Píší pro Vás…

Zakládáme si na tom, abychom čtenářům poskytovali objektivní a hlavně užitečné informace. Našeho cíle dosahujeme hlavně díky exkluzivní spolupráci s uznávanými odborníky na podnikání a franchising“

Díky za Vaši přízeň – tým portálu Top Franchising.cz

Velmi vážíme toho, že našemu portálu věnují nemalou podporu a péči věhlasní experti na franchising a podnikání, kteří ochotně vytváří autorské texty a předávají své cenné vědomosti Vám, našim čtenářům.

Jedná se odborníky na slovo vzaté, kteří jsou franchisingovými ikonami nejen v ČR, ale i v zahraničí. Každý z nich působí jiným směrem a dotýká se různých oblastí tohoto, u nás stále oblíbenějšího, systému podnikání. Tito experti se věnují franchisingu oborově, avšak každý jinak.

A právě díky tomu náš informační portál Top Franchising.cz poskytuje širokospektrální pohled na podnikání a franchising v ČR i v zahraničí – publikujeme články na různorodá témata, která nejsou zkreslená subjektivním názorem jediného redaktora, nýbrž se zde prolínají odlišné pohledy expertů na různé strany franchisingového podnikání u nás i ve světě.

 

Jaroslav Malý

Jaroslav Malý

Zakladatel a majitel Top Franchisingu. Najít v dnešní době díru na trhu je nadlidský výkon. Ale začít podnikat a mít k dispozici ověřenou a funkční značku, je snadnější než si myslíte. Jako mladý podnikatel jsem založil firmu a vybudoval ji od základů sám. V té době jsem ale neměl dostatek zkušeností. Než začala firma profitovat, trvalo to poměrně dlouho a každá chyba nebo neznalost byla pro mne drahá. Ač jsem měl k dispozici skvělý produkt, nalézt způsob jak jej úspěšně prodávat bylo velmi složité. Taková cesta je náročná jak časově, finančně, tak i strategicky. Skloubení toho všeho mne stálo několik let času, námahy a tvrdé dřiny. Opakem tradičního podnikání je franchisa. S ní získáte vše v jednom uceleném balíku. Vše vymyšlené, s danými pravidly a hlavně dostanete možnost podnikat pod funkční, známou a zaběhnutou značkou. Založil jsem proto portál Top Franchising, kde o franchisách a podnikání získáte mnoho informací od opravdových profesionálů a odborníků na slovo vzatých.číst dále »
Ing. Magda Malá

Ing. Magda Malá

Šéfredaktorka a spoluzakladatelka portálu TOP Franchising .cz, který přináší informace pro podnikatele se zájmem o franchising a franchisové podnikání v ČR. Již během studií na Ekonomické fakultě Vysoké školy školy báňské, kde vystudovala obor Marketing a obchod, se Magda Malá věnovala marketingu velmi aktivně. Pracovala na různých marketingových projektech, studiích i marketingových výzkumech. Ihned po ukončení studia nastoupila na pozici marketingové specialistky do bankovního sektoru, konkrétně do Komerční banky. Později, během mateřské dovolené, aktivně vedla marketingovou komunikaci v rodinné stavební firmě. Nyní se Magda věnuje marketingu ve franchisingu. Spolu s manželem založili portál o franchisingu a podnikání, kde Magda uplatňuje své dosavadní zkušenosti a dodává portálu nejen obsahovou náplň a tvář, ale také dynamiku sobě vlastní. Jsem šťastná, že mohu dělat práci, která mne opravdu naplňuje. Práce na portálu TOP Franchising.cz mne posouvá dál. Mám možnost učit se novým věcem, setkávat se s velmi zajímavými lidmi, poslouchat jejich osudy, klikaté cesty, které je vedly k podnikání a pak jejich osudy mohu předávat dál a tak motivovat lidi, kteří cesty k vlastní firmě teprve hledají nebo se k ní odhodlávají. Dosti velké procento pracující populace má touhu vymanit ze zaměstnaneckého poměru a začít podnikat na vlastní pěst, proto jsem ráda, že mohu zprostředkovaně dodávat lidem odvahu, motivaci a také je seznamovat s nejrůznějšími podnikatelskými příležitostmi. To mě na této práci skutečně baví - možná také proto, že onu klikatou cestu k nalezení vhodné podnikatelské příležitosti jsem také sama absolvovala... :-)číst dále »
Pavel Řehulka

Pavel Řehulka

Pavel Řehulka říká, že pomáhá firmám zvyšovat prodej prostřednictvím postupů, které "stojí minimum a přinášejí maximum". Jeho nápady, rady a doporučení pro zvýšení prodeje používá každá osmá významná česká firma a řídí se jimi cca 43.000 pracovníků po celé ČR. Je aktivním podnikatelem (a zná tedy prodejní praxi a starosti českých firem z první ruky) a majitelem specializované realitní kanceláře, která lidem pomáhá investovat do nemovitostí. A na internetu poskytuje doporučení a pomůcky pro zvýšení prodeje prostřednictvím své stránky www.JakZvysitProdej.cz Nápady a zkušenosti, které svým klientům předává, nejsou tedy akademickou teorií, ale praktickými zkušenostmi ze svého vlastního podnikání, mnohaleté poradenské praxe, zkušenosti ze zahraničí a … zejména … ze zavádění a praktického využívání těchto metod v desítkách firem po celé ČR a v zahraničí. Pavel Řehulka je absolventem australské Murdoch University se zaměřením na marketing a management, absolvoval postgraduální studium na Vysoké škole ekonomické v Praze, je držitelem právnického titulu Master of Laws (LL.M.) uděleným britskou Nottingham Trent University, vyhrál cenu australského Institute of Management a je držitelem britského Certifikátu pro trénink manažerů. Je spoluautorem knihy „10 zlatých pravidel péče o zákazníka“, kterou dnes využívá pro zdokonalování svých pracovníků přes 4.000 firem. Je soudním znalcem pro oceňování firem. A je autorem různých publikací, audioprogramů, výcvikových návodů, kontrolních checklistů a dalších pomůcek, jejichž cílem je zvýšit prodej a zisk.číst dále »
Ing. Jiří Krajča

Ing. Jiří Krajča

Jiří Krajča je absolventem Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Absolvoval zahraniční stáže na univerzitách Renes ve Francii a Univerzita Aristotelu v řecké Soluni. Dlouholeté praktické zkušenosti získával v top managementu obchodních firem. Od roku 1996 se podílel na krizovém řízení a restrukturalizaci řady firem. Franchisingu se hlouběji věnuje od roku 1999. Jiří Krajča působí jako konzultant a poradce ve franchisingu a při budování franchisových konceptů. Ve své poradenské a konzultační činnosti úzce spolupracuje s poradenskou a vzdělávací firmou Franchise and Retail Academy, Praha. V roce 2000 byl jedním s iniciátorů obnovení činnosti České asociace franchisingu, ve správní radě ČAF pracoval v letech 2001 až 2006. Společně s poradenskou kanceláří Jiřího Lošťáka a ČAF organizuje „Školu franchisingu“.číst dále »
Ing. Ales Tulpa

Ing. Ales Tulpa

Aleš Tulpa je zakladatelem poradenské společnosti AVEX systems s.r.o. . Know-how a znalosti společnosti AVEX systems jsou získány více než 20-letými praktickými zkušenostmi v oblasti mezinárodního franchisingu a činností ve vrcholovém managementu mezinárodně působících společností. Ing. Aleš Tulpa působil jako generální ředitel několika velkých nadnárodních společností, jako například OBI Česká republika, Polsko, Maďarsko, QUELLE ČR, Lasselsberger Rakousko - ČR, aj. Od roku 2001 je členem ČAF – České asociace franchisingu. V letech 2001-2005 působil i jako její prezident, v dalších letech jako člen nebo předseda Dozorčí rady ČAF. Ve spolupráci s německým koncernem BayWa, Mnichov, vyvinul Ing. Aleš Tulpa vlastní franchisový systém AVEX BAUMARKT – koncept menších hobbymarketů pro středně velká města v ČR a na Slovensku, který byl prodán významné společnosti v ČR, která tento koncept dále na českém trhu pod jiným názvem úspěšně realizuje. Číst celý profil společnosti AVEX systems s.r.o. .číst dále »