V rámci padesátého čtvrtého výročí založení společnosti bylo značkou Subway® představeno menu plné nových ingrediencí. V  restauracích Subway si hosté mohou zvolit z více než 20 nových ingrediencí. Ty tvoří základ nových produktů a chuťových zážitků.

V rámci novinek představila společnost Subway také dochucovací ingredience, tzv. Flavour station

 

 

Díky „Flavour station“ má zákazník možnost ochutit a okořenit si svůj sendvič, salát nebo wrap speciálními ingrediencemi, které se nacházejí na konci přípravného pultu. Dále si může zvolit nejednu ze třinácti omáček, například novou sladkou chilli, česnekovou a vinaigrette. Populární je rovněž medová hořčice a BBQ omáčka s vylepšenou recepturou. Své jídlo si host může zdarma dochutit také křupavou cibulkou, chilli vločkami nebo kořením, přesně dle svých vlastních preferencí.

 

„Když přemýšlíme, jak zlepšit hostům zážitek, vycházíme z naší tradice. Tou je unikátní možnost přípravy jídla přímo před hostem dle jeho představ. „Flavour station“ se svými dochucovacími ingrediencemi je ta třešinka na dortu, která dodá extra chuť každému jídlu,” vysvětluje Martin Princ, oblastní ředitel pro střední a východní Evropu.

 

Společnost Subway přichází s originálními menu panely, které hostovi usnadňují jeho výběr

 

Ke změnám, se kterými společnost Subway přišla, patří také zlepšení vizuální stránky menu. V nabídce jsou nové druhy sendvičů, proteinem nabité saláty a lahodné wrapy. Jak je již v restauracích Subway zvykem, je možné si zvolit z mnoha druhů čerstvé zeleniny. Zákazníci si nyní sendviče mohou nechat připravit i ze tří nových chlebů, včetně  jednoho pro zákazníky s nízkou intolerancí na lepek. Velkým překvapením jsou u značky snacky. Společnost Subway nově představila malý salát, který doporučuje jako doplněk k jakémukoli produktu, kuřecí a vegetariánskou quesadillu.

 

„Poprvé v historii jsme pro české restaurace vyvinuli originální menu. Chtěli jsme hostům ulehčit orientaci v nabídce a také v přípravě jídla. To bylo pro designéry nejdůležitější zadání,” sdílí marketingový ředitel Milan Obetko, který celý projekt vedl. „Byla to určitě výzva, vzít něco, co Subway používala tolik let, a kompletně to změnit. Výzva určitě, ale velice vzrušující!”

 

Nabídka nového hlavního menu představuje velkou, nikoliv však poslední, změnu značky Subway…

 

Ve společnosti Subway vědí, že ani velká a zavedená značka nesmí sklouznout ke stereotypu, a proto společnost plánuje nabídku obnovovat daleko častěji než doposud.

 

“Chceme na nabídce ingrediencí pracovat kontinuálně a nové produkty nabízet po delší část roku. Hosté musí mít možnost vyzkoušet novinky, a když jim zachutnají, svou volbu při příští návštěvě zopakovat. Odkloňujeme se od krátkodobých nabídek a raději budeme investovat do prémiových ingrediencí, které okoření každý sendvič nebo salát. Jako vždy je náš cíl šťastný zákazník, který se k nám rád vrátí,” uzavírá velké téma Martin Princ.

 

Subway představuje léty prověřenou značku s tradicí.

 

Tento koncept však nehodlá usnout na vavřínech své slávy a chce svým zákazníkům přinášet stále nové gastronomické zážitky. Kompletní změna menu je pouze začátkem těchto změn…

Pokud i Vás zaujala možnost mít svou vlastní Subway restauraci, neváhejte a napište nám. Vaše dotazy rádi předáme zástupcům společnosti Subway.

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace