jsme začali s vedením UGO hledat vhodnou lokalitu pro úplně novou UGO Salaterii,” popisuje franšízant start nové etapy franšízingu s UGO. Nakonec Zlínskou UGO Salaterii ve Zlatém Jablku otevřel jako rozšíření stávajícího UGO Freshbaru před pár týdny a už teď se jí podle jeho slov daří: “Je to projekt, o kterém jsme tušili, že by ve Zlíně mohl být úspěšný, což se nám potvrdilo. Je ale třeba říct, že ve Zlíně, kde UGO Salaterii máme, byly již dva UGO Freshbary, takže zde není UGO žádným nováčkem.”
Při vedení UGO Salaterie využívá Richard Láník nejen své znalosti, které získal studiem a prací v gastro provozu
Ale také zásady, kterým se naučil při hře rugby… Nyní ví, že bez dřiny, kolektivního ducha a smyslu pro poctivou práci to prostě nejde…
Pro provozování UGO Salaterie, která je svým zázemím i nároky na personál plnohodnotnou restaurací, je ideálním kandidátem zájemce se zkušenostmi či vzděláním v gastronomii. Ale není to jediné, co rozhoduje. Richardu Láníkovi se například při provozu hodilo nejen gastronomické vzdělání, ale i to, co ho naučil jeho nejoblíbenější koníček:
“Vystudoval jsem Hotelovou školu a pracoval v několika pražských gastro provozech, takže je mi obor gastronomie velmi blízký. Ale pomohl mi i sport. Od osmi let hraji rugby a můj život se kolem něj hodně točil a točí. Tenhle sport mne hodně naučil, především tvrdou dřinu, kolektivní přístup a poctivou práci. Toho se držím celý život a zatím se mi to daří dobře přenášet i do podnikání.”
Jako zaměstnanec se dokonale seznámil s kulturou UGO!
Rozhodl se proto, že jako franšízant UGO může ještě více příspívat k rozvoji této jedinečné značky…
Během práce v UGO se seznámil s kulturou firmy, jejím přístupem k zaměstnancům a partnerům. To byl jeden z důležitých momentů, které ho v jeho 25 letech přesvědčily o tom, že franšíza UGO je dobrá volba a po dalších osmi letech přijal ještě výrazně náročnější, větší a dražší výzvu v podobě UGO Salaterie. Proto radí všem potenciálním franšízantům:
“Určitě je velmi důležité nastudovat si historii společnosti, jakým směrem se ubírá a jestli má společnost tu správnou vizi, které věříte vy sami. Aby mohla spolupráce fungovat, je stejně důležité, abyste si s lidmi u franšízora sedli i lidsky. A to UGO v mém případě naplňuje stoprocentně.”
Na UGO si podle jeho slov cení kromě zmíněného spolehlivého a lidského přístupu prozákaznické orientace společnosti a propracované strategie především v oblasti marketingu. Díky centrálnímu marketingu, věrnostnímu systému a vývoji produktů se o propagaci vlastních poboček téměř nemusí starat a může se plně koncentrovat na provoz.
Existují však nějaké problémy, které musí řešit během provozu UGO Freshbaru a Salaterie?
“Bohužel jsem se ještě nenaučil oddělovat práci a soukromí, což se mé partnerce příliš nelíbí, ale už se mi to začíná pomalu dařit,” končí rozhovor s úsměvem na tváři zlínský franšízant.
Richard Láník ve svém podnikání využívá všechny své znalosti i dovednosti, s úsměvem však dodává, že bez podpory ze strany UGO by určitě nebyl tam, kde nyní je…
Pokud i vy chcete mít svůj vlastní gastro provoz, ať už v podobě UGO Freshbaru či Salaterie, neváhejte a přidejte se k UGO!
Chcete se dozvědět více informací o konceptu UGO?
Také vám mohou pomoci další informace o této franchise.
Neváhejte a kontaktujte nás:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!