Pokud čekáte jenom další z mnoha kaváren, tak budete překvapení. Trdlokafe se vyznačuje sítí prodejen, které nabízí ke kávě proslulé trdelníky. Další předností provozoven je úzká nabídka produktů a maximální jednoduchost konceptu.  Díky tomu  přípravu všech produktů zvládne obsluha připravit za každých okolností precizně a v té nejlepší kvalitě.

 

Trdlokafe se zabývá budováním a prodejem funkčních a zaběhnutých prodejen s trdelníky a kávou na zajímavých, frekventovaných místech, které poskytuje na bázi franšízy.

Za dobu svého podnikání společnost vytvořila síť více než 50 prodejen a zaznamenala celosíťový roční obrat vyšší než 100 milionů Kč. Ročně pak ve svých prodejnách obslouží více než jeden milion zákazníků!

Nabízené provozovny se nachází na dobře dostupných místech, v nichž je zajištěna vysoká průchodnost potenciálních zákazníků. Nabízeny jsou pobočky jak ve vnitřních prostorách, tak i s venkovním konceptem. Prodejny mají zkušený a zaškolení tým, včetně vedoucích, kteří jsou zkušení v řízení daného provozu. Vše navíc podtrhává automatizace.

 

Díky mnohaletým zkušenostem dokáží v Trdlokafe franšízantům poradit a pomoci, a proto nejsou potřeba předchozí zkušenosti z gastronomie.

Součástí franšízingové spolupráce je také systém Smart Trdlokafe, který v cloudu umožňuje vzdálenou správu pobočky a sám tak například zaměstnance motivuje a hlídá, nebo pozná že na pobočce dochází suroviny a navrhne jeho objednávku.

 

Můžete se stát franšízantem prodejny s historií, nebo ve spolupráci s Trdlokafe vytvořit nový stánek, jehož se stanete franšízantem.

Stánky v nabídce jsou rozděleny do třech kategorií:

  • Developerské prodejny – mají rychlejší návratnost (18–28 měsíců) a vyšší míru rizika.
  • Prodejny s krátkou historií dat – mají střednědobou návratnost (21–31 měsíců) a střední míru rizika.
  • Prodejny s dlouhodobou historií dat – mají dlouhodobou návratnost (26–36 měsíců) a jsou téměř bezrizikové.

U stánků s historií není počáteční investice jednotná, ale je vypočítaná na základě zisků stánku za posledních 12 měsíců. Čím větší zisky stánek generoval, tím je počáteční investice vyšší. Potenciální franšízanti se nemusí obávat ani dlouhé doby návratnosti investice. Je totiž vypočtená tak, aby se pohybovala v rozmezí od 1 roku do 3,5 let.  V následujících letech pak dochází ke zhodnocení investice. Při době trvání kontraktu 10 let by mělo dosahovat celkové zhodnocení investice v průměru 200–300 %.

 

Výhodou investice u Trdlokafe je i to, že si lze investici rozdělit na dvě splátky.

Na začátku lze uhradit 80 % investice a zbývajících 20 % pak v průběhu následujících 24 měsíců. S financováním investice prostřednictvím bankovního úvěr bude společnost franšízantům  nápomocna.

Zaujala Vás nabídka konceptu Trdlokafe a chtěli byste také nabízet svým zákazníkům výtečné trdelníky a kávu?

Neváhejte a kontaktujte nás.

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace