Tak trochu jiná točená… je to místo, kam opakovaně míří kroky milovníků zmrzliny. Stánky s výhradně točenou zmrzlinou plnou ovoce nabízí více než 50 kombinací příchutí. A takový stánek třeba na příští sezónu můžete provozovat i vy. Výhodou tohoto franšízového modelu je, že každý franšízant si volí vlastní doplňkový prodej na míru svým možnostem nebo lokalitě, ve které svůj stánek provozuje, což není ve franšízingu úplně běžné. Můžete se tak vašim zákazníkům ještě přiblížit, rozšířit cílovou skupinu, a nabídnout jim třeba i víc než jen vynikající zmrzlinu…

Ve stánku Tak trochu jiná točená si může vybrat každý, kdo má rád vanilkovou či čokoládovou zmrzlinu, ale také ten, kdo si rád pochutnává na jejich ovocných podobách. Kromě klasických mléčných zmrzlin si zákazník může vybrat RAW nebo vegan variantu. Koncept myslí také na lidi s intolerancemi, jimž nabízí zmrzlinu bez laktózy či lepku. A tím Tak trochu jiná točená získává na výjimečnosti.

 

Koncept Tak trochu jiná točená zvládá i aktuální složitou koronavirovou situaci a stále zaškoluje nové franšízanty.

Navíc přichází s novu strategií SMO (střídání menších obcí)…

 

Plánem nových franšízantů bylo mít stánek v Ostravě. Po zaškolení si vše chtěli vyzkoušet ve své domovské vesnici a sklidili obrovský úspěch. Vydali se proto ještě do okolních vesnic a tržby předčily i očekávání franšízora. Po nějaké době se dostali do původně plánované Ostravy, vydrželi tam chvíli a jeli zpátky do vesnic, kde provozují již celou sezónu.

Koncept Tak trochu jiná točená nebral úspěch franšízantů na vesnici jen jako čirou náhodu, začali proto zkoumat faktory, které úspěch ovlivňují…

 

Nejsilnějším faktorem, který odlišuje velká města od vesnic nebo malých měst, je šíření informací. Než si udělá franšízant dobré jméno ve městě, kde lidé stánky s Tak trochu jinou točenou ještě neznají, než se rozšíří povědomí o tom, že je k dispozici něco nového a dobrého, trvá to dlouho nebo do rychlejšího šíření informací musíte vložit nemalé finanční prostředky. V obcích často ještě stále funguje rozhlas. Také zde velmi dobře funguje jeden z nejlepších a nejlevnějších marketingových efektů – word of mouth, tedy ústní šíření reklamy mezi zákazníky.

Druhý faktor je fakt, že velká města jsou ještě více omezena svými tržními řády a dobrá prodejní místa jsou těžko k dostání. Starostové menších měst či vesnic  jsou většinou ochotní a lze si jednodušeji domlouvat místa k provozu stánku. Díky pojízdnosti stánku lze vesnice pohodlně střídat každý den, lidem zůstane zmrzlina vzácná a poptávka je stále vysoká.

Na vesnicích navíc nachází velmi silná cílová skupina – rodiny s dětmi a lidé, kterým je bližší život v přírodě a mají rádi ovoce. Lidé z vesnic, kde stánek zrovna není, si dělají rodinné výlety za zmrzlinou a sdílí své dojmy na sociálních sítích.

 

Ve střídání menších obcí vidí koncept Tak trochu jiná točená obrovský potenciál.

 Jsou zde nižší náklady, vyšší tržby a franšízant se dostává blíž ke svým zákazníkům.

 

Strategie SMO (střídání menších obcí) funguje tak, že franšízant má domluvených 10 až 15 obcí ve svém okolí, které střídá, pravidelně je navštěvuje a občas zavítá na malou obecní akci. Franšízor pak schvaluje a kontroluje, aby si franšízy nezasahovaly navzájem do teritorií.  V ideálním případě je franšízant také z vesnice, kde má dostatek místa pro „ustájení“ stánku a zároveň perfektně zná své okolí.

Strategie SMO (střídání menších obcí) představuje nový směr konceptu Tak trochu jiná točená a znamená obrovskou podnikatelskou příležitost pro všechny podnikavé lidí z vesnic.

 

Pokud ve Vašem okolí nabídka opravdu kvalitní zmrzliny chybí a máte podnikatelského ducha, neváhejte a kontaktujte nás.

Vaše dotazy, týkající se nejen volných lokalit, rádi předáme zástupcům společnosti.  

 

Vyplňte formulář, dotaz bude předán přímo zástupci konceptu.

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace