Coccodrillo je známou značkou oděvů pro kojence a děti předškolního i školního věku. Každým rokem tým odborníků vytváří novou kolekci podzimně-zimního a jarně-letního oblečení pro různé příležitosti. Celkem tak v každé sezóně vzniká několik desítek různých kolekcí pro kojence, pro děvčátka i pro kluky. V Coccodrillo usilují o to, aby každý rodič v jejich prodejnách našel pro svoje dítě to, co hledá – proto jsou nabídce oděvy pro každý den, pro volnočasové a sportovní využití a také množství elegantních až slavnostních dětských modelů.  

 

Historie sahá až k počátkům 90. let, kdy Marek Dworczak a Tomasz Przybyła začali podnikat na oděvním trhu…

Oba podnikatelé se od samého začátku svého samostatného podnikání chtěli zabývat distribucí dětských oděvů. V té době to byla značně nevyvinutá a velmi perspektivní oblast na polském trhu. Ke skutečnému průlomu došlo v roce 2003, kdy Marek Dworczak a Tomasz Przybyła sloučili své společnosti v jednu. Výsledkem byl vznik společnosti Coccodrillo spol. s r.o., kterou se společnicí rozhodli, spojením svých sil a zkušeností, rozvíjet a začít působit i za hranicemi Polska.

Při budování značky Coccodrillo, a její obchodní strategie, vycházeli společníci především ze svých rodičovských zkušeností a potřeb…

Jakožto rodiče malých dětí, věděli mladí podnikatelé, co na trhu schází, co se jim líbí a co pro své různě staré potomky potřebují. Z vlastní zkušenosti měli vypozorováno, jak rychle se tyto potřeby mění. A na tom postavili firemní strategii. Společně se vznikem značky byla určena nejdůležitější pravidla týkající se vedení podniku – a zřejmě byla nastavena velmi nadčasově a správně, protože tato pravidla jsou v Coccodrillo platná do dnešního dne.

Jaké hodnoty vystřelili Coccodrillo na špici ve svém oboru?

Základem správného rozvoje společnosti jsou jasně rozdělené kompetence. Pro správný rozvoj společnosti je důležité správné řízení. Základem je proto důsledný výběr manažerů a struktura založená na rychlé a účinné výměně informací. A takové hodnoty si před lety správně nastavili spolumajitelé Coccodrilla – ty se brzy promítly v dynamickém rozvoji společnosti a možnosti začít svou síť prodejen rozšiřovat po celém Polsku nejen budováním dalších vlastních poboček, ale také formou franchisové spolupráce s externími partnery.

Dobrá znalost polských spotřebitelů vedla majitele k nalezení efektivních způsobů uspokojování jejich potřeb v oblasti dětského oblečení. Zkušenosti a umění „číst trh“ má společnost Coccodrillo vyvinoutou do takové míry, že jsou schopni předpovídat změny v oděvních trendech a předstihnout tak konkurenci. Mnohaleté zkušenosti, které byly získány na polském trhu, zajišťují volnost působení značky Coccodrillo po celém světě.

 

V současnosti je dynamicky se rozvíjející síť prodejen Coccodrillo jedním z lídrů v oblasti dětského odívání

Dnes funguje téměř 400 prodejen Coccodrillo v Evropě a přes 100 prodejen mimo Evropu. V mateřském Polsku je aktuálně na 250 prodejen dětského oblečení a podíl franchisových a vlastních prodejen je prakticky vyrovnaný.

Image značky však netvoří manažeři, základem pro dobré jméno firmy, a s tím spojená spokojenost zákazníka, tkví v odborné a současně příjemné obsluze, které se dá dosáhnout pouze, jsou-li zaměstnanci společnosti spokojeni a práce je baví. A v nastavení firemní kultury, a s ní související příjemné atmosféry, je další skrytá síla značky Coccodrillo – vědí totiž, že pro zákazníky není důležitý pouze výrobek, ale že velký význam má styl, kvalita a forma obsluhy. Proto zaměstnanci i franchisanti Coccodrilla procházejí důsledným školením, aby byli schopni plnit očekávání zákazníků a byli schopni jim maximálně pomoci uspokojit jejich potřeby.

 

 Dobré vztahy s partnery jsou ve franchisingu základ!

V Coccodrillo se stará nejen o blaho zákazníků, ale především o dobré vztahy s partnery, protože ti jsou zdrojem síly a pozitivního naladění v síti. O franchisové partnery se v Coccodrillo starají specializovaní zaměstnanci, kteří disponují nejen odbornými znalostmi oboru a trhu, ale také širokou nabídkou interpersonálních dovedností, aby byli franchisantům oporou v každém směru. Protože dobře vyladěná spolupráce je základem úspěchu… Výjimečně vysoko si proto Coccodrillo cení svých franchisových partnerů a dbají o dobré vzájemné vztahy. Respektují vnější názory a vždy se snaží vypracovat taková řešení, která uspokojí obě strany.

Coccodrillo udává módní trendy a současně velmi dbá na vysokou kvalitu, díky čemuž se udržuje na vrcholu

Vysoká kvalita výrobků a odlišení se je důležité nejen pro zákazníky, ale i obchodní partnery, kteří budou zboží Coccodrillo nabízet!

Na trhu se stále vyššími požadavky je vysoká kvalita nabízených výrobků hlavním klíčem k úspěchu. Kromě splnění módních trendů se Coccodrillo zaměřuje na požadavky vysoké kvality a funkčnosti dětského oblečení. Proto jsou v Coccodrillo zaměstnáváni odborníci, kteří na každém stupni vzniku oděvů dbají na to, aby byly zachovány nejvyšší standardy kvality a snaží se maxiálně využívat přírodní materiály, které si velmi pečlivě vybírají takříkajíc od první do poslední nitky.

Odlišností značky jsou moderní, barevné a zdravé oděvy. Kreativní oddělení Coccodrilla se stará o to, aby se zboží těšilo oblibě u dětí a rodičů. 

Nejen že se Coccodrillo velmi dobře orientuje v odhadování světových trendů dětského odívání, jejich týmy odborníků a návrhářů notnou měrou v mnoha zemích Evropy také přispívají k jejich vytváření. Plošná propagace pak značce Coccodrillo umožňuje „být na očích“ a díky tomu získává tržní převahu. Díky zkušenostem a znalostem celého týmu odborníků se Coccodrillu daří tržní převahu velmi dobře udržovat.

 

Velmi důležitou podmínkou úspěchu jednotlivých poboček je také lokalita! Proto Coccodrillo věnuje velkou pozornost výběru vhodných lokalit pro umístění nových prodejen.

Dokonalá znalost trhu dané země dovoluje franchisové značce vybírat správné lokality pro nové prodejny. Při rozvíjení sítě se Coccodrillo neřídí pouze příležitostí, vždy probíhá proces detailního prozkoumání lokality, její tržní síly a lukrativnosti. Vybudování nové prodejny je vždy výsledkem do detailů promyšlené strategie.

Díky tomu jsou prodejny s dětským oblečením Coccodrillo navštěvované a dobře prosperující.

 

Návštěva prodejny Coccodrillo musí být příjemnou záležitostí pro rodiče i jejich děti

Cílem společnosti je to, aby každý, kdo navštíví prodejnu Coccodrillo, se v ní cítil co nejlépe. Proto jsou prodejny Coccodrillo přehledné a pohodlné pro zákazníky. Pro děti jsou připraveny hrací koutky, díky čemuž si mohou rodiče v klidu prohlédnout nabídku zboží, konzultovat s kompetentním prodejcem a v klidu si vybrat.

Pro stálé zákazníky má Coccodrillo navíc připraven věrnostní program.

 

Efekt dobře nastavené firemní filozofie  Coccodrillo můžeme vidět v několika rovinách…

Jsou to nejen spokojení zákazníci, rostoucí povědomí o značce a zvětšující se prodej,  ale také zapojení zaměstnanci, kteří značce Coccodrillo věří a jsou k ní velmi loajální.

 

 

Pro Coccodrillo má zvláštní význam transparentnost společnosti

CDRL S.A., provozovatel značky Coccodrillo, je jako veřejná společnost zapsaná na varšavské burze cenných papírů, má za cíl stejné zacházení se všemi akcionáři, a také efektivní komunikaci jak s finančními institucemi tak s individuálními investory.

To jsou ty pravé základy pro další expanzi a budování stabilní sítě skrze spokojené franchisanty!

Přidejte se do dynamické franchisové sítě prodejen dětského oblečení Coccodrillo….

Pište, dotazujte se, my Vám rádi odpovíme!

 

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace


 


 

franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!