Voňavé klobásky, šťavnaté uzené, výtečná šunka… Takové a mnohé další dobroty svým zákazníkům nabízí řeznictví a uzenářství Chodura už po desetiletí.
Karel Chodura, dědeček současného majitele firmy, založil podnik už v roce 1919. Kvalitní nabídkou a neúnavnou péčí o zákazníky si získal nejen chuťové pohárky milovníků uzenin, ale vybudoval oblíbený uzenářský podnik se silnou pozicí na českém trhu.
Výtečné uzeniny tehdy učarovaly i populárnímu komikovi Vlastovi Burianovi, který si při zájezdních divadelních představeních rád pochutnával na Chodurově šunce ovoněné medem. Uzenářství navštívil i tehdejší prezident T.G. Masaryk. Nečekané a vzácné návštěvě Karel Chodura pohotově nabídl právě douzenou, už tehdy vyhlášenou Vítkovickou klobásu. Se slovy „mistrovské dílo, mistře,“ si prezident dobrotu pochvaloval.
„KVALITA AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ“
… STO LET STARÉ MOTTO, JÍMŽ SE ŘÍDÍ UZENÁŘSKÁ FIRMA CHODURA DODNES
Za každých okolností se Karel Chodura držel starého dobrého hesla „Kvalita až na prvním místě “ a tohoto hesla se jeho rodina drží stále. Důraz na kvalitu a originalitu výrobků, spolu s orientací na zákazníka – tyto hodnoty a přístup přetrvaly, a stejně jako před sto lety, i nyní tvoří pilíře značky Chodura.
BESKYDSKÉ UZENINY CHODURA DNES HRDĚ KONKURUJÍ NADNÁRODNÍM ŘETĚZCŮM
Petr Chodura, vnuk zakladatele Karla, v tradici úspěšně pokračuje a vede ryze českou firmu, která dnes hrdě konkuruje velkým nadnárodním řetězcům. „Na rodinnou tradici jsem navázal hned po listopadu 1989 a začínal jsem prakticky od nuly. I v těžkých okamžicích jsem své počínání nevnímal pouze jako „nějakou“ práci, ale bez přehánění jako poslání a závazek.“ Spokojený zákazník vždy byl, a dodnes je, pro Choduru cílem veškerého podnikání, proto se i v současnosti firma řídí heslem „Náš zákazník, náš pán“.
Značka Beskydské Uzeniny Chodura se v rukou nástupce, Petra Chodury, nadále úspěšně rozrůstá, a proto se Petr rozhodl své rodinné dědictví posunout o pomyslný stupínek výš a odstartoval rozšiřování sítě jejich prodejen formou franšízingu. A na Beskydských uzeninách postavili nový business model, franšízu Uzenářství Chodura.
Franšízový koncept Uzenářství Chodura je postaven na prodeji masných výrobků a uzenin s výraznou konkurenční odlišností – teplým bufetem, jež byl v dobách minulých velmi oblíbenou formu českého „fast foodu“. Beskydské uzeniny Chodura totiž zjistily, že obliba této formy stravování mezi Čechy neutuchla, ba naopak – teplý bufet se těší velké oblibě a denně v prodejnách uzenin Chodura svačí či obědvají desítky pravidelných strávníků, kteří nemají čas nebo finanční prostředky na stravování v restauracích.
„Franšíza umožňuje našim partnerům, jak já říkám členům „Chodurova cechu“, podnikat v oboru vyzkoušeném, osvědčeném, bezpečném a při plném nasazení i v profitabilním módu,“, upřesňuje Petr Chodura. Protože je na prvním místě spokojenost zákazníka a tedy i kvalitní výrobky, je zapotřebí, aby každá provozovna šlapala tak, jak má. „Našim partnerům poskytujeme plnou podporu ve všech oblastech, od nabídky kvalitního a žádaného sortimentu, přes účinný marketing, logistiku, školení personálu, design interiéru až po speciální „vychytávky“ značky Chodura“.
V současné době se na českém trhu pohybují velké nadnárodní společnosti, často se řeší i otázka kvality nabízených masných a uzenářských výrobků. „My se specializujeme se na vysoce kvalitní šunky a další originální a nešizené speciality,“ říká majitel podniku. Zákazníci dnes sází na českou značku a ověřenou kvalitu, kterou uzenářství Chodura nabízí. „Nejdůležitější je pro nás spokojený zákazník, který se ke svému řezníkovi – uzenáři opakovaně vrací. Nám se to daří a oblíbenost našich výrobků stoupá.“
CHCETE ZAČÍT PODNIKAT V POTRAVINÁŘSTVÍ A ZAUJALA VÁS MOŽNOST SPOLUPRÁCE S FRANŠÍZOU CHODURA? PRO VÍCE INFORMACÍ ČI JAKÉKOLIV DOTAZY NÁS MŮŽETE KDYKOLIV KONTAKTOVAT