Beskydské uzeniny Chodura jsou ryze českou značkou s téměř stoletou tradicí, která na českém trhu po celou dobu působení symbolizuje kvalitu a veškeré výhody tradičního řeznického řemesla.

 

A právě nyní hledají franchisanty nejen na nová místa,  ale také nabízí potenciálním zájemcům k odkupu své vlastní provozovny.

 

O odprodeji se dá jednat u všech vlastních provozoven vyjma podnikové prodejny ve Frýdku-Místku a 4 franchisových poboček (1 ve Frýdku-Místku a 3 v Praze).

 

Noví i stávající franchisanti Uzenářství Chodura se mohou spolehnout na kvalitní, po všech stránkách odborné vedení a pomoc franchisora.

 

I přesto, že otevření nové prodejny není, z důvodu přísnosti legislativy v oblasti čerstvých potravin i finanční náročnosti na vybavení prodejny, jednoduchá záležitost, Uzenářství Chodura stále úspěšně expanduje do nových lokalit. Některé prodejny Beskydské Uzeniny otevírají ve vlastní režii, ale nyní svou pozornost obrací k budování provozu na bázi franchisingu.

 

V květnu bude franchisa Uzenářství Chodura otevírat prodejnu v Městci Králové jako součást OC Penny. Na podzim bylo z technických důvodů posunuto dokončení větší prodejny se samoobsluhou i s občerstvením v areálu Fakultní nemocnice Ostrava. Ještě v letošním roce by měla být dokončena a otevřena prodejna Uzenářství Chodura v Újezdě u Brna.

 

Expanze franchisové značky Uzenářství Chodura se nevyznačuje desítkami nových prodejen ročně, neznamená to však, že noví franchisanti nejsou vítáni…

 

Jaké důvody stojí za pozvolnějším rozvojem konceptu Uzenářství Chodura?

Za zdánlivě pomalejším rozmachem potravinářské franšízové značky stojí celková náročnost českého trhu. A to ať po stránce legislativy, která je v oblasti čerstvých potravin velmi přísná – evidence prodejů (např. zavedení EET), nutno zmínit také rostoucí konkurenci jednak ze strany malovýrobců uzenin, ale také velkých řetězců na straně druhé. Dalším důvodem je zřejmě také finanční náročnost této franchisy. Finance potřebné na výstavbu, vybavení, a tedy i otevření maloobchodní prodejny masa a uzenin, jsou ve vyšší cenové relaci než u běžného spotřebního zboží.

Avšak nespornou výhodou této franchisové značky je dennodenní spotřeba jejich obchodního artiklu a prakticky jistota, že jíst se bude vždycky a útrata za „nakrmení rodiny“ bude u spotřebitelů vždy na prvním místě.

 

 

Na plány franchisy Uzenářství Chodura i na připravované novinky jejich mateřské společnosti Beskydské uzeniny jsme se zeptali franchisové manažerky paní Ing. Hany Zapletalové.

Co se Vám od začátku roku povedlo nebo co byste udělali nyní jinak?

V prvním čtvrtletí byl nejnáročnější okamžik pro naše vlastní i franchisové prodejny, zavedení EET a tedy kompletní výměna pokladně-vážních systémů, tedy pokladen, zaškolení a zácvik personálu všech maloobchodních jednotek na tato zařízení byl náročný.

 

Na všech prodejnách postupně děláme nový merchandising prodejních pultů a dle zvyklostí v jednotlivých regionech rozšiřujeme sortiment lahůdek.

 

Jaké novinky v roce 2017 pro své franchisanty a zákazníky připravujete?

V prvním čtvrtletí byla zahájena výroba nových druhů vlastních paštik s příchutí – mandle, brusinka a masová farmářská. Pro nadcházející letní sezónu je připraven nový grilovací sortiment.

 

Splnilo zavedení tzv. teplého pultu vaše očekávání? A jak na něj reagovali zákazníci?

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...Dle našich očekávání je teplý pult přijímán pozitivně, i když zaznamenáváme značné odlišnosti v sortimentu nabídky teplého pultu dle jednotlivých regionů prodejen, na které se snažíme pružně reagovat. Z určitého úhlu je tato příprava potravin přijímána jako zdravé a úsporné vaření, neboť potraviny jsou připravovány v konvektomatech.

 

Jak se daří mateřské společnosti Beskydské uzeniny?

Beskydské uzeniny se stále rozvíjejí a rostoucí sortiment s sebou přináší i stále se rozšiřující portfólio zákazníků. Na moravském trhu již své neochvějné místo Beskydské uzeniny mají, nyní se snaží více prorazit v Čechách. Snažíme se pozici Beskydských uzenin posílit na trhu v regionu Čech, kde se snažíme etablovat na tradičním trhu, potvrzuje Hana Zapletalová.

franchisa v uzenářství

A jak hodnotí svou dvouletou franchisovou spolupráci s konceptem Uzenářství Chodura paní Daniela Pazourková, franchisantka a majitelka franchisové prodejny Uzenářství Chodura ve Frýdku-Místku?

Beskydské uzeniny Chodura mají kvalitní výrobky a dobré jméno, což nám pomáhá v tom, že si k nám nachází cestu stále více zákazníků. Podnikání v oboru masa a uzenin je však obtížné s ohledem na vyšší náklady a nyní nám zkomplikovalo situaci např. zavedení EET, kde jsme byli nuceni do jeho zavedení investovat 180 tis. Kč,“ vysvětluj paní Daniela Pazourková, majitelka Uzenářství Chodura „U Blechtů“.

Franchisové prodejně U Blechtů se daří, rozšířili sortiment o rauty, zájem zákazníků stoupá

V roce 2016 jsme zavedli rozšířenou nabídku teplého pultu včetně poledního menu. Úspěšně se nám rozvíjí také objednávky rautů, ve kterých chceme, díky rostoucí spokojenosti zákazníků, nejen pokračovat, ale nabídku sortimentu chceme ještě rozšířit. Také kvůli tomu jsme v květnu 2017 zprovoznili nové webové stránky www.ublechtu.cz, kde se naši zákazníci dozvědí mimo jiné o připravovaných slevových akcích a dalších nabídkách.

Podnikání v oboru čerstvých potravin, zejména pak masa a uzenin, se může na první pohled zdát jako náročné, možná náročnější než v jiných oborech.

Ale ….

Odměnou za to je často opakovaný nákup a takřka „nikdy nekončící“ zájem spotřebitelů.

V případě franchisové spolupráce se značkou Uzenářsví Chodura Vám navíc bude franchisor, s mnohaletými zkušenostmi, obrovskou přidanou hodnotou. Takovou, kterou vám může nabídnout jen málokterá jiná značka!

Dlouhodobá spokojenost zákazníků, poctivé produkty, úspěšný rozmach Beskydských uzenin i jejich letitá praxe v oboru je dobrým předpokladem pro vaše úspěšné podnikání.

Přidejte se k podnikatelskému konceptu, jenž má „klientelu jistou“!

Více informací o konceptu Uzenářství Chodura naleznete také zde.

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Neváhejte proto a kontaktujte nás:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franchis, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!