Investice do vzdělání, se říká, že bývá tou nejlepší v životě… Jestli vás nebo vaše známé zajímá franchisové podnikání, kurz Školy franchisingu je právě pro vás či vaše blízké skvělou investicí s velkým přínosem. Nyní můžete využít příležitosti a koupit kurz jako prima dárek na příští rok!

 

 

Česká asociace franchisingu, Franchise & Retail Academy a poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka připravují otevření dalšího ročníku úspěšného projektu

 

ŠKOLA FRANCHISINGU 2019

 

s mottem:

„Vytvořte si vlastní franchisový koncept nebo zdokonalte svůj stávající.“ 

či

„Proškolte své franchisové managery nebo se staňte poradci sami sobě…“

 

…představuje soubor 8 jednodenních přednáškových bloků se spoustou užitečných informací z oboru franchisingu.

 

Odborné bloky:

1. Franchisový systém a jak ho vytvořit

  • franchisový balík
  • financování franchisového konceptu
  • franchisové poplatky
  • kritické faktory rozvoje franchisového systému
  • význam franchisingu
  • typické a atypické franchisové systémy
  • úkoly a struktura franchisové centrály
  • franchising jako odbytový a organizační systém
  • význam franchisingu pro trh

2. Franchisová smlouva a právo ve franchisingu

  • základy franchisového práva
  • právní úprava franchisingu v České republice
  • relevantní ustanovení Občanského zákoníku
  • právní ujednání před podpisem franchisové smlouvy
  • franchisingová smlouva
  • na co si dát pozor při uzavření franchisingové smlouvy
  • ochrana hospodářské soutěže a franchising
  • smluvní dokumentace franchisingového konceptu
  • právní ustanovení EU a kartelové právo
  • právo duševního vlastnictví
  • právo hospodářské soutěže
  • ochrana osobních údajů
  • praktické příklady řešení konfliktů mezi franchisantem a franchisorem

3. Manuály – základ franchisového konceptu

  • požadavky na franchisový manuál
  • členění dokumentace franchisového konceptu
  • forma dokumentace franchisového konceptu
  • sestavení a tvorba franchisové dokumentace
  • úkoly managementu
  • ukázky franchisové dokumentace
  • příklady z praxe
  • důležité zdroje informací pro franchising
  • literatura
  • instituce
  • benchmarking

4. Jak udržet funkční franchisový sytém – nástroje a postupy controlling

  • controlling jako základ péče o franchisanta
  • základní ekonomické ukazatele franchisového konceptu
  • management a informace
  • základní účetní výkazy ve franchisovém konceptu
  • pohledávky a závazky
  • účetní závěrka ve franchisovém konceptu

5. Marketingový plán franchisového konceptu

  • marketingový plán – základní stavební kámen franchisového konceptu
  • analýza situace, stavu, cílových skupin, metody a zdroje:
    • kam míříme? (co očekáváme, jaká je naše mise, proč máme právo uspět)
    • jak se tam dostaneme (strategie, SMART kroky, termíny, odpovědnost)
  • pravidla lokálního PR a reklamy ve franchisingu (lokální = jasné vymezení okruhu zásahu a výskyt cílové skupiny v něm)
  • rozpočet pro marketing franchisového konceptu
  • jasně vymezená osobní odpovědnost za marketing ve franchisovém konceptu
  • marketing franchisového konceptu – případová studie
  • využití franchisových portálů – případová studie portálu

6. Jak vyhledávat franchisanty

  • Optimální franchisant
  • Časová harmonogram a organizace při akvizici příjemců franchisy
  • Partnerský dotazník
  • Dotazník pro franchisingu
  • Oslovení neznámého kandidáta pro franchisingu
  • Rozhovory s kandidáty na příjemce franchisy
  • Zpracování kontaktu
  • Osoby spolurozhodující s potencionálním franchisantem
  • Lokality příjemců franchisy
  • Pilotní provoz
  • Financování franchisového konceptu
  • Informační systém franchisového konceptu
  • Interní komunikace ve franchisovém podniku

7. Ochrana know-how franchisového konceptu, externí komunikace a PR

  • GDPR ve franchisovém podniku
  • Franchisový manuál pro GDPR
  • Jak ochránit know-how franchisového podniku
  • Krizová komunikace – kdy začíná, s kým je vedena – od zákazníka, přes sociální sítě až po tradiční média.
  • Jak reagovat, odpovídat, formulovat.
  • Ústní i písemné reakce na dotazy novinářů
  • Praktické cvičení: tisková konference
  • Praktické cvičení: písemná příprava stanoviska ke kritické situaci
  • Individuální vyhodnocení samostatných cvičení

8. Faktory úspěchu ve franchisovém systému

  • Plánování ve franchisovém konceptu
  • interní komunikace
  • význam a důležitost značky konceptu
  • corporate identity (Grafický manuál)
  • informační systém franchisového konceptu
  • školení ve franchisingu
  • zkouška a hodnocení samostatné práce

 

On-line přihláška a více informací na www.franchising-academy.cz/skola-franchisingu

Uzávěrka přihlášek je 7.2.2019.

Cena celé školy je 59.000 Kč bez DPH. Po přihlášení vám bude vystavena zálohová faktura.
Počet míst je omezen! Po dohodě s pořadateli je možné rozloženi platby.

Pokud se přihlásíte a zaplatíte do 31. prosince 2018, získáváte slevu 8 000 Kč.
Cena po slevě je 51 000 Kč bez DPH. Členové ČAF získají slevu 10 %.

Celá škola bude probíhat formou osmi jednodenních bloků, probíhajících vždy ve čtvrtek v prostorech Image Office, Krakovská 9, Praha 1.

Organizátor:

Franchise & Retail Academy, Ing. Jiří Krajča – Project Manager, Lhotská 2202, 193 00 Praha 9, tel.: +420 603 203 828, e-mail: info@franchising-academy.cz, www.franchising-academy.cz.
Poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka: www.lostak.cz.
Organizátor si vyhrazuje právo na změny v programu.

Škola franchisingu získala cenu ČAF za podporu a rozvoj franchisingu