Již dávno není pravdou, že výuka cizího jazyka patří až na druhý stupeň základní školy – naštěstí…

Díky odvážlivcům, kteří se nebojí investovat čas i peníze a svou práci dělají s láskou, mohou i naše děti zakoušet velké změny ve vzdělávání.

Natália Pernau - zakladatelka franchisy Kids&Us jazyková škola pro dětiV dnešním moderním světě vnímáme to, že něčí dítě chodí do angličtiny ve dvou třech letech, jako „docela normální“, ale nebylo tomu vždycky tak… Své by o tom mohla vyprávět lingvistka a pedagožka Natàlia Perarnau, která se před lety pokoušela ve Španělsku přesvědčit rodiče tamních mrňat, aby dali šanci svým dětem a obklopili je angličtinou ještě dříve, než vůbec zvládnou svůj rodný jazyk. Učení angličtiny formou hry v její jazykové škole “Kids&Us” však brzy přineslo ovoce dětem, i jejich rodičům. Prokázala, že systematický přístup a práce nadšených odborníků přináší průlom v jazykovém vzdělávání dětí. Ovlivnila tak nejen všeobecné mínění, ale hlavně začala pozitivně ovlivňovat celou generaci dětí. A své učení šíří dál do světa, formou franchisingu. Česká republika není výjimkou!

Franchisa jazykové školy Kids&Us v ČR

Franchisový koncept na výuku dětské angličtiny „Kids&Us“ přivedl do České republiky Ing. Miroslav Pešta, který se v roce 2014 rozhodl koupit master franchisovou licenci Kids&Us od zakladatelky výukové metody, Natàlie Perarnau.

O svůj podnikatelský příběh se s námi dnes podělil úspěšný podnikatel, nadšenec do vzdělávání, pan Miroslav Pešta. 

franchising ve vzdělávání Kids and Us - jazyková škola

Pane Pešto, co Vás vedlo k myšlence pustit se do franchisového podnikání v oblasti vzdělávání?

„Prodal jsem svoji společnost a půl roku jsem se nudil doma, dostával úkoly od své ženy a to jsem nedával…“, začíná vyprávět svůj podnikatelský příběh budování české centrály Kids&Us Ing. Miroslav Pešta. Studoval jsem Mezinárodní vztahy na VŠE a samozřejmě jsem byl učen tradičními metodami. Musím však říci, že mě vždy lákaly moderní přirozené způsoby výuky – zejména cizích jazyků, ke kterým naše generace neměla příliš přístup. Přišlo mi, že u nás bylo toto i v novém století stále hodně zanedbanou oblastí. Pak jsme se jednou vydali s kamarády na dovolenou a cestou jsme zjistili, že máme podobné zkušenosti a představy. Střídali jsme se v řízení a jeden vždy zapisoval nápady. Naším snem bylo něco jako škola hrou, využívání přirozených schopností člověka za podpory mobilních aplikací. Po návratu jsem se hned pustil do realizace, v roce 2010 vznikla jazyková škola pro dospělé, která funguje doteď pod názvem Stories.“

Postavil jste vlastní jazykovou školu pro dospělé, která úspěšně prosperuje. Proč jste se rozhodl pro rozšíření vlastního podnikání o franchisu, proč jste se rozhodl koupit si cizí byznys model?

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...„Časem přišly dotazy našich studentů, jestli učíme i děti, protože jim náš přístup přijde fantastický.  Tehdy jsem potkal Natàlii, která o Kids&Us tak zapáleně vyprávěla, že jsem se hned jel do Barcelony podívat. Okamžitě jsem byl školou nadšen a bylo víc než logické, že lepší než financovat vývoj speciální metody pro děti, je investovat do prověřeného systému. Když pak přijel do Prahy šéf španělského Kids&Us Quim Serracanta (manžel Natàlie) bylo jasné, že jsme na jedné vlně – že máme společnou filozofii a vidíme věci stejně – dohodli jsme se na master franchisízové spolupráci a otevření pilotní školy.“

 

Bylo to poměrně rychlé rozhodnutí, objevily se i nějaké překážky. Nelitujete svého rozhodnutí?

„Zpětně vidím, že to bylo tehdy docela narychlo. Školu jsme tedy otevřeli již v době školního roku (kdy už mívají maminky docela jasno o kroužcích na první pololetí) – ale menší počet dětí na začátku nám dal možnosti vše si v klidu odzkoušet.“

„Chtěl jsem koupí franchisy Kids&Us dát šanci českým dětem a nikdy jsem svého rozhodnutí nelitoval. Naplňuje mě to, sám se aktivně účastním, ale hlavně mám skvělé kolegy, kteří školu vedou.“

Vypadá to, že se jedná o Vaši srdcovou záležitost. Koupil jste si master franchisu, troufnu si říci „s posláním“. Je to tak?

„Když přijdu do školy, cítím energii toho místa, vidím ty malé děti, jak si povídají – jsem šťastný. A když se k tomu podívám na průběžný nárůst počtu studentů (kteří z velké části přicházejí na doporučení těch stávajících), vím, že to byli dobře vynaložené peníze.“

Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...

Co byste vzkázal potenciálním zájemcům o franchisu jazykové školy Kids&Us – těm, kteří uvažují o podnikání s tímto konceptem?

Pro zájemce o franchisízu mám 3 důležitá poselství:

franchisa Kids and Us

1. Děti se nemusí učit, aby se naučili. Když se jim vytvoří krásné prostředí, doslova se obklopí angličtinou, je to pro ně přirozené prostředí, které přirozeně vstřebávají.

 

 

 

design, kvalita mantra KIdsUs

 

2. Snažíme se vytvořit láskyplné prostředí, které může dítě ovlivnit na celý život. Prostředí dá dětem motivaci a to je pro vůli naučit se jazyk to nejdůležitější.

učitelka2

3. Pokud máte pocit, že práce, kterou děláte, Vás už nenaplňuje, tento projekt Vás vezme za srdce, protože práce s dětmi má smysl. Ovlivní jednu generaci dětí!“

 

A to stojí za to….

Co je třeba pro vedení vlastní pobočky jazykové školy Kids&Us, nejen v ČR?

Zakladatelka konceptu, Natàlia Perarnau, vidí předpoklady pro potenciální franchisanty takto: „Když jsme s franchisami začínali, myslela jsem si, že nebude možné, aby mohl školu Kids&Us efektivně provozovat někdo bez pedagogických zkušeností. Právě tohle byl největší spor, který jsme s manželem měli. Čas, praxe a více než stovka případů ukázaly, že jsem se naprosto mýlila, protože většina franchisantů Kids&Us k nám přišla z mnoha rozličných oblastí lidské činnosti. Dnes vím, že potřebujeme lidi, kteří jsou především skvělí manažeři, kteří jsou ochotní dodržovat pravidla, a my jim pak pomůžeme identifikovat správné spolupracovníky pro pedagogickou oblast. Potřebujeme tedy kolem sebe především nadšené lidi.” Uzavírá povídání o Kids&Us, jazykovém konceptu „s posláním“,  jeho zakladatelka Natàlia Perarnau.

Zaujala vás možnost vést svou vlastní jazykovou školu v ČR nebo na Slovensku formou franchisy?

Chcete získat podrobnější informace o konceptu Kids&Us? Napište nám!

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace


    Se zástupci konceptu Kids&Us se můžete setkat také na Mezinárodní výstavě pro podnikání a franchising ve dnech 17. a 18. května, na Franchising Foru 26. května a nebo na dni otevřených dveří, který Kids&Us pořádá 23. června 2016.

    banner-vystava-franchisigu (7)

    Související články:

     

    ………………………

     

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchisingu a chcete být podrobněji informováni o franchisách i konkrétních nabídkách? 

    Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o toma, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchisingu – která franchisa v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG FRANCHIS, kde je aktuální nabídka franchis a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchisignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisa a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchisyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!

    Franchising – odkazy, které se Vám mohou hodit…

    Přemýšlíte v čem podnikat? Napadla Vás už možnost začít podnikat ve franchisingu? Lámete si hlavu a nevíte, jak začít podnikat s konkrétní franchisou? Pomůžeme Vám! 

    Pokud se o franchisové podnikání zajímáte, ale nemáte úplně jasno v tom, jaké má franchising výhody či nevýhody, přečtete si tento příspěvek. Anebo pořád tápete ve franchisingové hantýrce? Připravili jsme pro Vás krátký příspěvek, kde Vám ve franchisingové terminologii uděláme jasno. Nebo již nákup franšízy delší dobu zvažujete, ale chtěli byste vědět, na co si dát pozor či nač se připravit?

     

    V záložce „články“ naleznete veškeré odpovědi na různé otázky v jednotlivých příspěvcích, avšak pokud na našem webu odpověď  na Váš dotaz nenajdete, velmi rádi Vám odpovíme osobně – neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli otázkami či připomínkami! Jsme tady pro Vás.