Využijte svých zkušeností i kontaktů a postavte se do čela podnikatelského klubu Business for Breakfast. Díky BforB získáte mnoho dalších cenných obchodních vztahů a váš klub i současné podnikání bude vzkvétat.

 

Business for Breakfast (BforB) funguje v České republice od září 2009, což je nyní již 7 a půl roku. V začátcích však neměl tento koncept vůbec jednoduchou pozici.

 

Jak říká majitelka konceptu paní Zárychtová: „V době, kdy jsem začala koncept pravidelného setkávání s místními podnikateli s cílem získávání nových doporučení, rad, zkušeností a kontaktů na nové zákazníky, představovat českým podnikatelům, tak mi téměř nikdo nerozuměl. Pojem networking bylo taktéž cizí slovo.“

Dnes je networking hodně skloňovaný výraz. Ale i přesto, že už toto slovo téměř všichni znají, tak je networking teprve na startu svého plného používání.

Společnost Business for Breakfast však na tomto poli ušla obrovskou cestu.

Jak říká paní Zárychtová:

„Podařilo se nám kolem sebe vytvořit hodně početnou komunitu podnikatelů (téměř 600 členů BforB), kteří se aktivně setkávají v lokalitě svého podnikání a navzájem se podporují, pomáhají si radou, zkušeností, inspirací a samozřejmě sdílí doporučení a nové kontakty za účelem získávání nových zakázek. A tito naši členové v našich klubech fungují na vysokých hodnotách, jako je důvěra, spolehlivost, spolupráce, vzájemná úcta a doporučení.“

BforB podnikatelská příležitost, franchising Business for Breakfast, podnikatelské kluby vedou k dalšímu rozmachu podnikání v ČR

Kamila Zárychtová, zakladatelka konceptu Business for Breakfast v ČR

Business for Breakfast tvoří fantastický tým lidí, kteří mají společně jeden velký cíl

Podnikatelská komunita Business for Breakfast by se chtěla rozvinout na 1000 členů, čímž by franchisová síť mohla zásadně přispět ke zdravějšímu podnikatelskému prostředí u nás.

 „Čím víc lidí bude podnikat na hodnotách jako je důvěra, spolehlivost, spolupráce, úcta a doporučení, tím lepší podnikatelské prostředí v České republice vytvoříme a tím lépe se nám bude podnikat.“ upřesňuje cíle společnosti její zakladatelka v České republice, Kamila Zárychtová.

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...O tom, že podnikatelé mají zájem o to, být součástí spolehlivé, funkční a aktivní místní podnikatelské komunity, svědčí fakt, že společnost Business for Breakfast zaznamenala v loňském roce největší nárůst členské základny oproti dřívějším letům.

A co čeká na nové i stávající členy Business for Breakfast v letošním roce?

Mimo cíle vybudovat komunitu o 1000 členech, bude snahou společnosti Business for Breakfast zkvalitnit nabízené služby. Společnosti záleží na tom, aby každý člen v Business for Breakfast získával nová doporučení a nové zakázky pro svůj byznys.  Jejich snahou bude tedy zkvalitnit podporu pro své členy a naučit je, jak nejlépe vytěžit maximum z networkingu.

Co byste řekli tomu, že je možné vést podnikatelský klub, tzv. vlastní klub BforB, který nemusíte nutně provozovat jako svůj podnikatelský záměr a ani nemusíte pořizovat franšízovou licenci?

Společnost chce podpořit podnikatele, kteří si pro své podnikání a pro péči o svůj okruh kontaktů na osobní úrovni, chtějí otevřít pouze jeden lokální podnikatelský klub Business for Breakfast.  „Prostřednictvím ukázkových snídaní v různých regionech vyhledáváme ty správné lidi, kteří ve své lokalitě a pro své lidi chtějí vytvořit bezpečné, bezkonkurenční prostředí, ve kterém jsou spolehliví lidé, kteří se navzájem podporují v byznyse.“ vysvětluje Kamila Zárychtová.

tlačítko katalgovový zápis

Pokud se zatím na franchisu necítíte, ale víte, že změna je ve vašem životě nutná, nechejte se inspirovat paní Veronikou Honsovou, která si svůj tzv. vlastní klub založila teprve před 7 měsíci, ale již  jej slibně rozvíjí pro svůj okruh kontaktů a své podnikání.

Hlavní činností paní Honsové je práce Account Managera v reklamní agentuře La Taupe, kterou dělá už 4. rokem. Pracuje jako OSVČ a v letošním roce se stala spolumajitelkou firmy. Jak sama říká: “Role manažerky BforB je pro mě vedlejší činnost a mohu ji krásně skloubit s mou profesí.“

Zeptali jsem se jí proto  na její začátky, očekávání, ale i plány do budoucnosti.

Co Vás zaujalo na nabídce stát se manažerem podnikatelského klubu Business for Breakfast?

BforB mě nadchlo od prvního odkamžiku. Hned po první snídani jsem se stala členkou, krátce na to koordinátorkou klubu. Na pozici manažera klubu mě lákala možnost ještě více se zapojit do konceptu BforB, mít možnost ovlivňovat chod klubů, řídit Výkonné týmy. Velmi jsem si této nabídky od franchisantky paní Křížové vážila a brala jsem to jako výzvu posunout se dál ve svých manažerských dovednostech.

Zvažovala jste i možnost stát se franchisantem nebo Vás rovnou přilákala pozice manažera klubu?

Nezvažovala. V době, kdy jsem se stala manažerkou, jsem byla v BforB jen pár měsíců, teprve jsem se s tímto konceptem seznamovala a poznávala, jaký má potenciál. Sama od sebe jsem ani neuvažovala stát se manažerkou, ale když mi byla tato funkce nabídnuta, uvědomila jsem si, že je to skvělá příležitost a stala jsem se manažerkou hned dvou klubů zároveň.

V čem jste spatřovala výhody stát se manažerem klubu oproti vlastní franchise?

Být manažerkou je určitě časově méně náročné, což mi vyhovuje vzhledem k tomu, že je BforB pouze má doplňková aktivita. Jak už jsem jednou uvedla, byla jsem v BforB ještě nováček, a tak mi role manežera vyhovovala i z toho důvodu, že jsem měla (a stále mám) nad sebou zkušeného člověka, který mě vedl, mohla jsem s ním kdykoliv cokoliv probrat a eliminovat tak případné chyby. A v neposlední řadě není pro roli manažera zapotřebí tak vysoká investice.

Chtěla byste se stát v budoucnu franchisantem nebo Vám pozice manažera klubu vyhovuje?

V současné době mi role manažera vyhovuje ve všech ohledech, ale kdo ví, co bude za pár let… Jak se říká „Nikdy neříkej nikdy“. V tuto chvíli nad tím ale určitě neuvažuji.

Jaké výhody či naopak nevýhody vám zapojení do podnikatelského klubu BforB přineslo?

Nevýhodu asi žádnou, výhod je nespočet. Hlavní je potkávání se s úžasnými lidmi, možnost navzájem si pomáhat s dalšími podnikateli, být součástí jejich osobního i profesního růstu. Samotnou mě účast na podnikatelských snídaních BforB velmi obohacuje a pomáhá mi rozvíjet můj byznys. No a také mě BforB naučilo dřív vstávat 🙂

Splnila pozice manažerea klubu BforB Vaše očekávání? A bylo něco co vás buď mile nebo nemile překvapilo?

Moje očekávání bylo rozhodně naplněno. BforB je opravdu jedinečný koncept, kde se podnikatelé navzájem podporují a rozvíjejí svůj byznys díky osobním doporučením. Je skvělé být součástí toho, jak se jednotlivým členům daří, chodí do klubu rádi a jsou aktivní při předávání kontaktů na další podnikatele ze svého okolí mezi sebou.

Bylo někdy období, kdy jste litovala svého rozhodnutí stát se manažerem klubu BforB?

Chvilku trvalo, než si předání klubů od franchisantky do mých rukou sedlo. Členové byli od začátku zvyklí se se vším obracet na franchisantku a ze začátku mou roli manažerky ignorovali. S paní Křížovou jsme na tom společně pracovaly a dnes už si troufám tvrdit, že vše funguje tak, jak má.

Kdybyste jste měla znovu rozhodnout, stala byste se manažerem klubu BforB? A z jakého důvodu?

Rozhodně ano. Role manažerky mě naplňuje a strašně baví. Popravdě to neberu ani jako práci. Prostě jsem jen členka dvou podnikatelských klubů, která má trochu víc povinností, než ostatní členové.

Pro koho je podle Vás vhodné stát se manažerem klubu BforB?

Pro člověka, který má rád lidi – rád se s nimi potkává, je s nimi v neustálém kontaktu, umí je podpořit a nemá problém s nimi řešit nepříjemné věci. Mezi jeho vlastnosti bych zařadila mimo dobré komunikační schopnosti také organizační dovednosti a ochota nechat se koučovat franchisantem.

Chcete se i vy stát franchisantem nebo manažerem klubu Business for Breakfast?

Chcete využít svých zkušeností a kontaktů?

Neváhejte a přidejte se ke konceptu Business for Breakfast!

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Pokud byste se i vy chtěli dozvědět více informací o franšíze Business for Breakfast obraťte se na nás a my vám rádi poradíme nebo si můžete přečíst další články o Business for Breakfast:

 

 

Jméno

E-mail

Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

Franchisa

Doplňující informace


………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franšízingu a chcete být podrobněji informováni o franšízách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franšízingu – která franšíza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

Sledujte náš KATALOG franšíz, kde je aktuální nabídka franšíz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franšízignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franšíza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franšízyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!