Aktuálně provozuje Uzenářství Chodura 18 prodejen, z nichž čtyři vlastní franchisanti. Síť franchisových poboček se však pomalu rozrůstá dál. Jenom od začátku roku byly otevřeny dvě pobočky Uzenářství Chodura.

 

„Do konce letošního roku bychom měli otevřít ještě jednu až dvě pobočky,“

 

prozrazuje Hana Zapletalová, franchisová manažerka a dodává…

 

„Prodejny značky Uzenářství Chodura naleznete jak ve velkých městech stejně tak jako v městech menších. Ve velkých městech se prodejnám daří, když jsou součástí obchodních center. Prodejnám v centrech měst se pak daří v menších městech. Úspěch rovněž zaznamenávají prodejny, které se nacházejí se u frekventovaných silničních tahů“

Návratnost Vaší investice může být s ohledem na úpravy zázemí prodejny v rozmezí tří až pěti let!

 

 „Uzenářství Chodura se nebrání otevření nové pobočky, ale nabízí také převzetí stávající prodejny Beskydských uzenin či Beskyd Gastra či rebranding fungující prodejny zájemce o franchisu. V případě budování nové prodejny se zájemce o franchisu musí připravit na náročný proces budování nové pobočky či rekonstrukci stávající provozovny a vyšší investici v počátku,“ vysvětluje Hana Zapletalová možnosti navázání spolupráce se značkou Uzenářství Chodura.

 

Mottem Beskyských uzenin Chodura je

„Kvalita až na prvním místě“

Již zakladatel Karel Chodura, dědeček současného majitele firmy, se tohoto hesla držel. Když v roce 1919 pronajal v Ostravě obchůdek, věděl, že zájem zákazníků si získá především kvalitní nabídkou uzenin, ale především péčí o své zákazníky.

 

Na tradicí rodinné firmy navázal ihned po revoluci vnuk zakladatele Petr Chodura…

 

 „Na rodinnou tradici jsem se rozhodl navázat ihned po listopadu 1989. Začínal jsem tehdy prakticky od nuly. Své počínání jsem však nevnímal pouze jako „nějakou“ práci, ale především jako poslání a závazek,“  vysvětluje Petr Chodura své podnikatelské záčátky a dodává:

„Spokojený zákazník vždy byl, je a bude pro Choduru cílem veškerého podnikání.

 

Současným mottem celého konceptu se proto stalo heslo „Náš zákazník, náš pán“.

 

 

 

Předností konceptu Chodura však není jenom dlouholetá tradice, ale také schopnost přizpůsobovat se aktuálním trendům v uzenářství

Sortiment společnosti se proto přízpůsobuje aktuální poptávce a i sezónním trendům v oblasti uzenářství. Kromě stálého sortimentu tak nabízí svým zákazníkům stále nové gastronomické zážitky…

Chcete se i Vy stát součástí konceptu, který se může pochlubit stoletou tradicí?

Nabízet svým zákazníkům uzenářské výrobky s ohledem na aktuální trendy?

Koncept Uzenářství Chodura v sobě skrývá tradiční ryze českou uzenářkou firmu, která se nebojí nabízet nové produkty v oblasti uzenářství!

 

Pište své dotazy ohledně spolupráce a provozování značky Uzenářství Chodura:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace



     

    Výpis všech článků o franchise Uzenářství Chodura