Nedisponujete obrovským kapitálem, ale o to větším zapálením pro podnikání? Tak právě pro Vás může být potravinářská franšíza Žabka zajímavou příležitostí, jak začít podnikat (snadno a rychle). Žabka představuje síť prodejen nabízející svým zákazníkům veškeré základní potraviny pro každodenní spotřebu tj. pečivo, mléčné výrobky, zeleninu, ovoce, pochutiny a nápoje atd.

 

 .

Toužíte mít prodejnu potravin, ale nechcete investovat miliony?

 

Nemáte chuť se starat o výběr dodavatelů Vašeho zboží a o vyjednávání nízkých nákupních cen?

 

Chcete se starat o své zákazníky, personál na prodejně, a ještě za to dostávat provizi?

 

Pusťte se do franšízového podnikání s Žabkou!

 

 

.

Nemusíte investovat horentní sumy, zaplatíte pouze poplatky v řádu desítek tisíc…

 

Žabka vám za to nabízí prodejnu vybavenou vším zařízením a softwarem. Také vám zajistí zásobování a především vám poskytne podporu a pomoc.

 

Od vás, jako franšízanta, očekává zajištění personálu do prodejny a především zapálení pro podnikání, ochotu učit se novým věcem a snahu stát se součástí prodejny…

 

Žabka poskytuje franšízovou spolupráci ve dvou formách:

I. Franšíza COFO

Toužíte začít podnikat, ale nechcete nebo nemůžete nabídnout kapitál?

Prodejnu a veškeré její vybavení vám zařídí centrála franšízy Žabka. Prodejnu vám také vybaví veškerým zbožím, které budou průběžně doplňovat. Vy se budete „pouze“ starat o to, aby byla prodejna dobře personálně obsazena a zákazníci se do Vaší prodejny rádi vraceli.

 

Vaší odměnou pak bude provize za prodej a spokojenost vašich zákazníků!

 

II. Franšíza FOFO

Vlastníte objekt vhodný pro vybudování prodejny, chcete být tzv. ve svém a mít možnost stanovovat si svoji cenovou politiku?

Franšízová spolupráce na tzv. FOFO principu pro Vás může být to pravé. Budete ve vlastním objektu a o vybavení prodejny se můžete postarat vy sami nebo vám jej zařídí Žabka. Forma úhrady za zařízení je pak otázkou dohody. Nemusíte se však bát, že nebude mít dodavatele zboží. O zajištění výhodných dodavatelských podmínek se vám Žabka samo sebou postará!  Zbožím Vás však nebudou zásobovat – jako v případě COFO franšízy – ale budou vám jej fakturovat. Na prodejně tedy nebude zboží ve vlastnictví Žabky, ale Vaše.

 

Na vás pak bude navíc – oproti franšíze COFO – zvolení cenové politiky a stanovení výše vlastní marže.

 

 

 

Hlavní devízou prodejen Žabka je, že jsou zákazníkovi k dispozici 363 dní v roce od 6 do 23 hodin.

 

 

 

 Nebaví vás čekat dlouhé fronty na poště?

 

Došel vám kredit a potřebujete si rychle zavolat?

 

„Skočte si do Žabky zaplatit složenku, dobít telefon či koupit los nebo vybrat hotovost!“ říká generální manažer Radim Lunda k doplňkovým službám prodejen Žabka a dodává: „V naší nabídce jsou zahrnuty služby jako Platby složenek, Dobíjení mobilu, Výběr hotovosti (Cash Back), Bezkontaktní platby, Prodej losů, Terminály Sazka, PaySafeCard, Opencall nebo Žabka point.“

.

.

Jaká je ideální velikost prodejny?

 

Žabka má prodejny od 40 m2 do 200 m2

Standardní velikost prodejny se však pohybuje od 90 do 110 m2, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě.

 

Jste majitelem prostor, v rámci nichž by mohla vzniknout prodejní plocha 40 až 150 m2 plus zázemí?

 

Má tato vaše nemovitost vlastní přístup z ulice, alespoň jednu výlohu a prostor pro umístění reklamy?

 

Nachází se tento prostor v blízkosti autobusové či tramvajové zastávky, metra, náměstí, pěší zóny, rezidenční oblasti či jiného místa s velkou frekvencí pohybu lidí?

 

Nabídněte svůj prostor Žabce a získáte dlouhodobou nájemní smlouvu, stabilní jistotu a férového partnera!

 

 Z důvodu modernizace obchodů a zavádění nového zboží jsou investice do všech prostor prodejen Žabka trvalé.

 

Jaké franšízové partnery do své sítě Žabka hledá?

 

Není důležité, zda aktuálně podnikáte nebo o podnikání jen vážně uvažujete, zda jste zběhlý v prodeji potravin, jiného artiklu či zkušenosti teprve sbíráte…

 

 Hlavní je, že máte obchodního ducha a chuť se podnikání učit!

Franšízant by především neměl být jenom vzdálený pozorovatel dění na prodejně, ale měl by se starat o běžný provoz prodejny, tedy kontrolovat zboží a jeho umístění, čistotu na prodejně, chování personálu a samozřejmě finanční stránku provozovny.

 

Do kterých lokalit se aktuálně potravinářská síť chystá expandovat?

Hlavním místem zájmu je především Praha a Středočeský kraj.

Další místa, kam se Žabka chystá expandovat, jsou Pardubice či Hradec Králové.

„Naše expanze je závislá na našich logistických trasách. Tím, že prodejny téměř denně zásobujeme zbožím, je pro nás důležitá vzdálenost prodejny od centrálního skladu. Prodejny proto budujeme především v okruhu 100 km od Prahy. V budoucnu však plánujeme rozšířit trasy zásobování směrem na Plzeň či na Brno. Pokud by měl zájemce o spolupráci zájem o vybudování více provozoven i ve vzdálenější lokalitě od centrálního skladu, spolupráci bychom se nebránili,“ vysvětluje metodiku výběru vhodných lokalit Josef Havel, franšízový manažer sítě prodejen Žabka.

 

Nemusíte mít strach, že vám v podnikání nikdo nepomůže a neporadí!

Franšízanti prodejní sítě Žabka využívají služeb jak centrály, tak regionálních manažerů, kteří jsou připraveni vždy poskytnout radu či pomocnou ruku…

Základní podporu franšízantům v síti poskytuje centrála, která zahrnuje 30 zaměstnanců, kteří pomáhají s péčí o provozovny od A do Z. Každodenní problémy mohou franšízanti řešit s regionálními manažery. V Žabce jich působí 5 a každý má na starosti 20 franšízantů. Manažeři jezdí po prodejnách a řeší s franšízanty problémy, které jim běžný provoz přináší.  Jsou jim rádci především v tom, aby obchody dobře vypadaly a zákazníci se k nim rádi vraceli.

 

Franšíza Žabka představuje příležitost pustit se do podnikání s minimálním rizikem a bez velkého kapitálu!

 

V případě volby modelu COFO získáte od franšízora kromě cenného know-how také prodejnu, vybavení, zboží a podporu. 

Vy se pak můžete stát provozovatelem prodejny, za kterou budete zodpovědní.

 

Podnikání však nepřináší jenom výdělek za nic, očekává se od Vás především zodpovědnost. K podnikání s franšízou Žabka byste proto měli přistupovat čestně a se zájmem o svoji prodejnu, jako o vlastní..

Chcete se o možné spolupráci s konceptem Žabka dovědět více? Zajímá Vás konkrétní lokalita?

Kontaktujte nás:

    Jméno

    E-mail

    Mobil (můžete uvést pro rychlejší komunikaci)

    Franchisa

    Doplňující informace


     


     

    franchising-uvazujes-o-fransize-registruj-se

    Chcete být zařazeni do REGISTRU KANDIDÁTŮ – zájemců o podnikání formou franchiszingu a chcete být podrobněji informováni o franchiszách i konkrétních nabídkách? Registrujte se zde a my Vás budeme dle Vašich požadavků informovat o tom, jaké jsou aktuální podnikatelské příležitosti ve franchiszingu – která franchisza v ČR hledá partnera pro dlouhodobou spolupráci dle Vašich požadavků.

    Sledujte náš KATALOG franchisz, kde je aktuální nabídka franchisz a kde naleznete odpovědi na otázky ohledně konkrétních franchiszignových konceptů. Pokud Vás budou zajímat další podrobnosti, nebo Vás zaujme konkrétní franchisza a měli byste zájem o schůzku se zástupcem dané franchiszyNEVÁHEJTE NÁS KDYKOLIV KONTAKTOVAT, JSME TADY PRO VÁS!