DUNA HOUSE je první evropská franšízová realitní společnost s mezinárodním přesahem působící v České republice, Polsku a Maďarsku. Společnost  vznikla v Maďarsku v roce 1998 se zaměřením na realitní poradenství pro zahraniční investory, aby posléze v roce 2001 otevřela svoji první realitní kancelář a následně v roce 2003 první franšízovou realitní kancelář. Do České republiky expandovala společnost Duna House v roce 2010. V roce 2016 se stala jedničkou na realitním trhu jak v Polsku, tak i Maďarsku a současně patří mezi největší realitní společnosti v Praze.

 

V současnosti provozuje DUNA HOUSE v Česku, Polsku a Maďarsku přes 250 kanceláří s více než 2 200 realitními makléři a transakčním obratem přesahujícím 1,4 mld. EUR a v nejbližších letech plánuje rozvoj do dalších 5 evropských zemí.

 

 

 

Co stojí za úspěchem společnosti DUNA HOUSE?

 

Společnost disponuje unikátním obchodním modelem, který je schopen do realitního oboru přivést lidi i z jiných odvětví a není přitom potřeba se přetahovat o realitní makléře jiných kanceláří, protože firemní kultura Duna House je postavena na důvěře, a tak například finančně podporuje i ty makléře, kteří odvádí skvělou obchodnickou práci, ale na svůj první obchodní úspěch teprve čekají.

Duna House vyvinula vlastní interní software, který svým technickým řešením dokáže maximalizovat prodej automatizovanými procesy, a tím získat konkurenční výhodu na trhu. Slouží nejen makléřům jako podpůrný systém pro jejich obchodní činnost, ale stejně tak franšízovému partnerovi v jeho manažerské práci, protože díky reportům umožňuje kontrolovat činnosti obchodního týmu, odhalit slabiny jednotlivých členů a na ty pak zacílit dodatečné vzdělávání v konkrétní oblasti.

 

Poskytovatel franchisové licence

 

DUNA HOUSE FRANCHISE s.r.o.

Michelská 300/60, 140 00 Praha 4-Michle

+420 777 922 444

kariera@dhreality.cz

https://franchiza.dunahouse.cz

 

Podstata franchisového konceptu

 

Duna House se vyznačuje a současně odlišuje od konkurence obchodním modelem založeným na skutečném partnerství mezi franšízorem a franšízantem. Jsou od samého zrodu takového obchodního partnerství na „stejné lodi“.

Společným cílem je právě úspěch franšízanta, což znamená, že Duna House nepožaduje žádné pravidelné paušální měsíční poplatky, ale participuje pouze na uskutečněných obchodech franšízanta, čímž mu výrazně usnadňuje start a následně zabezpečuje stabilitu jeho podnikání.

Přirozenou motivací v Duna House je franšízovým partnerům v jejich podnikání maximálně pomoci, protože tento systém funguje tak, že dokud nebudou úspěšní franšízoví partneři, nebude úspěšný ani samotný franšízor (tedy Duna House)

Proto se ve společnosti primárně zaměřují na to, aby obchodní síť byla co nejkvalitnější. Prostor zde naleznou i ti, kteří s realitním obchodem nemají žádné zkušenosti nebo jednoduše mají obavu z pro ně neznámého obchodního prostředí.

 

Pro koho je franšíza DUNA HOUSE určena?

 

  • Pro ty, kteří mají chuť podnikat na realitním trhu a mají dostatečné sebevědomí vytvořit vlastní realitní kancelář a obchodní tým
  • Realitní profesionály, kteří cítí, že se ve své kariéře chtějí posunout
  • Majitele realitních kanceláří, kteří bojují s nedostatkem schopných realitních makléřů
  • Podnikatele, kteří chtějí rozšířit svoji působnost vstupem do dalšího odvětví
  • Investory, kteří chtějí participovat na neustále rostoucím realitním trhu

 

 

Co koncept DUNA HOUSE nabízí franchisantovi:

 

  • Minimální náklady pro rozjezd vlastního podnikání
  • Know-how fungující 23 let ve 3 zemích Evropy, v 250 pobočkách s 2 200 realitními makléři
  • Vlastní jedinečný software umožňující nejen správu a export zakázek, ale i automatizovaný systém k řízení vašeho podnikání
  • Obchodní model umožňující získání kvalitních obchodníků
  • Další příjmy z realizovaného objemu hypotéčních úvěrů
  • Úspory z rozsahu významně snižující náklady na realitní servery a personální inzerci
  • Firemní kulturu založenou na lidských hodnotách

 

 

INVESTICE DO FRANCHISY

 

Počáteční poplatky za franšízovou licenci jsou pro prvních 14 partnerů jsou zrušeny. Pro ostatní je výše poplatku vstupní licence 285 000 Kč.

 



Příležitost pro prvních 14 partnerů

V České republice společnost Duna House připravila pro prvních 14 franšízových partnerů nadstandardní podmínky, a to včetně zrušení franšízového poplatku, který je běžně ve výši 285 000 Kč.

Výrazně tak touto nabídkou snižuje počáteční náklady pro vstup na realitní trh a podnikání na něm. V podstatě jediným nákladem pro nové franšízanty je tak pouze vybavení a provoz vlastní kanceláře, které jsou v kontextu celkového finančního profitu kanceláře zanedbatelné.


 

V případě, že Vás franchisa DUNA HOUSE zaujala, neváhejte a kontaktujte nás:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace