Už na dvaceti šesti místech po celé republice můžete navštívit OK POINTy, pobočky, kde lze najednou vyřešit finanční, bankovní i realitní služby. Obchodní místa vznikají ve spolupráci finančně-poradenské společnosti Broker Consulting a retailové banky mBank.

 

Celkovým cílem Broker Consulting je zprovoznit 70 OK POINTů po celé České republice

V první polovině roku 2018 se předpokládá dosažení rovné padesátky poboček OK POINT

 

V současné době je otevřeno 26 OK POINTů, zhruba dalších osm obchodních míst plánuje Broker Consulting otevřít  ještě do konce letošního roku. Dalších minimálně dvanáct franšíz OK POINT zamýšlí společnost uvést do provozu v prvním pololetí roku 2018.


 .

Říjen se pro pobočky OK POINT stal rekordním měsícem

 

V rámci strategického partnerství finančně-poradenské společnosti Broker Consulting a retailové banky mBank bylo otevřeno celkem pět OK POINTů

Jubilejní dvacátá pobočka byla otevřena ve Vrchlabí

Společný projekt společnosti Broker Consulting a retailové banky mBank oslavil v říjnu své jubileum otevřením dvacáté pobočky OK POINT. Tato pobočka se nachází ve Vrchlabí a v jejím čele stojí franšízantka Eva Burešová, senior manažerka Broker Consulting.

Třináctitisícové městečko na úpatí našich největších hor se tak dostalo na seznam měst, kde obyvatelé mají na jedné pobočce možnost vyřešit finanční, bankovní i realitní služby.

„Vyřízení takto široké agendy na jednom místě přináší pro klienty jednak časovou úsporu, ale zejména komplexní řešení. Díky tomu se může stát volbou číslo jedna pro většinu rodin, malých podniků i jednotlivců v okolí. A já věřím, že tomu tak bude,“ říká franšízantka Eva Burešová.

Další pobočky OK POINT vznikaly v Praze, kde jsou aktuálně již na pěti místech

V Praze je v provozu již pět OK POINTů, které se nacházejí v Klimentské ulici v Praze 1, Vinohradské ulici na Praze 3, v areálu Brumlovka na Praze 4, OC Luka Living v Praze 5 a na Letenském náměstí na Praze 7.

„Vzhledem k velikosti hlavního města je logické, že zde máme nejhustší síť OK POINTů. S expanzí zdaleka nekončíme, v dohledné době k otevření připravujeme šest nových poboček. A kapacitu máme na další,“ říká k expanzi v Praze Radim Štantejský, projektový manažer franšízového konceptu OK POINT.

Expanze OK POINTů v Praze stále ještě nekončí.

Přidejte se i Vy k franšízovému konceptu, který má budoucnost!



Úspěch konceptu OK POINTů je postaven na třech hlavních pilířích:

*strategické spolupráci s mBank,

která byla letos v březnu rozšířena o vkladomaty, kterými je vybaven každý OK POINT

*kvalitních lokalitách, v nichž jsou pobočky umístěné,

což se několikrát potvrdilo – podařilo se najít několik prémiových prostor ve vybraných městech, především v místech, kde v minulosti byly banky a která jsou klienti dlouhodobě zvyklí navštěvovat

* osobách jednotlivých provozovatelů,

kteří jsou stěžejním faktorem celého konceptu.

Radim Štantejský k tomu dodává: „Zpětně můžeme říci, že důraz kladený na jednotlivé provozovatele se nám vyplatil na 200 procent. Provozovatel je totiž ten, který motivuje, vede a řídí zaměstnance a spolupracovníky, je pro ně oporou i rádcem. Právě takovéto lídry na našich OK POINTech najdete.“



.

Jaké jsou další plány Broker Consulting prozradil Radim Štantejský, projektový manažer franšízového konceptu OK POINT

Dosavadní proces rozšiřování OK POINTů byl nastaven tak, že na počátku stál franšízant, který představoval projekt, a teprve poté se hledala lokalita.

Volba strategie: Je lepší hledat vhodnou lokalitu pro franchisanta nebo franchisanta pro lokalitu?

„Odpověď na tuto otázku pro OK POINTy právě  nyní zjišťujeme: od října se rozhodli otestovat další způsob oslovení franšízantů. Máme dvě místa se skvělou lokalitou v centru Příbrami a Českých Budějovic, pro které sháníme franšízanty. Tím, že už je známo místo, se celý postup zprovoznění franšízy velmi urychlí, neboť provozovatel už nebude muset hledat lokalitu. Pokud se nám tento postup osvědčí, budeme ho aplikovat i v dalších případech,“ vysvětluje k plánům expanze konceptu Radim Štantejský, projektový manažer franšízového konceptu OK POINT.

Jaký je poměr „domácích“ a nově příchozích franšízantů?

„Zhruba 60 ku 40 ve prospěch „domácích“,“ odkrývá skladbu franšízantů OK POINTů projektový manažer a těší se z rostoucího zájmu kandidátů zvenčí: „Vedle úspěšných manažerů z Broker Consulting nás mimořádně těší zájem ze strany kandidátů, kteří přicházejí z prostředí mimo naši společnost. Primárně se jedná o úspěšné podnikatele, kteří ve svém oboru dosáhli určitého bodu a hledají vhodný způsob další realizace a náš koncept se pro ně stává vysoce zajímavým. Vedle toho registrujeme mimořádný zájem ze strany vysoce postavených manažerů, kteří opouštějí velké korporace s motivací nastartovat vlastní podnikání, a franšíza ve finančních službách je pro ně jasnou volbou.“

Jednou z priorit Broker Consulting je přivádět do konceptu nové tváře z externího prostředí…

. .

Od března jsou OK POINTy vybaveny vkladovými bankomaty, což ocenili zejména klienti internetové mBanky. Jak se vám tento krok osvědčil?

„Zavedení vkladomatů pod naší správou, byla volba, která bez diskusí jasně potvrzuje naše očekávání. Fakt, že klienti mBank mohou realizovat svůj vklad tím nejjednodušším způsobem pouze na našich OK POINTech, způsobil ve většině případů dramatický nárůst vkladových transakcí, měsíčně jimi proteče pouze na vkladech více než 80 milionů korun. Pro provozovatele to pak jednoznačně znamená příliv nových klientů na obchodní místa.“

Bankomaty se staly nedílnou součástí konceptu a jedním z akvizičních nástrojů OK POINTů…

Do budoucna jsou plánovány další inovace a vylepšení funkcionalit, které OK POINTy z pohledu klienta posunou na špičku.

 



Koncept franšízových poboček OK POINT je místem, ve kterém mohou lidé sjednávat produkty a služby různých bank i pojišťoven a řešit realitní služby, aniž by museli navštěvovat několik různých filiálek. Jedná se o unikátní místo, jehož cílem je usnadnit klientům život a ulehčit jim orientaci v nepřeberném množství nabízených služeb.



Franšízový koncept OK POINT spojuje tři služby – finanční, bankovní a realitní

Díky tomu se může stát volbou číslo jedna pro většinu rodin, malých podniků i jednotlivců v okolí.

Jedním z hlavních znaků OK POINTů je jejich vybavení moderními technologiemi, které klientům výrazně napomáhá ke snadnější orientaci v nabízených produktech a službách.

Franšízant s podpisem licenční smlouvy získává od společnosti Broker Consulting kompletně vybavené obchodní místo včetně komplexního produktového portfolia.

 

Aktuálně hledá Broker Consulting vhodné franchisanty

pro hotové pobočky

ve městech Příbram a České Budějovice.

 

Proto neváhejte a přidejte se k tomu prověřenému a konkurenceschopnému projektu i Vy!


V případě zájmu o bližší informace, vyplňte kontaktní formulář a my se vám brzy ozveme:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!