Pro zájemce o franchising nabídla konference nové franchisové systémy, které vstupují na český a slovenský trh. Odborníci na franchisové podnikání poskytli všem účastníkům praktické rady a doporučení pro jejich další jednání. Akci podpořila i celá řada významných partnerů konference, které se zúčastnilo 125 účastníků včetně zástupců zahraničních systémů. Akci pořádala společnost AVEX systems a Franchise&Retail Academy.
Master franchisová konference 2016 v Praze představila pro zájemce o franchisové podnikání mezinárodně působící franchisové systémy, které hledají v České republice a na Slovensku nové master-franchisové nebo franchisové partnery a kteří chtějí spojit svou budoucnost s některou z atraktivních mezinárodních značek. „Přítomnost zástupců hned několika franchisových konceptů ze zahraničí nabídla velkou příležitost především pro zájemce o samostatné podnikání, malé a středně velké podnikatele, jakož i manažery firem, jak získat informace o významných globálně působících značkách a jak se stát jejich partnery“ uvádí jeden z pořadatelů této akce Ing. Aleš Tulpa ze společnosti AVEX systems.
Zde jsou příklady některých franchisových systémů, které byly v rámci konference představeny účastníkům a zájemcům o franchisové licence:
Franchising koncept VOODIES, Rakousko
Koncept VOODIES představuje restaurace nejen pro vegany, ale pro všechny, kteří mají rádi zdravé a kvalitní jídlo. Nabídka v restauracích VOODIES se orientuje dále na produkty, které jsou trvale čerstvé, bez konzervantů, z biologicky kontrolovaných pěstitelských oblastí, lze je rychle a kvalitně připravit a je možné je konzumovat v restauraci nebo si je odnést domů, do kanceláří, apod. – tzv. Take-Away koncept.
Franchising koncept NO+VELLO, Španělsko
světový l
ídr v epilačních salonech přítomný v 15-ti zemích s více než 1.000 fungujícími centry
Franchising koncept NOA NOA, Dánsko
velmi úspě
šný franchisový koncept prodejen s dámským odíváním
Franchising koncept Boco, Francie
vynikající gastronomický koncept a důkaz toho, že i fast food může být kvalitní, chutný a lák
avý pro zákazníky. Kuchaři Boco a franchisový koncept získali několik Michelinských hvězd!
Franching koncept IDdesign, Dánsko
síť prodejen s n
ábytkem ve skandinávském stylu
Franchising koncept HITIO Gym, Norsko
kombinace trad
ičního fitness studia a školy bojového sportu se zaměřením na celou rodinu
Franchising koncept Tiroler, Rakousko
prodejny urče
né převážně pro farmářské trhy s nabídkou gastronomických specialit ze všech oblastí Tyrolských Alp
Franching koncept Paint&smile, Rakousko
speciálně vyvinuté know-how zaměřené na výuku malování dětí i dospělých
Franchising koncept T-College, Švýcarsko
sofistikova
ný a praxí prověřený systém vzdělávání a doučování dětí
Franchising koncept Mr. Sandless, USA
unikátní koncept pro obnovu, renovaci a čištění různých druhů materiálů a pov
rchů, pře
devším podlah, dveří, oken, schodů a různého nábytku. S minimálními náklady je dosahováno neuvěřitelných výsledků a efektů
Franchising koncept Kids&Us
Španělsko-Česká republika – výuka cizích jazyků, zejména angličtiny, se opírá o vlastní „přiroze
nou metodu“ výuky pro děti od jednoho roku do osmnácti let, kterou se dnes učí více jak 100 000 studentů
Franchising koncept Amazing Jewelry, Dánsko
unikátní a atraktivní koncept prodejen šperků
Franchising koncept Anticafé, Francie
inovativní franc
hisový koncept kaváren, s neformálním prostředí pro pracovní činnost či studium
Franchising koncept Marco Aldany
jednička na
španělském trhu kadeřnictví a salónů krásy, mezinárodní franchisový řetězec
Franchising koncept Pressto
světový lídr v
oblasti čistírenských služeb, který působí na 5 kontinentech a ve 24 zemích, kde provozuje 42 vlastních a 520 franchisových čistíren.
Franchising koncept Mrs. Sporty z Německa
jedinečný tréninkový koncept pro ženy, který má celkem 576 klubů, cca. 200.000 členů v 8 zemích Evropy a pilotní projekt na českém trhu v Jablonci nad Nisou.
Účastníci konference se tak mohli například dovědět, jaké výhody získají noví majitelé franchisových licencí, na co si dát pozor při uzavírání master-franchisových nebo franchisových smluv, doporučení a rady z praxe pro jednání s master-franchisory, jako např. jaká by měla být příprava na první jednání se zahraničním franchisorem, zda je či není Master – Franchisová a Franchisová smlouva tabu a nebo lze jednat o jejích podmínkách? Jak se obvykle vypočítává výše jednorázového master franchisového poplatku a jestli se dá o těchto poplatcích s poskytovateli franchisových licencí vyjednávat? Jak je důležité tzv. Objasnění franchisového systému před podpisem smluv a jak má vypadat Protokol o předsmluvním objasnění franchisového systému.
Tuto v oblasti franchisového podnikání ojedinělou akci v Česku a na Slovensku mediálně podpořili především Česká a Slovenská franchisová asociace, jakož i celá řada mediálních partnerů, jako například společnost Lagardere Aktiv ČR, která provozuje kromě jiných radio ZET- české vysílání radia BBC v ČR, Evropa2, Frekvence1, aj. Dále pak velmi známý a populární franchisový portál na českém trhu TOP Franchising, časopis Brands&Stories a Franchise Portal.de s největší internetovou nabídkou franchisových konceptů v Německu, Rakousku a Švýcarsku.
Více informací o této velmi úspěšné a zajímavé master franchisové konferenci v Praze a prezentovaných franchisových značkách je možno najít na internetových stránkách: www.master-konference.cz nebo na www.avexsystems.eu – Katalog franchis. Ke všem prezentovaným franchisovým systémům může poskytnout podrobnější podklady i jejich zástupce pro český a slovenský trh ze společnosti AVEX systems , mezinárodní franchisový poradce pan Ing. Aleš Tulpa: ales.tulpa@avexsystems.eu.