Franšíze propagující zdravý životní styl NATURHOUSE se v posledních letech daří. V Česku si klade za letošní cíl otevřít 100. pobočku!
S blížícím se létem mnoho žen i mužů, bez ohledu na věk, přemýšlí, jak se snadno a rychle dopracovat k ideální postavě do plavek nebo alespoň touží shodit nějaké to přebytečné kilo, než definitivně odhodíme vše skrývající kabáty.
Filozofie „hubnoucího“ franchisového konceptu Naturhouse však není postavena na sezonním, ani zázračném hubnutí bez vlastního přičinění, nýbrž stojí na dlouhodobých pilířích „naučit klienty jinému, zdravějšímu životnímu stylu“, čímž své klienty vede k trvalému zhubnutí!
O tom, že se nejedná o žádný výmysl, svědčí jednak fakt, že tato společnost ve světě úspěšně působí již 25 let, ale hlavě je toho důkazem celá řada spokojených, štíhlých zákazníků, kteří díky Naturhouse nosí často i o desítky kil menší zátěž a znovu objevují zapomenutou radost z „lehčího bytí“, jež mnohým z nich otevřelo nové životní možnosti. Příběh jedné z klientek si můžete přečíst ZDE.
V Česku se franchisovému konceptu Naturhouse velmi dobře daří, v řadách franchisantů se nezřídka objevují jejich bývalí klienti
„Máme klienty, kteří jsou konceptem Naturhouse nadšeni natolik, že se rozhodli, po své osobní zkušenosti, pomáhat k ideální postavě dalším lidem, kteří svádí věčný boj se svými nadbytečnými kilogramy a stali se sami výživovými poradci, franchisanty Naturhouse. Díky tomu, že jsou sami živoucím důkazem toho, že naše postupy jsou skutečně funkční a mají dlouhodobý efekt, jde těmto lidem jejich franchisové podnikání hezky od ruky.“ Popisuje jednu z možností, jak získávají nové franchisanty majitel master-franchisové licence, Jan Gonda, pod jehož vedením v posledních letech franchisa Naturhouse v Česku nabývá úctyhodných rozměrů a s počtem poboček se blíží hranici 100 poboček.
Patříte i vy ke spokojeným klientům Naturhouse? Chcete pomáhat dalším lidem dosáhnout takových výsledků, jakých jste dosáhli vy?
Nebo Vás pouze zajímá zdravý životní styl a chcete se podělit o své zkušenostmi s ostatními?
Jak již bylo řečeno, Naturhouse působí celosvětově již 25 let. V České republice Naturnouse působí od roku 2008 a v tuto chvíli má otevřeno již 90 poboček, z toho 13 vlastních a 77 franchisových. Otevření dalších 5 plánuje Naturhouse na jaro tohoto roku!
Během tohoto roku chce Naturhouse dosáhnout hranice 100 poboček!
Měst, kde si můžete pobočku Naturhouse otevřít je ještě dost, ale není radno váhat!
Chcete se přidat k řadě spokojených franchisantů i vy? Naturhouse plánuje otevřít řadu nových poboček. Jedná se například o města Havlíčkův Brod, Žďár nad Sázavou, Karviná, Šumperk, Svitavy, Valašské Meziříčí, Vsetín, Pelhřimov, Dvůr Králové nad Labem a řadu dalších měst, jejichž kompletní výčet naleznete na http://www.franchising-naturhouse.cz/volne-lokality.
Nebo nechcete budovat vše od nuly a raději byste převzali již zaběhnutou pobočku?
I tuto možnost vám Naturhouse nabízí!
Naturhouse plánuje přeprodej již plně fungujících poboček se zkušeným a stabilním personálem. Jedná se o pobočky ve městech Zlín, Karlovy Vary, Břeclav, Kyjov, Chrudim.
Cílem franchisy Naturhouse je nejen rozšiřování poboček, ale i zachování vysoké kvality poskytovaných služeb
I přesto, že síť Naturhouse stále roste a stává se již poměrně velkou, je snahou jejích zakladatelů udržovat co nejvyšší kvalitu poskytovaných služeb.
„Je nezbytné se soustředit na sebemenší detaily, protože i když se mohou zdát zanedbatelné, jednotlivé detaily pak tvoří celek. Z tohoto důvodu jsme také rozšířili tým hlavních výživových poradkyň a tým manažerů, kteří se pak starají o správný chod poboček jak po terapeutické stránce, tak také po stránce manažerské a dohlížejí na dodržování jednotných vizuálních prvků a materiálů,“ dodává majitel Master franchisové licence pan Gonda.
Naturhouse představuje osvědčenou značku podloženou stovkami referencí zákazníků
Důležitou součástí propagace značky Naturhouse je především výkonnostní marketing
Jeho součásti jsou responzivní webové stránky, kampaně v on-line prostředí a na sociáních sítích, affiliate program a aktivní marketing v okolí pobočky. Na budování značky a zvyšování jejího povědomí se společnosti Naturhouse osvědčily také pořady v televizi a PR aktivity v lifestylových médiích.
Jakou marketingovou podporu poskytuje Naturhouse svým franchisantům?
Jak Naturhouse podporuje své franchisanty v jejich podnikání?
„V dnešní době, kdy většina lidí má přístup k internetu a aktivně zde vyhledává vše možné včetně různých rad na hubnutí, tak dominantním kanálem s přísunem nových klientů se stalo on-line prostředí,“ říká pan Gonda.
Na podpoře značky spolupracují franchisanti s centrálním marketingovým oddělením. Každý franchisant před zahájením provozu své pobočky dostane manuál na osvědčené fungující tipy na regionální marketing, který nestojí mnoho a přesto je výkonný.
Nejen pomocí manuálu, ale i prostřednictvím každoročních školení získávají franchisanti marketingové zkušenosti
Každý rok probíhají školení nových i již zavedených franchisantů v oblasti marketingu a také se fantasticky osvědčilo, když si na jarním workshopu franchisanti navzájem vyměňují své zkušenosti s marketingem ve své lokalitě.
Značka Naturhouse se objevila také v televizi a zazářila
Koncept Naturhouse jste mohli vidět v pořadu Rady ptáka Loskutáka a také ve Snídani s Novou. Na oba pořady byly velice kladné ohlasy, jak ze strany klientů, tak také franchisantů. Televizní propagace značku Naturhouse pomohla zviditelnit a dostat do povědomí širší veřejnosti, což pomohlo mnoha franchisantům v různých koutech republiky k získání nových klientů a současně k posílení důvěryhodnosti konceptu.
A jaký je důvod toho, že si franchisanti vybírají mezi několika konkurenčními koncepty a mnoha dalšími franchisovými příležitostmi právě Naturhouse?
„Naše podnikání je o nadstandardním výdělku s přidanou hodnotou v podobě zkvalitňování života klientů. Klienti nejen hubnou, ale oni se přímo mění před očima, roste jim sebevědomí, zlepšuje se jim zdravotní stav a vy je na této cestě doprovázíte. Další výhodou je nízká investice, zajímavá ziskovost a rychlost návratnosti investice, propracované know-how, maximální pomoc z centrály, celoživotní vzdělávání,“ prozrazuje kouzlo úspěchu značky Naturhouse pan Gonda.
Výše investice na zřízení pobočky Naturhouse na malém městě včetně prvního závozu zboží a finanční rezervy na první měsíce podnikání začíná na 250.000 Kč.
No řekněte sami, není právě toto Vaše příležitost?!
Pokud Vás franchisa Naturhouse zaujala a chcete se dozvědět více, podívejte na další články o této franchise nebo navštivte přímo webové stránky společnosti Naturhouse http://www.franchising-naturhouse.cz nebo www.naturhouse-cz.cz
Případně nám napište:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.
Sledujte náš KATALOG franchis, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisy, NEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!