Příležitost k franšízovému podnikání – jak pro majitele uzenářství, tak i pro lidi bez zkušeností v oboru!

 

Síť prodejen Uzenářství Chodura se snaží nejen rozšiřovat svoji nabídku, ale také přinášet svým zákazníkům produkty, které jsou v souladu s trendy dnešní doby. Podle franšízové manažerky konceptu, Hany Zapletalové, je zákaznický postoj „na kvalitě tolik nezáleží, jenom když to moc nestojí“ již na ústupu a populace již začíná obracet svou pozornost více na kvalitu! Zákazník si je dnes již ochoten za kvalitní suroviny a jejich zpracování připlatit, proto je vlastní výroba mateřského dodavatele Uzenářství Chodura, tedy Beskydských uzenin, a.s. orientována výhradně na kvalitu. Nabízejí produkty s vysokým obsahem masa, bez přidaných konzervantů a lepku, bez nichž se levné uzeniny neobejdou. Dnešní spotřebitel si již pečlivěji vybírá a raději si koupí menší množství kvalitního produktu – tak zájem o poctivé uzeniny roste i mezi běžnými spotřebiteli.

„My v Uzenářství Chodura neustále pracujeme na tom, aby naše výrobky byly především kvalitní. Našim zákazníkům se proto snažíme nabídnout širokou škálu masných a uzenářských produktů té nejvyšší kvality, které výhradně pro náš koncept vyrábí a dodává mateřská společnost Beskydské uzeniny a také pár ověřených smluvních partnerů. Kvalitu si velmi pečlivě hlídáme a je pro nás alfou i omegou! Naši nabídku také přizpůsobujeme např. sezónní poptávce. Aktuálně již připravujeme nabídku na Velikonoce. Je za tím pochopitelně spousta práce, která však stojí za to,“ popisuje filozofii značky franšízová manažerka.

 

Uzenářství Chodura však nehodlá rozšiřovat jenom svou nabídku produktů, ale také franšízantskou základnu téměř po celé ČR

 

Které lokality má aktuálně v hledáčku?

 

Naším cílem je téměř celé území ČR, vyjma jižních a západních Čech, kdy tyto lokality jsou mimo naše logistické trasy. Na našich logistických trasách jsme schopni dodávat našim franšízantům vždy čerstvé zboží, a to minimálně třikrát týdně. Nemáme vybraná konkrétní místa či města. Na základě našich zkušeností však víme, že nejlepší místa pro rozvoj provozen jsou u obchodních center nebo obchodních prostor u hypermarketů. Tato místa jsou pro zákazníky dobře dostupná a jsou obvykle umístěna na frekventovaných místech,“ vysvětluje Hana Zapletalová postup pro vhodnost výběru lokality umístění prodejny.

 

A jaký zájemce o podnikání s franšízou Uzenářství Chodura je ten pravý? Musí splňovat  nějaké speciální požadavky?

„Žádné speciální požadavky na franšízanta nemáme. Hlavní je pro nás zaujetí pro práci. Také chceme, aby se franšízant svému podnikání věnoval osobně. Ale to pozná i on sám, že je to nutné. Když se franšízant své provozovně věnuje a přináší do podnikání nové nápady, tak se franšíze daří.“

 

Hlavní je nadšení a zapálení pro práci. Se vším ostatním franšízantům centrála ráda poradí a pomůže!

 

Říkáte, že žádné speciální požadavky nemáte, není však přece jen pro franšízu Uzenářství Chodura lepší znalost oboru?

„Znalost oboru opravdu nutná není. Velkou výhodou pro franšízanta může být spíše znalost podnikání a ekonomiky. Ale není to nezbytná podmínka. Naše franšízanty nejen vše naučíme, ale také jim pomůže s vybudováním prodejny ve stylu i filozofii franšízy Uzenářství Chodura.“

 

„V našich řadách rádi přivítáme nováčky, kterým pomůžeme nejen v začátcích jejich podnikání, ale  i ty, kteří už svoji prodejnu mají a rádi by se připojili k silné značce,“  vyzývá ke spolupráci s Uzenářstvím Chodura Hana Zapletalová 

 

A proč by se měli chtít majitelé uzenářských prodejen přidat právě k franšíze Uzenářství Chodura?

„Legislativa a normy na hygienu jsou v potravinářství velmi přísné. Pokud bude prodejce součástí naší sítě, získá naši podporu, know-how i postupy. S naší pomocí se pak může vyhnout nepříjemnostem a případným pokutám. Našim franšízantům také poskytujeme dodávky z našeho sortimentu a sortimentu našich smluvních partnerů. Společnost Uzenářství Chodura nabízí nejen podporu a zavedený sortiment, ale navíc možnost podnikat pod značkou se stoletou tradicí.“

 

Společnost Uzenářství  Chodura se nesnaží rozšířit pouze své pole působnosti v oblasti franšízingu, ale prosazuje se také v jiných oblastech.

Majitel konceptu, Petr Chodura, byl osloven projektantem, který se podílel na zvelebování zázemí v areálu Fakultní nemocnice Ostrava s žádostí o znovuobnovení samoobsluhy nabízející kompletní sortiment zboží tj. potraviny, tiskoviny, hygienické potřeby atd. v areálu hlavní nemonice Moravskoslezského kraje. Tato samoobsluha byla po rozsáhlých stavebních úpravách prostor otevřena koncem roku 2017. „Byla to pro nás nová a velká výzva, ale jak se říká, kdo se bojí, nesmí do lesa,“ doplňuje k aktivitám Uzenářství Chodura franšízová manažerka. Možná se jim tímto odvážným krokem otevírá nová cesta, nový směr, kdo ví…

 

Franšíza Uzenářství Chodura nabízí možnost podnikat v oboru, který není po stránce legislativy a předpisů žádná hračka. Jako franšízor však své franšízanty hodlá podporovat v jejich nelehkém podnikání.

 

Věřte, že s konceptem  Uzenářství Chodura nebudete na své podnikání sami!

 

Pokud se začít podnikat teprve chystáte nebo jste majitelem prodejny s uzeninami a toužíte po změně v podobě zázemí silného a stabilního partnera, tak právě pro Vás může být vstup do franšízy Uzenářství Chodura správným krokem!

 

Neváhejte proto a kontakujte nás:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!