Investice do vzdělání, se říká, že bývá tou nejlepší v životě… Jestli vás nebo vaše známé zajímá franchisové podnikání, kurz Školy franchisingu je právě pro vás či vaše blízké skvělou investicí s velkým přínosem. Nyní můžete využít příležitosti a koupit kurz jako prima dárek na příští rok!
Česká asociace franchisingu, Franchise & Retail Academy a poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka připravují otevření dalšího ročníku úspěšného projektu
ŠKOLA FRANCHISINGU 2019
s mottem:
„Vytvořte si vlastní franchisový koncept nebo zdokonalte svůj stávající.“
či
„Proškolte své franchisové managery nebo se staňte poradci sami sobě…“
…představuje soubor 8 jednodenních přednáškových bloků se spoustou užitečných informací z oboru franchisingu.
Odborné bloky:
1. Franchisový systém a jak ho vytvořit
- franchisový balík
- financování franchisového konceptu
- franchisové poplatky
- kritické faktory rozvoje franchisového systému
- význam franchisingu
- typické a atypické franchisové systémy
- úkoly a struktura franchisové centrály
- franchising jako odbytový a organizační systém
- význam franchisingu pro trh
2. Franchisová smlouva a právo ve franchisingu
- základy franchisového práva
- právní úprava franchisingu v České republice
- relevantní ustanovení Občanského zákoníku
- právní ujednání před podpisem franchisové smlouvy
- franchisingová smlouva
- na co si dát pozor při uzavření franchisingové smlouvy
- ochrana hospodářské soutěže a franchising
- smluvní dokumentace franchisingového konceptu
- právní ustanovení EU a kartelové právo
- právo duševního vlastnictví
- právo hospodářské soutěže
- ochrana osobních údajů
- praktické příklady řešení konfliktů mezi franchisantem a franchisorem
3. Manuály – základ franchisového konceptu
- požadavky na franchisový manuál
- členění dokumentace franchisového konceptu
- forma dokumentace franchisového konceptu
- sestavení a tvorba franchisové dokumentace
- úkoly managementu
- ukázky franchisové dokumentace
- příklady z praxe
- důležité zdroje informací pro franchising
- literatura
- instituce
- benchmarking
4. Jak udržet funkční franchisový sytém – nástroje a postupy controlling
- controlling jako základ péče o franchisanta
- základní ekonomické ukazatele franchisového konceptu
- management a informace
- základní účetní výkazy ve franchisovém konceptu
- pohledávky a závazky
- účetní závěrka ve franchisovém konceptu
5. Marketingový plán franchisového konceptu
- marketingový plán – základní stavební kámen franchisového konceptu
- analýza situace, stavu, cílových skupin, metody a zdroje:
- kam míříme? (co očekáváme, jaká je naše mise, proč máme právo uspět)
- jak se tam dostaneme (strategie, SMART kroky, termíny, odpovědnost)
- pravidla lokálního PR a reklamy ve franchisingu (lokální = jasné vymezení okruhu zásahu a výskyt cílové skupiny v něm)
- rozpočet pro marketing franchisového konceptu
- jasně vymezená osobní odpovědnost za marketing ve franchisovém konceptu
- marketing franchisového konceptu – případová studie
- využití franchisových portálů – případová studie portálu
6. Jak vyhledávat franchisanty
- Optimální franchisant
- Časová harmonogram a organizace při akvizici příjemců franchisy
- Partnerský dotazník
- Dotazník pro franchisingu
- Oslovení neznámého kandidáta pro franchisingu
- Rozhovory s kandidáty na příjemce franchisy
- Zpracování kontaktu
- Osoby spolurozhodující s potencionálním franchisantem
- Lokality příjemců franchisy
- Pilotní provoz
- Financování franchisového konceptu
- Informační systém franchisového konceptu
- Interní komunikace ve franchisovém podniku
7. Ochrana know-how franchisového konceptu, externí komunikace a PR
- GDPR ve franchisovém podniku
- Franchisový manuál pro GDPR
- Jak ochránit know-how franchisového podniku
- Krizová komunikace – kdy začíná, s kým je vedena – od zákazníka, přes sociální sítě až po tradiční média.
- Jak reagovat, odpovídat, formulovat.
- Ústní i písemné reakce na dotazy novinářů
- Praktické cvičení: tisková konference
- Praktické cvičení: písemná příprava stanoviska ke kritické situaci
- Individuální vyhodnocení samostatných cvičení
8. Faktory úspěchu ve franchisovém systému
- Plánování ve franchisovém konceptu
- interní komunikace
- význam a důležitost značky konceptu
- corporate identity (Grafický manuál)
- informační systém franchisového konceptu
- školení ve franchisingu
- zkouška a hodnocení samostatné práce
On-line přihláška a více informací na www.franchising-academy.cz/skola-franchisingu
Uzávěrka přihlášek je 7.2.2019.
Cena celé školy je 59.000 Kč bez DPH. Po přihlášení vám bude vystavena zálohová faktura.
Počet míst je omezen! Po dohodě s pořadateli je možné rozloženi platby.Pokud se přihlásíte a zaplatíte do 31. prosince 2018, získáváte slevu 8 000 Kč.
Cena po slevě je 51 000 Kč bez DPH. Členové ČAF získají slevu 10 %.Celá škola bude probíhat formou osmi jednodenních bloků, probíhajících vždy ve čtvrtek v prostorech Image Office, Krakovská 9, Praha 1.
Organizátor:
Franchise & Retail Academy, Ing. Jiří Krajča – Project Manager, Lhotská 2202, 193 00 Praha 9, tel.: +420 603 203 828, e-mail: info@franchising-academy.cz, www.franchising-academy.cz.
Poradenská kancelář RNDr. Jiřího Lošťáka: www.lostak.cz.
Organizátor si vyhrazuje právo na změny v programu.
Škola franchisingu získala cenu ČAF za podporu a rozvoj franchisingu