DUNA HOUSE je první evropská franšízová realitní společnost s mezinárodním přesahem. Působí v České republice, Polsku a Maďarsku a od roku 2022 také v Itálii. V současné době provozuje koncern Duna House v rámci Evropy více jak 250 kanceláří s více jak 2200 realitními makléři a obratem přesahujícím 1,4 mld Eur.

Společnost vznikla v Maďarsku v roce 1998 se zaměřením na realitní poradenství pro zahraniční investory.

Posléze v roce 2001 otevřela svoji první realitní kancelář a následně v roce 2003 první franšízovou realitní kancelář. Na tomto trhu je absolutním leaderem a k dnešnímu dni má v Maďarsku přes 120 realitních kanceláři napříč celým státem.

Do České republiky expandovala společnost Duna House v roce 2010 a od tohoto data postupně zaujala pozici leadera na realitním trhu v Praze.

Nyní disponuje stabilním týmem realitních makléřů čítající vyšší desítky zkušených realitních expertů. Pro další rozvoj zvolilo české zastoupení ověřený model expanze mateřské společnosti Duna House prostřednictvím franchisingu. Dlouhodobým plánem společnosti je stát se jedničkou na trhu realit v ČR.

V DUNA HOUSE naleznou uplatnění nejen zkušení manažeři, podnikatelé z jiných oborů, ale také lidé odhodlaní dosáhnout úspěchu.

Po vzoru své mateřské společnosti otevírá DUNA HOUSE pomyslné dveře všem, kteří mají chuť vyrůst na zdejším trhu s ní a do budoucna se stát jedničkou na trhu realit v ČR. Klíčovým faktorem samozřejmě zůstává ochota následovat úspěšně fungující obchodní model a celkové know-how společnosti.

Výhodou konceptu je velmi kvalitně zpracovaná vzdělávající akademie DUNA HOUSE, která mimo jiné počítá i s tím, že úspěšným realitním makléřem se může stát téměř kdokoliv.

DUNA HOUSE investuje do svých lidí a jejich vzdělání neustále vysoké prostředky, neboť vidí posun v požadavcích kvality poradenství na trhu jako velmi klíčové. Samozřejmě i tuto část know-how získá každý franšízový partner.

 

DUNA HOUSE disponujeme jednoduše uceleným a velmi dobře fungujícím know-how a toto jsme se chytá poskytnout i dalším franšízovým partnerům v rámci celé ČR.

Realitní zprostředkování bylo, je a bude vždy na trhu vyžadováno z podstaty bytové potřeby lidí a z této logiky lze dovodit i určitou jistotu v tomto podnikání. DUNA HOUSE, jakožto franchisor, se snaží především eliminovat rizika podnikání svým partnerům právě v začátcích a vede je skrze tyto nástrahy trhu s cílem společného úspěchu. Každý zájemce o franchisu Duna House dostává nejen vstupní analýzu rizik a jejich eliminace, ale také velmi srozumitelný plán, jak dosáhnout jeho vlastního cíle co nejefektivněji.

 

Uplynulé dva roky ukázaly více než obvykle stabilitu zdravých firem a v realitní branži odhalily spoustu pozitiv i negativ. Současně s touto dobou vešel v platnost realitní zákon.

V případě Duna House se ukázal jako klíčový její obchodní model, se kterým tato společnost uspěla v ČR i v zahraničí.

Jedním z hlavních aspektů tohoto obchodního modelu je zaměření na vysokou úroveň vzdělání jejích makléřů s cílem poskytovat realitní služby na nejvyšší možné úrovni. Právě v tomto pomyslném krizovém období tak dokázala společnost Duna House CZ vyrůst obratem o více jak 30 % meziročně, což bylo také velmi blízko výsledku celého koncernu a ukázalo se tedy, že obchodní model společnosti Duna House je úspěšný jak v dobách konjunktury, tak také v dobách krizí.

DUNA HOUSE nabízí svým franšízantům prověřený koncept a podporu nejen v začátcích jejich podnikání.

Pro více informací pište, ptejte se:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace